Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2530
Jeg står nå over et valg om jeg skal kjøpe meg noe Somadril eller Xanor.
Hvilke av disse anbefaler dere?

Hvordan er Somadril-rusen?
Hva skiller Xanor og Somadril mtp. Rus?
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan har du fått tak i somadril? er jo ikke lovlig engang, må søkes om fritak for å få det.

Jeg ville valgt Xanor, somadril er jo mest muskelavslappende, men tror det er en veldig smak og behag type ting. Folk reagerer forskjellig på ulike typer benzo så det er veldig varierende hva folk foretrekker med tanke på rus
Føler ikke somadril gir noe sterk rus, men heller bare ren muskel avslapping over hele kroppen. Xanor er mer et rusmiddel spesielt om du sliter med angst i hverdagen, men anbefaler ikke starte med dette på fast basis.
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan har du fått tak i somadril? er jo ikke lovlig engang, må søkes om fritak for å få det.

Jeg ville valgt Xanor, somadril er jo mest muskelavslappende, men tror det er en veldig smak og behag type ting. Folk reagerer forskjellig på ulike typer benzo så det er veldig varierende hva folk foretrekker med tanke på rus
Vis hele sitatet...
Nei, har mulighet til å skaffe det illegalt på det mørke nettet.

Sitat av Viking85 Vis innlegg
Føler ikke somadril gir noe sterk rus, men heller bare ren muskel avslapping over hele kroppen. Xanor er mer et rusmiddel spesielt om du sliter med angst i hverdagen, men anbefaler ikke starte med dette på fast basis.
Vis hele sitatet...
Rart det der. For i ca. 2 år nå så har Somadril vært svært etterspurt på darknet-delen på reddit,

Ja, har problemer med angst, men er mest interessert i noe som gir en del eufori denne gangen. Kommer derfor også til å skaffe meg et par Oxytabletter.
Står jo også på wikipedia at Somadril ble trukket fra markedet fordi det hadde et så høyt misbrukspotensiale.

Noen som vet hvilke reseptorer Somadril virker på?
Sist endret av Who?; 8. april 2019 kl. 12:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Somadriv har lignende rus som alkohol. Det kjipe er at du må spise deg rimelig mett på de svære kapslene for å oppnå det.
Trådstarter
Har også mulighet til å skaffe meg Bromazepam. Men hva er forskjellen på Bromazepam og Diazepam?
Finnes det noen gode grunner til å velge Bromazepam fremfor Valium (mtp. Rus)?
Bromazepam er veldig like Diazepam, men med en noe mer underliggende effekt ved tilsvarende dosering så jeg går alltid tilbake til den originale, Diazepam.
Xanor er vell det eneste jeg tar om jeg skal røre benz. Så enkelt valg spør du meg. med mindre du finner Rohyponol
Jeg ville gått for bromazepam fremfor diazepam. Rusmessig er de omtrent mulig å skille fra hverandre, men bromazepam har alltid virket i en 7-8 timer i motsetning til diazepams 4 timer for min del.
Sist endret av DfenZ; 8. april 2019 kl. 15:58.
Begge deler er muskelavslappende og letter stress, og begge deler "booster" oxy

Xanax er hurtigvirkende benzo mens somadril rusen kommer snikende litt og litt, og er omtrent en mellomting av benzo og opiater.

Skal man ruse seg på BARE somadril må man ha minst to-tre i slengen. Hjelper veldig å knuse dem først. Jeg tok MR Scan på sykehuset 2 timer etter inntak og de kunne forsatt se piller i magen.

Somadrilrusen alene er ganske kjedelig, og man venter å venter Før det skjer noe så etter 1-2 timer får man littegrann goodvibes. (Soma-koma) Det er det. Xanax derimot Gjør deg mindre slapp og mer impulsiv

Derimot er det perfekt å kombinere soma med nesten alt. Tar man det med opiater eller benzo så blir man mye mer rusa enn om man ikke tar somadril først.



For å besvare spørsmålet ditt: om jeg var deg hadde jeg valgt somadril dersom jeg skal Være alene og xanor om jeg skal ut. Dersom jeg hadde hatt litt penger hadde jeg tatt alle tre.
Sitat av Who? Vis innlegg
Står jo også på wikipedia at Somadril ble trukket fra markedet fordi det hadde et så høyt misbrukspotensiale.
Vis hele sitatet...
Betyr dette at Somadril er mere avhengighetsskapende enn andre benzoer? Eller mere enn Xanor?
Sitat av Admin221 Vis innlegg
Betyr dette at Somadril er mere avhengighetsskapende enn andre benzoer? Eller mere enn Xanor?
Vis hele sitatet...
Somadril er noe annet enn sobril og er ikke benzo.
Står litt om innholdet i somadril her, står ikke lenger i felleskatalogen, da det er et legemiddel som ikke lenger skrives ut (iirc kan man søke dispensasjon for å få skrevet ut, men tror ikke det blir gjort så ofte), da det er et legemiddel med stort missbrukpotensiale.
Det går an å søke opp carisoprodol (virkestoffet i Somadril) på Felleskatalogen på interaksjonsanalyse-fanen dems.

Merk at Somadril er hakket mer "heavy" enn Benzodiazepiner - alene, men særlig i kombinasjon med andre cns-dempende stoffer.

Så for de som skal innta soma - vær obs på den delen av stoffet, det er ikke bare å kjøre på.
(Det er det ikke med noe, men særlig ikke med Somadril siden det er nærmere barbiturater enn benzo - etter det *jeg* har forstått)

Stay safe <3
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husker ærlig talt ikke effekten, og det er etter jeg ganske nylig hadde en boks på 100 stk.

Noen som vet om det er helt legit «fakes»? Skal det smake litt som zopiclone? Effektene var litt likt valium+zopiclon føler jeg, men hukommelsen forsvant helt hver gang og så våknet jeg opp bare, ingen mellomting fra opplagt til trøtt.

Nå vil jeg prøve Qualudes eller hva det heter, da har jeg fått med meg alt av gamle skatter utenom barbituriter.