Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1001
Vi skal kjøre en liten konkurranse med påmelding fra en facebookside, og trenger litt hjelp med programmeringen av scriptet som skal gjøre jobben i bakgrunnen, FBML, grafikk, css og sånt tar vi oss av selv, men det er fint hvis du kan ta med en helt basic html-side der scriptet brukes, så vi kan se at selve skriptet funker (så vi vet at det er vi som gjør eventuelle feil) Et lite "setup"-script som lager alle nødvendige tabeller osv i databasen er også fint.

Det vi vil er at folk skal gjøre er å velge en dato og en måned fra hver sin drop-down-boks, skrive inn mailadressen sin, samt en checkbox for de som vil meldes på mailinglista (selve mailinglista tar vi helt seperat). Dette vil vi så at skal lagres i en database (mysql), så det er enkelt for oss å sortere til slutt.

Om du vil gå ut fra noe eksisterende script og tilpasse dette (det er jo såvidt jeg kan skjønne veldig tett opp mot et vanlig script for påmelding til f.ex. en mailingliste) eller å lage noe fra bunnen av, spiller ingen rolle for oss, så lenge det funker og er sikkert.

For en som vet hva han gjør med php & mysql bør vel ikke dette være mer enn 1-2 timers jobb, og da bør vel en tusenlapp være en ganske grei pris

Fint om dere tar kontakt på og kan vise noe dere har laget (gjerne også med nick her på forumet, så jeg vet hvem jeg snakker med), så sier jeg fra her når vi har funnet noen
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
Da har vi fått ordnet det