Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1553
Kom over noe på nettet , i sammenheng med vår kjære Lucy.

gg FoL 150ug fluff crystal
gg WOW 100ug czech white Crystal

Hva menes med FoL og WOW ?
Og forskjellen på fluff og czech er ?

Hjertelig takk på forhånd for en liten forklaring
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Spørforenkompis Vis innlegg
Kom over noe på nettet , i sammenheng med vår kjære Lucy.

gg FoL 150ug fluff crystal
gg WOW 100ug czech white Crystal

Hva menes med FoL og WOW ?
Og forskjellen på fluff og czech er ?

Hjertelig takk på forhånd for en liten forklaring
Vis hele sitatet...
Bare markedsføringstull, LSD er LSD.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal ha noe med renhet å gjøre, har hørt at hvit krystall er renere enn for eks gul/oransj/brun krystall. Derfor navnet white ihvertfall. Det er sånn jeg har blitt forklart det i forhold til white fluff
gg er initialene til en trusted source på lsd-25 som har vært med uten å bli busta siden silk road 2 i hvertfall. WOW=white on white, hvit lsd krystall som er så ren at når den dryppes på hvitt papir så er det ingen farga spots etter at dryppet har tørka
Sist endret av Revbatim; 30. september 2020 kl. 23:37.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare markedsføringstull, LSD er LSD.
Vis hele sitatet...
Hvor mange ganger har du trippet på LSD?

Jeg har selv prøvd forskjellige LSD, og det er definitivt forskjell. Hatt et par forskjellige typer med flasker, og hadde en flaske som ikke var så veldig ren tror jeg, var slitsomt i hodet på time 10, mens veldig ren LSD ikke er så slitsomt på hodet. Også på bodyload, veldig ren LSD har for meg ingen body load, men ikke noe jeg har problemer med på LSD generelt sett.

Forskjellen på LSD'ene tror jeg kommer av to ting. Produksjonsmetode og hvor rent man får det produsert. Finnes forskjellige måter å "lage" LSD på, også er det hvor bra man utfører prosessen.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av OnoEko Vis innlegg
Hvor mange ganger har du trippet på LSD?

Jeg har selv prøvd forskjellige LSD, og det er definitivt forskjell. Hatt et par forskjellige typer med flasker, og hadde en flaske som ikke var så veldig ren tror jeg, var slitsomt i hodet på time 10, mens veldig ren LSD ikke er så slitsomt på hodet. Også på bodyload, veldig ren LSD har for meg ingen body load, men ikke noe jeg har problemer med på LSD generelt sett.

Forskjellen på LSD'ene tror jeg kommer av to ting. Produksjonsmetode og hvor rent man får det produsert. Finnes forskjellige måter å "lage" LSD på, også er det hvor bra man utfører prosessen.
Vis hele sitatet...
Tripper på LSD en god del ganger, holder ikke telling. Har prøvd mange forskjellige typer, blottere fra GG, fra andre, flasker osv. Forskjellene kommer fra set and setting, that's it.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tripper på LSD en god del ganger, holder ikke telling. Har prøvd mange forskjellige typer, blottere fra GG, fra andre, flasker osv. Forskjellene kommer fra set and setting, that's it.
Vis hele sitatet...
Da er vi uenige. Definitivt forskjell for min del på renhet.
Takk ! Ble litt tydeligere nå.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tripper på LSD en god del ganger, holder ikke telling. Har prøvd mange forskjellige typer, blottere fra GG, fra andre, flasker osv. Forskjellene kommer fra set and setting, that's it.
Vis hele sitatet...
Pluss på dosering som en siste, ukjent variabel så har du helt rett. LSD er LSD.