Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1883
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lenge pleier dere og ha virkning, jeg kjenner virkning etter 20 timer og har kjent virkning inntil 30 timer etter inntak da jeg prøvde det første gang
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spiste 2 5mg thcp gummies med 25mg hhc i per og. Det ble første sykedag i år dagen derpå for å si det sånt.
wtf, jeg må kjøpe meg noen gummies ser jeg
Sist endret av Hasjmonsteret5; 16. november 2023 kl. 17:13.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er snakk om syntetisk cannabis? Uten at jeg er interessert i å ta det, så er jeg nysgjerrig på hvordan dere opplever rusen?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er snakk om syntetisk cannabis? Uten at jeg er interessert i å ta det, så er jeg nysgjerrig på hvordan dere opplever rusen?
Vis hele sitatet...
THC-P er semi-syntetisk. Det oppstår naturlig i cannabis plante, men kan produseres i lab ved å ekstrahere CBD naturlig fra hamp- eller cannabisstammer. Deretter konverterer prosessorer CBD til THCP gjennom en kjemisk reaksjon som involverer syrer og løsemidler.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er snakk om syntetisk cannabis? Uten at jeg er interessert i å ta det, så er jeg nysgjerrig på hvordan dere opplever rusen?
Vis hele sitatet...
Opplever rusen på både HHC, HHCO og THCP som en vanlig 'THC' edible. Det virker som det MULIGENS varer litt lenger uten at jeg skal si dette med noen form for sikkerhet.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er snakk om syntetisk cannabis? Uten at jeg er interessert i å ta det, så er jeg nysgjerrig på hvordan dere opplever rusen?
Vis hele sitatet...
Jeg selv som har røykt i over ett år trodde inne at THC-P var shit, men så ble jeg overrasket det er intenst begynte å trippe o litt. Du våkner opp dagen etterpå like kokt føles ut som du tar wake and bake å varer til langs på kvelden tilåme 20 timer etter inntak
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg selv som har røykt i over ett år trodde inne at THC-P var shit, men så ble jeg overrasket det er intenst begynte å trippe o litt. Du våkner opp dagen etterpå like kokt føles ut som du tar wake and bake å varer til langs på kvelden tilåme 20 timer etter inntak
Vis hele sitatet...
Det høres vanvittig slitsomt ut
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Det høres vanvittig slitsomt ut
Vis hele sitatet...
Er en grunn for jeg ble hjemme dagen etterpå, for første gang på 4 år. Jeg var ikke syk. Jeg var PISSE skev.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er en grunn for jeg ble hjemme dagen etterpå, for første gang på 4 år. Jeg var ikke syk. Jeg var PISSE skev.
Vis hele sitatet...
Gått på den smellen jeg å men det var med edibles hehe.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det var THC-P edibles i dette tilfellet.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ekstreme smerter i nakke og hode av HHc. Er en av mine første ganger med det
Fuck Mr. Plod!
Prøv heller THC-B

Jævla potent og veldig kort virkningstid. Denne er også i cannabis planten
THC-P var ikke noe annet enn skuffende, virket lite/ikke i det hele tatt. Prøvd 2ml vape, waste av penger for min del, ellers så.var det defekt vare eller noe.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Trooploop Vis innlegg
THC-P var ikke noe annet enn skuffende, virket lite/ikke i det hele tatt. Prøvd 2ml vape, waste av penger for min del, ellers så.var det defekt vare eller noe.
Vis hele sitatet...
Tror mye er delta8 og hhc blends solgt som THCuntfuck-P53r.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Trooploop Vis innlegg
THC-P var ikke noe annet enn skuffende, virket lite/ikke i det hele tatt. Prøvd 2ml vape, waste av penger for min del, ellers så.var det defekt vare eller noe.
Vis hele sitatet...
Det er 33x mere potent, ikke kjøp drit neste gang.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Det er 33x mere potent, ikke kjøp drit neste gang.
Vis hele sitatet...
Ikke kjøp drit tror du jeg kjøpte THC-P fra fyrn på hjørnet eller?

Kjøpt fra norsk butikk ved kjent nettside som det har vært mye snakk om i det siste. Orginal embalasje og alt, enten var dt dårlig batch eller så funker det ikke på meg that's it.

At det er 33x mer potent er bare noe du har googlet selve styrken er ikke kjent, men de spekulerer. Noen sider skriver det er opp til 10x mer potent.

AM-694 som er ren synth som etterligner thc er flere ganger mer potent, men ikke 33x. Det har fungert skummelt bra, ubehagelig nesten.
Sitat av Trooploop Vis innlegg
Ikke kjøp drit tror du jeg kjøpte THC-P fra fyrn på hjørnet eller?

Kjøpt fra norsk butikk ved kjent nettside som det har vært mye snakk om i det siste. Orginal embalasje og alt, enten var dt dårlig batch eller så funker det ikke på meg that's it.

At det er 33x mer potent er bare noe du har googlet selve styrken er ikke kjent, men de spekulerer. Noen sider skriver det er opp til 10x mer potent.

AM-694 som er ren synth som etterligner thc er flere ganger mer potent, men ikke 33x. Det har fungert skummelt bra, ubehagelig nesten.
Vis hele sitatet...
Jeg tror Nøddy tok ett langt bedre valg enn å benytte seg av den norske butikken.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Jeg tror Nøddy tok ett langt bedre valg enn å benytte seg av den norske butikken.
Vis hele sitatet...
Ja det stemmer nok, han har vel kjøpt ordentlig vare, det er bare litt synd at produkten's innhold stemmer ikke med hva som står oppført på emballasjen - kanskje like greit det.

Den omtalte butikken er skuffende i sin helhet, kna ikke være orginal vare eller er det tynnet ut noe sinnsykt. Første og siste handelen der for min del. Igjen så virker det rart ettersom andre har fått god effekt, men ikke jeg, og toleransen var ikke så høy at det ikke skulle merkes.

Likevel er potensen til stoffet ikke grunnlagd enda, det ble oppdaget i 2019 om jeg husker rett så det må tolkes som en semi- synth RC egentlig. Best å holde seg til ting som har vokst naturlig i evigheter, på høy tid med en ordentlig rusreform, synd at Norge blir nok siste landet til å skjønne dette.

Helt enig, svelget det som god fisk jeg legger meg flat her

De driver med monkey business til tusen, rart at de fortsatt driver butikk.
Sist endret av Trooploop; 17. november 2023 kl. 11:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvde thc-p i vape før noen uker siden siden bestilt i fra den norske siden. Tok vel ca 35-40 trekk på rad ble god fjern i 8-10 timer. Men hadde egt forventet å bli mere fjern en det jeg ble.
Men skal sies at jeg er en helvetes tolaranse på thc fra før av
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prøvde thc-p i vape før noen uker siden siden bestilt i fra den norske siden. Tok vel ca 35-40 trekk på rad ble god fjern i 8-10 timer. Men hadde egt forventet å bli mere fjern en det jeg ble.
Men skal sies at jeg er en helvetes tolaranse på thc fra før av
Vis hele sitatet...
Høres veldig crappy ut, men det er ikke noe sjokk fra den kanten. Står veldig mye bad på Reddit om de og produktenes kvalitet, eller mangel på kvaliteten rettere sagt.
Sitat av Trooploop Vis innlegg

De driver med monkey business til tusen, rart at de fortsatt driver butikk.
Vis hele sitatet...
Det er ikke rart i heletatt, basert på hva man leser her inne kjøper folk i god tro om at det er en seriøs butikk. Og sålenge de tjener penger fortsetter de.