Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1735
Jeg håper ikke jeg tråkker noen på tærne nå.

Jeg vet at rullestolbrukere kan ha sex (tydeligvis ikke alle som vet det?). Men hvordan har 2 rullestolbrukere sex med hverandre? Forstår jo at de kan gjøre ting med seg selv eller med en annen som er funksjonsfrisk, men om begge sitter i rullestol og er lam fra livet og ned.. Hahah føler meg dum nå
Hvis du er lam fra livet og ned, hva er poenget med sex? Du har ikke følelser der nede da.
Derimot hvis begge har følelser i kjønnsorganene, kan man jo prøve å sette seg på den andre?
Sist endret av BearSleeps; 29. september 2020 kl. 05:39. Grunn: typo
I noen tilfeller får de hjelp av personlige assistenter som plasserer de på plass, og apparater de kan holde i og løfte seg selv i. I andre tilfeller er de for syke til å orke å tenke på å ha sex engang.
Sitat av BearSleeps Vis innlegg
Hvis du er lam fra livet og ned, hva er poenget med sex? Du har ikke følelser der nede da.
Derimot hvis begge har følelser i kjønnsorganene, kan man jo prøve å sette seg på den andre?
Vis hele sitatet...
Feil. Jeg trodde også det var sånn og at de derfor sleit med ereksjon feks, men det gjør de tydeligvis ikke. Jeg vet naturligvis ikke hvordan det er, men vet de nyter sex like mye som folk som ikke er lam.

Skjønner jo også at man kan sette seg oppå den andre, men det er bevegelsene jeg ikke forstår hvordan de da gjennomfører. Feks den såkalte jokkingen. De kan jo ikke bruke beina å gjøre bevegelser med eller noe
Mange årsaker til at folk sitter i rullestol. Lam fra livet og ned er bare en av de.
Mange med store handikap som gjør noe med situasjonen og får utrettet langt mer med iivet enn en gjennomsnittlig sovende Ola Dunk.

Trur du seriøst blander alle typer handikap i ei suppe av fordommer.
Ja, er du lam er det ikke mye liv der nede. Det er faktisk noe av det første som skjer at du pisser og driter deg ut.
Sist endret av Dough; 29. september 2020 kl. 09:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Splooge999 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Bra dokumentar. Emne tas opp ca 10 min inn, for de som måtte lure.

Jeg likte spesielt godt quoten "Sex er mye mer enn penetrering".