Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2048
Hvordan dirker man opp vanlige huslåser? Takk for hjelpa.
Hva er en vanlig huslås? Er huslåsen min vanlig ?

Dersom du skal åpne en dør, og du ikke engang klare å si hva slags lås det er, så anbefaler jeg deg et kubein.
Trådstarter
7 0
Det er en vanlig huslås. (bare seriøse svar takk :/)
Hva med at du trykker på 'søk' og skriver 'dirking'?

Da vil låsen åpne seg...
Trådstarter
7 0
Gjort det. Men finner ikke noen gode svar. (kan hende at jeg ikke leter godt nok)
Les MIT guiden på www.toool.nl
Da får du iallefall gode svar
Trådstarter
7 0
Fins det ikke på et annet språk en nederlandsk/tysk?
Hva med å se litt på siden? (til høyre står det: "This page in English") hva med å prøve å trykke på den =)


Vel, kom litt for seint =)
Sist endret av multisync; 18. mai 2006 kl. 17:11.
Trådstarter
7 0
Takk for den siden
Du burde kanskje ha dirker også. Kan jo prøve en pick gun, eller eventuelt borre ut låsepinnene/bruke brekkjern.
Du kan jo også prøve bump key. Ikke akkurat dirking, men går ut på det samme, få opp låsen.
tenker at det han mener med "vanlig" lås, er en silynderlås, en slik som er i de fleste moderne hus og hengelåser.
Det er jo dem du kjøper dirker for å kunne dirke opp
Om du ikke gidder/kan dirke, anbefaler jeg et kubein eller å finne en annen vei inn..... kubein vil kansje ikke funke på en vanlig ytterdør heller :s men kansje på en terrasse/veranda dør...
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som vet hvor man får tak i en vanlig Trioving bump key? Slike som brukes i på de fleste ytterdører i Norge... Inkludert min egen hvis noen var i tvil om mine hensikter
kjøp deg en "blank" nøkkel og fil den selv ! fås kjøpt på de fleste jernvare butikker
Sjekk ut totse.com