Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 933
Hei, jeg vett at man kan sende trojaner til PCer, men kan man gjøre det samme med iOS enheter?

Isåfall hvordan gjør man det? guider osv.
Et lite tips; om du må lage en thread der du ber om guide til trojans, så er det større sannsynlighet for at du ender opp med å infisere din egen maskin større enn at du faktisk klarer det du prøver på.
Etter det jeg vet er u-jailbrakede iOS enheter nesten umulig å infisere med noenting i det hele tatt. Har hørt at trojans, eller så var det noe virus grier er mulig på jailbreakede enheter.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Finnes det andre "spywares" for iOS, Android, eller andre operativsystemer til mobiler og nettbrett?
Skjønner ikke helt hva du vil oppnå med det du skal gjøre? Har rootet mobilen min, og da jeg skulle oppdatere ROM'en hadde jeg ingen problemer med å oppdatere. Dette var fordi at mesteparten av tingene mine allerede lå i skydatabasene mine.