Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 841
Trenger du å blande tobakk sammen med hasj når du skal ha det i bong? Har hørt folk si både ja og nei. Problemer er at jeg tåler nikotin så dårlig og liker ikke blande med te
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis det er brunt, liker jeg dele det litt opp i mindre biter og kjøre rent.

Du kan alltids kjøpe urtemix og blande med det!
Sitat av rilith Vis innlegg
Trenger du å blande tobakk sammen med hasj når du skal ha det i bong? Har hørt folk si både ja og nei. Problemer er at jeg tåler nikotin så dårlig og liker ikke blande med te
Vis hele sitatet...
Du kan ha cigg i en liten gryte, ta ud ører og større rusk deretter sette det på middels-lav varme og røret sporadisk/hele tiden i 15-20min.

Du merker alt parfyme, nikotin og dritt fordamper underveis og når du ikke ser noe særlig mer damp er det bare ha i hasj, varme i 10-15 sek. ha dt øve i mekkebrett og gni inn.

Eller øk overflaten til hasjen ved å dele den opp i fillebeter, ha i bowlen og fyr opp ikke noe rocket science detta.
skjønner ikke hvor folk har dette fra hah, det funker utmerket med bare hasj. gjerne lag en klump og drøss litt oppå så det tenner lett. kos dg
Suger å røyke reint. Det funker om du ikke røyker med tobakk til vanlig kanskje men for meg er tobakkskicket halve rusen
Kjøp et filter i glass eller metallmesh og legg bønne I små små klumper oppå. Fyr og trekk til det bare er aske igjen. Voilà
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruk en stormlighter og ha en spiker eller lignende så du kan "spre ut" klumpen din etter du har varmet den litt med nevnte lighter. Ett godt tips er å choke av bowlen også når du drar inn røyken - på den måten vil du få alt av røyk. Er ikke noe problem å røyke rent med denne metoden.
RealLeaf Urtemix all day.
Jeg har aldri brukt nikotin så vist jeg tar en hit fra en tobakksjoint så blir jeg svimmel og kvalm.
Du kjøper en waperaiser for hasj,prøvde det i amster,eller du kan lage en kopp med te og honning med hasj i vare nesten hele dagen.
Har eksklusivt røkt rent i bong i godt over et år nå, har gjort at jeg har trappet ned forbruket da jeg ikke føler jeg trenger like mye (en bitteliten flis kan holde meg i et par timer minst, om jeg er tålmodig). Plusset er jo så klart at du slipper tobakken, om du bryr deg om helse siden av det hele.

Som nevnt tidligere her ville jeg absolutt anbefalt å dele opp i flere små biter, for så å legge i loom/folie. Gir både bedre trekk, men også mer røyk.

Lykke til!
Sist endret av Maiskolben; 11. oktober 2023 kl. 16:51.