Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1334
Cannabis smokers in Switzerland will soon be allowed to grow up to four marijuana plants each at home to stop them buying drugs on the black market

Skjer nok ikke her med det første, nei..

Hmm... Kanskje ikke den mest troverdige kilden som står bak artikkelen.
Det er jo legalisert i Sveits, så det er et bra tiltak hvis staten ikke har begynt med coffeeshops enda, siden det er litt stress å dyrke.
man har så lenge jeg kan huske alltid hatt "lov" til å dyrke til personlig bruk i swizzzz.
Sist endret av Yayoisking; 18. november 2011 kl. 19:32.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Det er jo legalisert i Sveits, så det er et bra tiltak hvis staten ikke har begynt med coffeeshops enda, siden det er litt stress å dyrke.
Vis hele sitatet...
Kilde? For meg sier Google nei, det er det ikke. Men at politiet i praksis overser privat forbruk.
Sitat av Don Veto Vis innlegg
Kilde? For meg sier Google nei, det er det ikke. Men at politiet i praksis overser privat forbruk.
Vis hele sitatet...
Det finnes ingen kilder på det, fordi det rett og slett ikke er sant
kjenner selv noen sveitsere som dyrker, og de også sier at det i praksis er lovlig å ha 3-4 planter. Politiet "overser" privat bruk, som Don Veto sier