Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1539
Vad rullar ni helst med hasch eller weed?

Själv så gillar jag att rulla med hasch, mest för att de är billigare 😊
Hvis jeg har bra weed fortrekker jeg det. Men pga dårlig tilgang til bra grønt så foretrekker jeg oftest bra brunt med rosta tobakk. Føler det blir mye smudere å trekke.
Trådstarter
4 1
Jag håller med dig! Bra weed slår alltid bäst men alltid svårt att hitta bra återförsäljare på weed.

I Sverige så har de på senare tid blivit lättare att få tillgång på bra sorters weed, även brunt har fått namnmärkningar, hur är det här i Norge med sånt?
Anonym bruker
"Vanskelig Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig har jeg omtrent ikke tilgang til hasj, kun weed. Foretrekker å rulle med weed, og ta hasj i bong.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Ruller helst med grønt da det er lettere og liker ikke nikkosjokket, men er enig i at brunt er snillere mot halsen. Hvis du mener navnmerkninger så hører jeg ofte fra dealere at de har amnesia/lemon/super silver haze
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Begge har sine positive sider.

Cannabis er ofte kos blandt folk, om man ikke tar for mye kan det være et sosialt smøremiddel og kreative samtaler kan oppstå.
Hasj setter seg mer i kroppen og man får så lyst å bare ligge å flyte litt i sofaen.

Det går mest i Cannabis, hasj er litt mer for de kveldene man vil bli helt låst i sofaen for min del
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Begge har sine positive sider.

Cannabis er ofte kos blandt folk, om man ikke tar for mye kan det være et sosialt smøremiddel og kreative samtaler kan oppstå.
Hasj setter seg mer i kroppen og man får så lyst å bare ligge å flyte litt i sofaen.

Det går mest i Cannabis, hasj er litt mer for de kveldene man vil bli helt låst i sofaen for min del
Vis hele sitatet...
Skal ikke så tvil om din kunnskap her nå altså, men jeg trodde det var slik at planten het cannabis og er dermed en samlebetegnelse for alt som kan høstes fra planta, mens hasj og marijuana er mer spesifikt for brunt og grønt ettersom hvordan man behandler cannabis planta i ettertid?
Anonym bruker
"Vanskelig Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Begge har sine positive sider.

Cannabis er ofte kos blandt folk, om man ikke tar for mye kan det være et sosialt smøremiddel og kreative samtaler kan oppstå.
Hasj setter seg mer i kroppen og man får så lyst å bare ligge å flyte litt i sofaen.

Det går mest i Cannabis, hasj er litt mer for de kveldene man vil bli helt låst i sofaen for min del
Vis hele sitatet...
Har ingenting og si om det er hasj eller weed, virkningen vil være det samme. Det som har noe å si er om det er sativa eller indica, samt hvilken strain det er.
Trådstarter
4 1
Sativa är lite mer uppåt ( piggare) och indica är lite mer neråt (chill, trötthet) enligt min erfarenhet

Hur är de med säkerheten i konversationer här? Själv använder jag mig av wickr, hur gör ni?
Sist endret av Fettofleur; 13. januar 2019 kl. 21:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Liker begge deler, syns weed er oppskrytt og er somregel en 50 lapp dyrere for min del
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har ingenting og si om det er hasj eller weed, virkningen vil være det samme. Det som har noe å si er om det er sativa eller indica, samt hvilken strain det er.
Vis hele sitatet...
Bare at i Norge så er hasj som regel alltid indica pga det importeres og noe annet ville vært uøkononisk.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av canttouchthis Vis innlegg
Bare at i Norge så er hasj som regel alltid indica pga det importeres og noe annet ville vært uøkononisk.
Vis hele sitatet...
Hasj får du med begge deler, her jeg bor i sørnorge har lys sativa hasj sirkulert ei stund, nå er det mye mørk tung indica.

Jeg hater indica og velger av og til å ikke røyke drrsom det bare er indica (ikke alltid lett å vite da)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hasj får du med begge deler, her jeg bor i sørnorge har lys sativa hasj sirkulert ei stund, nå er det mye mørk tung indica.

Jeg hater indica og velger av og til å ikke røyke drrsom det bare er indica (ikke alltid lett å vite da)
Vis hele sitatet...
Ja men skjeldent sativa, nesten aldri kommet over det ihvertfall. Også siden indica har kortere blomstring-tid så blir de ofte valgt som cash crops. Taper penger på sativa. Taper penger på hasj generelt, men er ypperlig til eksport.