Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3685 738657
Warz's Avatar
Trådstarter
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Vil det si at jeg kun kan komme inn på min wallet via min egen PC , eller den PC jeg eventuelt sikkerhetskopierer min wallet til? Ettersom den ikke har login som default.

Jeg har krypterte lommeboken, men nå finner jeg ingen måte for å åpne den igjen.
Vis hele sitatet...
Altså, når lommeboken er kryptert, så kan den bare åpnes med passordet du valgte. Spiller ingen rolle hvilken pc den er på. Hvis du vil kopiere din wallet.dat så gjør følgende.

1. Gå til windows explorer
2. Skriv %AppData% i adressefeltet
3. Gå inn på mappen "Bitcoin"
4. Kopier wallet.dat filen

wallet.dat er alt du trenger å kopiere / ta backup av. Den inneholder alle dine private keys, som gjør at du kan sende bitcoinsa...
Sitat av Warz Vis innlegg
Altså, når lommeboken er kryptert, så kan den bare åpnes med passordet du valgte. Spiller ingen rolle hvilken pc den er på. Hvis du vil kopiere din wallet.dat så gjør følgende.

1. Gå til windows explorer
2. Skriv %AppData% i adressefeltet
3. Gå inn på mappen "Bitcoin"
4. Kopier wallet.dat filen

wallet.dat er alt du trenger å kopiere / ta backup av. Den inneholder alle dine private keys, som gjør at du kan sende bitcoinsa...
Vis hele sitatet...
Lommeboken er kryptert, men jeg kan fortsatt åpne programmet uten å taste inn kode, men nederst i hjørnet står det "Lommeboken er kryptert og for tiden låst". Det virker som om det kun er det å sende og motta penger som er blokkert. Problemet er imidlertid det at jeg ikke finner noen knapp for å dekryptere lommeboken. Den knappen jeg trykte på for å kryptere den går det ikke lenger an å trykke på.
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Lommeboken er kryptert, men jeg kan fortsatt åpne programmet uten å taste inn kode, men nederst i hjørnet står det "Lommeboken er kryptert og for tiden låst". Det virker som om det kun er det å sende og motta penger som er blokkert. Problemet er imidlertid det at jeg ikke finner noen knapp for å dekryptere lommeboken. Den knappen jeg trykte på for å kryptere den går det ikke lenger an å trykke på.
Vis hele sitatet...
så fort du prøver å bruke lommeboken til noe som krever private-key. (som f.eks. å signere en melding - som er en lett måte å teste om det funker på) så vil du bli spurt om å taste inn koden for å dekryptere midlertidig. (dette må gjøres hver gang du skal gjøre noe som krever bruk av privatekeys)
Sitat av etse Vis innlegg
så fort du prøver å bruke lommeboken til noe som krever private-key. (som f.eks. å signere en melding - som er en lett måte å teste om det funker på) så vil du bli spurt om å taste inn koden for å dekryptere midlertidig. (dette må gjøres hver gang du skal gjøre noe som krever bruk av privatekeys)
Vis hele sitatet...
Den er grei, men hvordan får jeg fjernet krypteringen helt slik at jeg kan motta penger? Jeg ønsker at lommeboken skal bli slik den var før kryptering.
Sist endret av pkk1990; 9. april 2013 kl. 02:40.
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Den er grei, men hvordan får jeg fjernet krypteringen helt slik at jeg kan motta penger? Jeg ønsker at lommeboken skal bli slik den var før kryptering.
Vis hele sitatet...
Du kan motta penger akkurat som før selv om den er kryptert. Eneste er at du må skrive inn en kode når du ønsker å sende penger, samt at du er tryggere mot hackere. Ser ingen grunn til hvorfor man ikke skal ha kryptering.
Sitat av etse Vis innlegg
Du kan motta penger akkurat som før selv om den er kryptert. Eneste er at du må skrive inn en kode når du ønsker å sende penger, samt at du er tryggere mot hackere. Ser ingen grunn til hvorfor man ikke skal ha kryptering.
Vis hele sitatet...
Ok, takk!
Blir litt mye newbie spørsmål her, men begynte først å lese om dette i helga.
Her kommer jeg med et siste jeg fremdeles ikke forstår helt.

Når jeg skrur på PCen og trykker på bitcoin applikasjonen starter den direkte opp i min wallet. Hva gjør jeg hvis jeg ønsker å logge inn på noen andre sin wallet?
Warz's Avatar
Trådstarter
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Ok, takk!
Blir litt mye newbie spørsmål her, men begynte først å lese om dette i helga.
Her kommer jeg med et siste jeg fremdeles ikke forstår helt.

Når jeg skrur på PCen og trykker på bitcoin applikasjonen starter den direkte opp i min wallet. Hva gjør jeg hvis jeg ønsker å logge inn på noen andre sin wallet?
Vis hele sitatet...
Da må du fjerne wallet.dat filen som du har og putte den andre wallet.dat filen der i stedet. Hvis du vil genere en ny lommebok er det bare å fjerne wallet.dat og starte bitcoin, så blir en ny lommebok (wallet.dat) generert
Sitat av Warz Vis innlegg
Da må du fjerne wallet.dat filen som du har og putte den andre wallet.dat filen der i stedet. Hvis du vil genere en ny lommebok er det bare å fjerne wallet.dat og starte bitcoin, så blir en ny lommebok (wallet.dat) generert
Vis hele sitatet...
Det var akkurat det jeg trengte å høre, nå henger det på greip!
Så jeg trenger altså ikke ha noia for at noen skal buffe passord via keylogger etc. , de må få tak i selve wallet.dat filen som er lagret på min datamaskin?
Sist endret av pkk1990; 9. april 2013 kl. 03:06.
men om noen skulle få tilgang til wallet og klarte og overføre penger til en annen konto. hvordan kan det spores? leste om noen som stjelte 8000 BTC! ser de ikke noe mer enn at BTC har gått fra en adresse til en annen? kan coinsa spares videre?

så de som stjelte 8000 coins kan ikke bli tatt? sporet ender med adressen de mottok pengene på? skal ihvertfall kryptere lommeboka mi om jeg skal overføre bitcoins
Warz's Avatar
Trådstarter
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Det var akkurat det jeg trengte å høre, nå henger det på greip!
Så jeg trenger altså ikke ha noia for at noen skal buffe passord via keylogger etc. , de må få tak i selve wallet.dat filen som er lagret på min datamaskin?
Vis hele sitatet...
Ja stemmer det, de må ha wallet.dat eller de private nøkklene som er inni den. Men hvis du får virus, en trojaner, så kan den stjele wallet.dat filen og logge passordet du skriver inn.

Sitat av WhiteHat Vis innlegg
men om noen skulle få tilgang til wallet og klarte og overføre penger til en annen konto. hvordan kan det spores? leste om noen som stjelte 8000 BTC! ser de ikke noe mer enn at BTC har gått fra en adresse til en annen? kan coinsa spares videre?
Vis hele sitatet...
Du kan følge transaksjonen via http://blockchain.info/ og du kan også se IPen til den som initierte transaksjonen.
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
så de som stjelte 8000 coins kan ikke bli tatt? sporet ender med adressen de mottok pengene på? skal ihvertfall kryptere lommeboka mi om jeg skal overføre bitcoins
Vis hele sitatet...
Nei de kan vel i praksis ikke bli tatt. IPen sin kan de gjemme via Tor eller VPN og hvor pengene tar veien kan de kamuflere ved å sende de gjennom forskjellige hvitvaskingssystemer, e-wallets osv... I praksis er det nok ingenting du kan gjøre dersom en hacker stjeler pengene dine. Så skal du investere mye penger anbefaler jeg som sagt å laste ned tails og boote opp med PCen frakoblet fra internett.
Sist endret av Warz; 9. april 2013 kl. 03:28.
Warz: Hvor mye har du tjent på bitcoinsa dine hittil? Har selv tjent ca. 1500,-
Flere som har spurt Warz om hvor mye han har tjent, men han holder kortene tett inntil brystet, noe jeg kan forstå.

For din del, Warz, så håper jeg og tror du sitter ganske godt i det siden du var tidlig ute når Bitcoin startet.
Warz's Avatar
Trådstarter
Å spørre hvor mye bitcoins noen har er som om å spørre "hvor mye penger har du i banken?", det er privat informasjon.

Nå har vi riktignok skattelister i norge, men det har man ikke i bitcoin
Skal ærlig innrømme at jeg må bite litt i det sure eplet nå Trodde egentlig ikke at bitCoins skulle ta så av, men der tok jeg feil gitt.
Så for å bli med i det gode selskap har jeg satt en liten maskin til å mine nå. Sikkert sånn passe sent ute, men jeg tenkte why not.

Et par spørsmål:
Jeg lastet ned clienten/walleten, signet meg opp på slush's pool og startet opp GUIMiner.
-Er det da bare å velge slush's fra serverlisten i GUIMiner?
-username og password, er det de to jeg får utdelt som wrokername og workerpassword av slush's ved registrering?
-Og så er det bare å trykke "start mining" så er jeg i gang liksom?

Et lite spørsmål til...
Nå som jeg ser at jeg får utdelt shares og greier på profilen min hos slush's så tenkte jeg at en kopi av wallet'en er lurt. Vet jo aldri når mongo-pc'en jeg bruker til dette crasher så kopierte wallet.dat-fila over til en usb stick.
Nå står pc'en og miner for full guffe og sett at den kræsjer. Kan jeg da bare legge inn wallet.dat-fila på en annen pc og starte opp walleten så vil de coinsa jeg miner automatisk dukke opp der?

(ja jeg er n00b, men vil være sikker. )

btw: har en estimated reward på 0.00000102 BTC atm. Så look out verdensbanken liksom, jeg kommer lol
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Nå er bitcoins oppe i 200$! Jeg skal definitivt kjøpe en senere idag. Jeg kommer til å krepere om BTC når 1000usd uten at jeg har kjøpt noen
Jeg tenkte jeg skulle splitte risiko og selge unna noen btc (5-10 stk) kun for å få realisert litt om til norske penger...men jeg er enda litt usikker på om dette er riktig tidspunkt å selge på. Har jo ikke behov for å selge noe økonomisk sett.

Hva tenker dere andre som har btc på bok om dette ?
Helledussan den har vokst den siste uka! Forje uke var den jo på 140 dollar på det høyeste, nå 200? Helledussan..

Sitat av UngarEffect Vis innlegg
Jeg tenkte jeg skulle splitte risiko og selge unna noen btc (5-10 stk) kun for å få realisert litt om til norske penger...men jeg er enda litt usikker på om dette er riktig tidspunkt å selge på. Har jo ikke behov for å selge noe økonomisk sett.

Hva tenker dere andre som har btc på bok om dette ?
Vis hele sitatet...
Det er som alt annet, du kan velge å tro at det vil gå oppover, å beholde de. Eller være sikker og selge de. Det er et sjangsespill som er veldig vanskelig å fortelle hva som skjer framover. Men akkurat nå viker det som det bare går oppover, kanskje selge nå i tilfelle det kommer en nedoverbakke snart?
Kanskje Mt.Gox blir hacket imorgen, å verdien synker med 80%, eller? Mye kan skje å du må nesten gjøre det du føler er trygt.

På Mt.Gox, står det dette:
To add bitcoins, send to this address (Please be advised that your bitcoin address will change every time that there is a transaction, but old addresses are still USABLE.):
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Vil det bety at jeg må oppdatere adressen vær gang jeg skal mota bitcoins? Eller kan jeg fortsatt bruke den gamle og det vil bli sendt til min bruker?
Sitat av UngarEffect Vis innlegg
Jeg tenkte jeg skulle splitte risiko og selge unna noen btc (5-10 stk) kun for å få realisert litt om til norske penger...men jeg er enda litt usikker på om dette er riktig tidspunkt å selge på. Har jo ikke behov for å selge noe økonomisk sett.

Hva tenker dere andre som har btc på bok om dette ?
Vis hele sitatet...
Om du sitter på 40 og vil selge 10 vil jeg si det er en helt fair %andel for å løse inn i nok. Hvorfor ikke liksom?
Da har du fortsatt nok coins til å ikke bli gretten om kursen stiger, samtidig som du tjener godt på de du veksler inn sånn at du faktisk kan gå med et pluss.
Tror dere det vil det være lurt og vente og håpe den faller drastisk (typ 100$) for så og kjøpe, eller blir det fort for sent?
Warz's Avatar
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Nå som jeg ser at jeg får utdelt shares og greier på profilen min hos slush's så tenkte jeg at en kopi av wallet'en er lurt. Vet jo aldri når mongo-pc'en jeg bruker til dette crasher så kopierte wallet.dat-fila over til en usb stick.
Nå står pc'en og miner for full guffe og sett at den kræsjer. Kan jeg da bare legge inn wallet.dat-fila på en annen pc og starte opp walleten så vil de coinsa jeg miner automatisk dukke opp der?

(ja jeg er n00b, men vil være sikker. )

btw: har en estimated reward på 0.00000102 BTC atm. Så look out verdensbanken liksom, jeg kommer lol
Vis hele sitatet...
Ja, det kan du gjøre, men hvis du sender penger fra din wallet må du ta ny backup. Men så lenge du bare mottar penger vil din backup være gyldig. Du trenger ikke ha wallet.dat på din pc heller, holder at du har den på minnepenn og/eller clouden.

Sitat av UngarEffect Vis innlegg
Jeg tenkte jeg skulle splitte risiko og selge unna noen btc (5-10 stk) kun for å få realisert litt om til norske penger...men jeg er enda litt usikker på om dette er riktig tidspunkt å selge på. Har jo ikke behov for å selge noe økonomisk sett.

Hva tenker dere andre som har btc på bok om dette ?
Vis hele sitatet...
Jeg tenker vi sitter rolig, lener oss tilbake og venter på $1000 jeg.
Standard Bitcoin klienten (bitcoin-QT) lager vel en liste med fremtidige adresser (100 for å være spesifikk) som lagres i wallet.dat. Dette vil si at du egentlig ikke trenger å gjøre ny backup før du har brukt opp alle disse. Men vil selvfølgelig anbefale å ta backup oftere.
Warz's Avatar
Trådstarter
Sitat av random1random Vis innlegg
Tror dere det vil det være lurt og vente og håpe den faller drastisk (typ 100$) for så og kjøpe, eller blir det fort for sent?
Vis hele sitatet...
Det er det ingen som vet svaret på, men det er et veldig bullish marked nå.

Sitat av etse Vis innlegg
Standard Bitcoin klienten (bitcoin-QT) lager vel en liste med fremtidige adresser (100 for å være spesifikk) som lagres i wallet.dat. Dette vil si at du egentlig ikke trenger å gjøre ny backup før du har brukt opp alle disse. Men vil selvfølgelig anbefale å ta backup oftere.
Vis hele sitatet...
Korrekt det, men man har vel ikke oversikt over når alle er brukt opp og nye genereres, så derfor vil jeg anbefale å alltid ta backup.
Hvordan åpner jeg wallet.dat filen slik at jeg får sett mine public og private keys?

Disse 100 adressene som lagres i din wallet.dat fil for fremtidig bruk, det er adresser som kun jeg kan bruke, uavhengig av hvor lang tid det går? Hadde vært kjekt å slippe og ta backup av wallet.dat flere ganger. Tviler på at jeg kommer til å overskride 100 utbetalinger..
Warz's Avatar
Trådstarter
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Hvordan åpner jeg wallet.dat filen slik at jeg får sett mine public og private keys?
Vis hele sitatet...
Du kan ikke "åpne" den akkurat, men du kan dumpe private key for en hvilken som helst bitcoin adresse som du har ved hjelp av:
dumpprivkey <bitcoinaddress>
https://en.bitcoin.it/wiki/Original_...API_calls_list

Men det her blir på et ganske teknisk nivå.

Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Disse 100 adressene som lagres i din wallet.dat fil for fremtidig bruk, det er adresser som kun jeg kan bruke, uavhengig av hvor lang tid det går? Hadde vært kjekt å slippe og ta backup av wallet.dat flere ganger. Tviler på at jeg kommer til å overskride 100 utbetalinger..
Vis hele sitatet...
Ja, de vil fungere i all framtid.
nå er det oppe i 210!

omg, ser mange på diverse forum som fortsatt selger BTC for 90-120$ per! nå skal jeg jammen i meg kjøpe og selge!!!

har ikke mye å spytte inn enda, men skal starte med en bitcoin selge den for høyere pris, kjøpe ny osv osv

får inntrykket av at det er ekstremt mange som bruker BTC nå. så systemet må være noenlunde stabilt. ( ved mindre mtgox blir hacket eller noe lignende da )
Sist endret av WhiteHat; 9. april 2013 kl. 16:05.
Warz's Avatar
Trådstarter
Hvis du ser noen som selger for 90-120 per og kjøper av dem som kommer du til å bli svindlet.
Nå som btc har tatt av har det vokst opp masse scammere på nettet også, så vær forsiktig med kredittkort. Vær veldig obs om de selger for langt under markedspris.
Folk som ikke er helt oppdaterte på priser

Får jeg ikke coins kan jeg trekke beløpet tilbake.

Edit: via paypal/ebay er vel ikke det noe stort problem?
Sist endret av WhiteHat; 9. april 2013 kl. 16:26.
Med paypal så sitter du "ved makta" etterson du kan dispute handelen. Men det er et styr...
Warz's Avatar
Trådstarter
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
Folk som ikke er helt oppdaterte på priser

Får jeg ikke coins kan jeg trekke beløpet tilbake.

Edit: via paypal/ebay er vel ikke det noe stort problem?
Vis hele sitatet...
Ikke drit deg ut, folk sjekker priser før de selger, ingen er så dumme at de selger bitcoins for $100 nå.
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
Får jeg ikke coins kan jeg trekke beløpet tilbake.
Vis hele sitatet...
Akkurat det som bekymrer meg angående salg av coins.
Hvis jeg sender coins etter å ha mottat en bankoverføring, hva hvis kjøper trekker tilbake beløpet. Da jeg igjen uten bitcoins og penger.
Jeg går aldri først. Uansett hva. Selger jeg bitcoins så skal det være utenom mulighet for å trekke tilbake beløp. Som f.eks liberty reserve eller direkte til bank.

Beskytter meg godt. Og blir det for cheesy så kutter jeg handelen ASAP.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av Burugla Vis innlegg
Kan noen fortelle mere eller linke meg til en side der jeg kan lese mere om dette med "mining"?
Er det sånn at ved å la en data stå å jobbe noen mnd. så kan man tjene penger på dette?
Vis hele sitatet...
Sitat av Settoz Vis innlegg
Du tjener veldig lite på det om du ikke har et stort nettverk. Jeg fikk vell 0.0000038 bitcoins etter 24 timer?
Men se på f.eks www.Bitcoin.cz
Vis hele sitatet...
Tja, jeg har da tjent ganske greit på mining. Har tjent 5.6k i NOK (4.67BTC) med kursen til MtGox slik den er nå.
Dette på tidsrommet 31. jan til nå.

På det meste har jeg fått 0.15 BTC/24h, men nå over siste dagene har jeg hatt en gjennonsnittslig mining på 0.44 BTC/24h.

Det er ikke så ille mtp. at dette er kun ett AMD 7970 som kosta meg 3.3k nytt, som ikke engang ble kjøpt med hensikt for å mine.
@ bangfish.

Hvor mange GHs har du?
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
@ bangfish.

Hvor mange GHs har du?
Vis hele sitatet...
Hatt en avg. på 610Mhash/s siste 10 runder @ Slush's pool, altså 0.61Ghash/s.

http://i.imgur.com/CmNpsFK.png
Dette er hva mineren sier, men den dropper kanskje til tider som fører til lavere gjennomsnittlig verdi.
Nice har 320 nå men kortet tåler ikke fullt kjør.

Skal ordne ny kjølepasta så blir det å frese på
Har begynt å mine på mining.bitcoin.cz. På 10 min elns har jeg 0.00014432 BTC ^^ Spørsmålet mitt er, det går vell ann å mine fra flere forskjellige PCer for å få mer profitt?

Altså til samme wallet.
Sist endret av frø; 9. april 2013 kl. 18:13.
Sitat av frø Vis innlegg
Har begynt å mine på mining.bitcoin.cz. På 10 min elns har jeg 0.00014432 BTC ^^ Spørsmålet mitt er, det går vell ann å mine fra flere forskjellige PCer for å få mer profitt?

Altså til samme wallet.
Vis hele sitatet...
Ja det kan du, du kan jo feks ha en btc adresse til hver maskin på walleten din, så endrer du bare wallet adressen i tekstfila til mineren.

Da kan du overvåke hvilken maskin som gir deg mest utbytte
Med slushs pool kan du bruke flere workers.

Eller bruke fler maskiner på samme worker
Er det noen som selger bitcoins? Hvor mange % bør man ligge under MTGox sine priser?
Sitat av Andcat Vis innlegg
Er det noen som selger bitcoins? Hvor mange % bør man ligge under MTGox sine priser?
Vis hele sitatet...
mtgox + 2.5-10% ligger de fleste som selger bitcoins på
Spørsmål til Betapenger-kyndige... (fra en fersking).

Pengene er altså desentralisert.
De ligger altså i walleten?

Så mister man wallet, så mister man pengene. Ikke fordi man mister tilgang, men wallet _er_ faktisk pengene....i kryptert form?


Har jeg rett?
Pengene dine ligger ikke i walleten, de ligger i en bank-konto i det desentraliserte systemet. I walleten din ligger nøkkelen for å åpne denne bank-kontoen så du kan sende pengene.
Warz's Avatar
Trådstarter
En stor kjøper spiste nettopp opp bitcoins hele veien til $239....

Husker dere dette:
http://www.youtube.com/watch?v=UvTxqB_Vcpw

Tenk på den følelsen de hadde da de trodde de skulle bli rike... denne gangen... er det ekte...
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Hvor har du hørt dette, Warz?
Sitat av etse Vis innlegg
Pengene dine ligger ikke i walleten, de ligger i en bank-konto i det desentraliserte systemet. I walleten din ligger nøkkelen for å åpne denne bank-kontoen så du kan sende pengene.
Vis hele sitatet...

Hmm...?
Men et sted må vel tallet ligge lagret?
Er det tallet (kontoen) ute i Bicoin-skyen? Skjønner ikke.
Sitat av Mechie Vis innlegg
Hmm...?
Men et sted må vel tallet ligge lagret?
Er det tallet (kontoen) ute i Bicoin-skyen? Skjønner ikke.
Vis hele sitatet...
Ja, men det ligger ikke som er tall direkte. Det ligger en transaksjons-historikk der ute. Ved å se på denne kan man se hvor mange penger som har gått inn og ut av en bestemt konto. Og da er det enkel matematikk å vite hvor mye penger du har på kontoen. Dette er selve Bitcoin-chainen. Denne BitCoin-chainen er lagret på mange ulike noder i systemet, og det er minerene som sørger for at den går videre (og legger ved nye transaksjoner på chainen).
Sist endret av etse; 9. april 2013 kl. 19:46.
Warz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Olympic Vis innlegg
Hvor har du hørt dette, Warz?
Vis hele sitatet...
Du kan følge med her: http://bitcoinity.org/markets

Sitat av Mechie Vis innlegg
Hmm...?
Men et sted må vel tallet ligge lagret?
Er det tallet (kontoen) ute i Bicoin-skyen? Skjønner ikke.
Vis hele sitatet...
Tallet er lagret på alle sine harddisker i noe som heter "blockchain"... når du installerer bitcoin qt og laster ned "blokker" (synkroniserer) så laster du ned denne blockchainen.
å motta bitcoins mens man laster ned blockchain. er det noe problem?

og om jeg sjekker på blockchain.info og søker på min bitcoin adresse skal jeg kunne se det der?
Sitat av NorwayBM Vis innlegg
Med paypal så sitter du "ved makta" etterson du kan dispute handelen. Men det er et styr...
Vis hele sitatet...
Neh, Paypal sin dispute dekker ikke elektroniske kjøp