Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1069
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Ble nylig kjent med medvape.no fra en post herifra. Har tidligere kjøpt tilsvarende HHC vaper de har inne, for gull og grønne skoger i forhold. Hvordan kan dette være lov? Skjønner det må være en slags gråsone da HHC/HHC-O ikke står spesifikt nevnt i lovverket såvidt jeg vet..

For alt vi vet vil det bli slått hardt ned på og eierne bli dømt for innførsel, who knows.

Så til spørsmålet, har funnet disse vapene enda billigere fra andre land som faktisk sender til Norge i følge nettsidene jeg har sjekket, hvor trygt vil dette være? Har noen her prøvd? Tenker da å bestille 20stk så har jeg en god stund. Skulle det gått skeis ville jeg vel bli mistenkt for innførsel til distribusjon eller noe lignende?
Har du bestilt hhc vape og fått det i posten her å er det legit?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjenner en fra Elverum som bestillte fra Polen uten at det ble stoppet
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av shaggy420 Vis innlegg
Har du bestilt hhc vape og fått det i posten her å er det legit?
Vis hele sitatet...
Litt usikker på formuleringen din, men jeg bestilte fra Medvape og betalte med bankoverføring.

Det var vel på søndag om jeg ikke tar feil, og fikk den idag. Helt legit, hatt flere av nøyaktig den samme og de er ganske konge
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Der var medvape på plass med snik-reklamene deres igjen. Ser det samme på reddit hele tiden.

NOEN har fått varer tilsendt fra Norge og noen har fått dem tilsendt fra andre land i EU.
Produktene er helt garantert «hjemmelagde» eller kopier av etablerte merker fra land der det er lovlig.

Hvorfor ta all den risikoen det innebærer å kjøpe narkotika på nettet, når selgeren faen ikke klarer å holde styr på hvilket land han sender fra.
Medvape er i samme kategori som litt større Snapchat-sjapper, bare at de har laget eget nettside og prøver å fremstå som en lovlig operasjon, jeg kan banne på at de ikke betaler norsk skatt på salget av disse!
Siden det er ett så lukrativt marked med så store profitter så er det ikke rart at noen har tatt kjangsen på dette, jeg har forklart detaljert i en annen tråd hva min teori rundt medvape er.
I korte trekk er det antageligvis noe sånn som at bakmennene kjører varer over grensa eller med post, så distribueres det til tidligere kunder som har blitt rekruttert til å bli postbud mot noen gratis vapes eller lignende. Disse får tilsendt x antall varer, og poster det på forespørsel fra bakmennene.


Den teorien kan forsterkes om noen som har handlet der en del ganger kan si noe om avsender er fra samme sted hver gang, eller om det kommer fra hele Norge, for eksempel en gang fra Oslo og en gang fra Bergen.

Har en del mer mistanker, men jeg tror det er like greit å vente på avisartikkelen som kommer når/om dem blir tatt. Jeg er tross alt ikke fra politiet, og har heller ikke kjøpt noe av den overprisa dritten, men jeg syntes det er spennende at noen prøver noe «nytt».
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Grunnen til at folk får tilsendt fra andre steder i eu er pga de har brukt medvape.se .dk, .com osv.
Medvape.no sender ifra Norge hver eneste gang og det har alltid blitt sendt fra samme sted til meg. Produktforpakningen er ifra tjekkia hvor CBD, hhc og lignende er 100% lovlig så lenge det inneholder under 0.3% thc.

Kanavape blir laget der.
Golden buds blir produsert av kanavape.
KANAVAPE CBD VAPE are manufactured in the Czech Republic. Regulations for e-liquid production are very strict in the EU and compliance with these regulations leads to the production of high quality products.

Jeg var også skeptisk først. Men etter å ha bestilt flere ganger, kontaktet produsenten med info fra forpakningen og egen research så er jeg ikke lenger skeptisk til det.
Resten av innlegget ditt virker bare som paranoid overtenking.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Grunnen til at folk får tilsendt fra andre steder i eu er pga de har brukt medvape.se .dk, .com osv.
Medvape.no sender ifra Norge hver eneste gang og det har alltid blitt sendt fra samme sted til meg. Produktforpakningen er ifra tjekkia hvor CBD, hhc og lignende er 100% lovlig så lenge det inneholder under 0.3% thc.

Kanavape blir laget der.
Golden buds blir produsert av kanavape.
KANAVAPE CBD VAPE are manufactured in the Czech Republic. Regulations for e-liquid production are very strict in the EU and compliance with these regulations leads to the production of high quality products.

Jeg var også skeptisk først. Men etter å ha bestilt flere ganger, kontaktet produsenten med info fra forpakningen og egen research så er jeg ikke lenger skeptisk til det.
Resten av innlegget ditt virker bare som paranoid overtenking.
Vis hele sitatet...

Er det noen som IKKE er overbevist om at dette er reklame? Det virker som du har brukt Google Translate for å skrive posten jo.

Du/dere gjør dette her ganske ofte, både her og på Reddit. Ha en trivelig uke videre, så sees vi neste gang du/dere lager reklame kamuflert som tidligere kunder eller lignende.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det noen som IKKE er overbevist om at dette er reklame? Det virker som du har brukt Google Translate for å skrive posten jo.

Du/dere gjør dette her ganske ofte, både her og på Reddit. Ha en trivelig uke videre, så sees vi neste gang du/dere lager reklame kamuflert som tidligere kunder eller lignende.
Vis hele sitatet...
Ofc er det bare reklame, du høres enda mer paranoid ut nå
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det noen som IKKE er overbevist om at dette er reklame? Det virker som du har brukt Google Translate for å skrive posten jo.

Du/dere gjør dette her ganske ofte, både her og på Reddit. Ha en trivelig uke videre, så sees vi neste gang du/dere lager reklame kamuflert som tidligere kunder eller lignende.
Vis hele sitatet...
Jeg spurte vel forsåvidt ikke om konspirasjonsteorier bak firmaet, spørsmålet mitt var om noen har fått dette tilsendt fra utlandet og om det har gått fint ifht toll, og evt hvor lovlig denne innførselen er.

Leser du posten min, vil du også se at jeg ønsker å bestille fra en helt annen nettside, hvis jeg "snik reklamerer" for Medvape, så er du julenissen.

Og hvis denne var ment til meg:
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det virker som du har brukt Google Translate for å skrive posten jo."
Vis hele sitatet...
Så var jeg vel på trekk nr 5 når jeg startet å skrive posten, så var relativt fjern.
Handla nettopp hos medvape, levert på 2 dager innenlands null problem.

Synes dog at THC-P vapen (2ml.mango) var ikke helt det jeg forventet. GSC CBD buds, greit å checke ut tenkte eg, og var faktisk bedre kvalitetsmessig enn vapen.

Bestiller du canna relaterte produkter fra utlandet blir det stoppet norge er jo i steinalderen må vi huske, tollen hadde beslagla alt med ganja blad på om de kunne.