Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1002
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Måtte pisse idag å tok skøyt amf 84 timer tidligere, så litt over 3 å en halv dag siden
Enkelt Googlesøk sier urinprøver viser 2-10 dager inntak, så du er antakeligvis busta. Hva slags konsekvenser får det? Kanskje det er for det beste, så får du rett hjelp, men hva vet jeg. Kjipt uansett, men må bare stå i det nå. Heier på deg.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Furunål Vis innlegg
Enkelt Googlesøk sier urinprøver viser 2-10 dager inntak, så du er antakeligvis busta. Hva slags konsekvenser får det? Kanskje det er for det beste, så får du rett hjelp, men hva vet jeg. Kjipt uansett, men må bare stå i det nå. Heier på deg.
Vis hele sitatet...
Enkelt googlesøk viser å 1-3 dager, 2-5 dager og 2-4 dager.
Ingen som tester positivt 10 dager etter, spør freak så vet jeg hva som faktisk er casen ut i praksis å ikke noen glupinger som gjetter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Enkelt googlesøk viser å 1-3 dager, 2-5 dager og 2-4 dager.
Ingen som tester positivt 10 dager etter, spør freak så vet jeg hva som faktisk er casen ut i praksis å ikke noen glupinger som gjetter
Vis hele sitatet...
Høres ut som du kan dette best selv, lykke til.

Første svar for øvrig i google er 2-10 dager.

https://www.google.com/search?q=Amfe...hrome&ie=UTF-8
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Enkelt googlesøk viser å 1-3 dager, 2-5 dager og 2-4 dager.
Ingen som tester positivt 10 dager etter, spør freak så vet jeg hva som faktisk er casen ut i praksis å ikke noen glupinger som gjetter
Vis hele sitatet...
Jeg har slått ut etter 5 dager.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har slått ut etter 5 dager.
Vis hele sitatet...
Dette jeg så etter, etter tungt bruk? Eller engang? Inntaksmetode?
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TAketbrett Vis innlegg
Høres ut som du kan dette best selv, lykke til.

Første svar for øvrig i google er 2-10 dager.

https://www.google.com/search?q=Amfe...hrome&ie=UTF-8
Vis hele sitatet...
Bruker være clean etter 4 dager, men fastlegen sku være kjip å så jeg måtte ta idag da jeg egentlig bare hadde vanlig legetime, og egentlig 1 månde til neste gang.(har 4 gang i året for å beholde moped lappen) spurte om jeg kunne komme imårn siden labben stengte snart, han sa nei men at det var greit om jeg drakk litervis vann så kanskje jeg berger meg.
Har hørt iv er raskere ut av kroppen så krysder fingrene
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette jeg så etter, etter tungt bruk? Eller engang? Inntaksmetode?
Vis hele sitatet...
Litt sånn sporadisk bruk den gang.
Anonym bruker
"Fri Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
spurte om jeg kunne komme imårn siden labben stengte snart, han sa nei
Vis hele sitatet...
Da jeg var i samme situasjon sørget jeg for at legen forstod at jeg var med på å levere prøve uten problemer. Deretter avsluttet vi legetimen, og jeg var henvist til å vente på sykepleier utenfor, slik at jeg kunne levere prøven før jeg dro hjem.

Jeg "glemte" å sette meg ned og vente på sykepleieren denne dagen, og fikk levert prøven 2 uker senere. Bare et tips