Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 5283
hva slags forskjell er det på å snårte og skyte egentlig, untatt at rusen kommer fortere og kicket av å skyte?
blir man like stein selvom man snårter? mister man mye av dopet av å putte det opp i nesa istedenfor eller blir det det samme ca? har aldrig prøvd å snårte det bare røyka og skyte, men nå begyner jeg å bli bekymrett for meg selv etter x antall overdoser, takler ikke å sitte å røyke på sølvpapir i 15-30 minutter hver gang å brekke meg av røyken for hvert trekk jeg tar (spess de første)
er ikke avhengi av nåla i det hele tatt, vil bare få gjort det lettest mulig, noe jeg ikke vil si røyking er
Sist endret av desobeissanCe; 24. april 2011 kl. 10:38.
Sitat av desobeissane Vis innlegg
hva slags forskjell er det på å snårte og skyte egentlig, untatt at rusen kommer fortere og kicket av å skyte?
blir man like stein selvom man snårter? mister man mye av dopet av å putte det opp i nesa istedenfor eller blir det det samme ca? har aldrig prøvd å snårte det bare røyka og skyte, men nå begyner jeg å bli bekymrett for meg selv etter x antall overdoser, takler ikke å sitte å røyke på sølvpapir i 15-30 minutter hver gang å brekke meg av røyken for hvert trekk jeg tar (spess de første)
er ikke avhengi av nåla i det hele tatt, vil bare få gjort det lettest mulig, noe jeg ikke vil si røyking er
Vis hele sitatet...
Du får en mye svakere rus av snorting, samtidig som du trenger mer dop. Det er grunnen til at mange begynner å skyte det, for å spare penger rett og slett. Samt at rusen blir heftigere når man skyter så det er få som går tilbake til snorting.
Sant som moret sier. Dessverre.
Rusen kommer også 10 ganger saktere når man snorter heroin. Noen narkomane sitter ofte med skuddet sitt i armen i 2 min før de pumper inn hele greia. De blir rett og slett avhengige av den første følelsen av at man har tilfredstillt rusbehovet. Det ''hittet'' som man får når man ikke har tatt noe på en stund eller abstinensene begynner å komme.
Det tror jeg du slipper med snorting siden det tar vel 2-5min før rusen kommer. og den kommer også ikke like hardt på. Ikke alt på en gang liksom.
Slutt med heroin! problem solved
Sitat av Cookie4Sure Vis innlegg
Slutt med heroin! problem solved
Vis hele sitatet...
Nå var det ikke helt det trådstarter spurte om akkurat.
Sitat av moret Vis innlegg
Nå var det ikke helt det trådstarter spurte om akkurat.
Vis hele sitatet...
Veit, men det løser problemet hans fordeom
Dopet virker ikke like bra når du snorter det som når du skyter det, og jeg prater av egen erfaring. Ingen ting virker like godt som et skudd, men hvis du røyer eller snorter så varer jevne rusen lenger. Jeg skjønner at du er bekymret etter overdosene, jeg selv lærte meg å bli glad i å røyke stoffet og sluttet helt med å bruke nåler. Men jeg sprekker bare en gang i blandt da jeg går på Metadon.
Sist endret av solomon; 26. april 2011 kl. 12:34.
Er det så lurt å snorte heroin da?
Sitat av Lujei Vis innlegg
Er det så lurt å snorte heroin da?
Vis hele sitatet...
Er det lurt å ruse seg?
Sitat av tvp Vis innlegg
Er det lurt å ruse seg?
Vis hele sitatet...
Kan ikke diskusjonen holde seg on topic? Alle veit at det ikke lønner seg å ruse seg, men de trenger ikke alle andre til å fortelle seg det.
Sitat av Cookie4Sure Vis innlegg
Slutt med heroin! problem solved
Vis hele sitatet...

Mhm, enkelt som bare det ....
"Hei, jeg lurte bare på hvordan jeg på tryggest måte kan ta et rusmiddel"
"HURRR DURRR IKKE TA DET PROBLEM SOLVED DEEERRRRRP"
Sist endret av fetter; 26. april 2011 kl. 14:08.