Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 6009
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Hei freaks!

Vet det finnes en eldre tråd om erfaringer ang. modnet.no

Men jeg lurer på, om noen av dere har opplevd noe lignende som meg.

Det hele begynte da jeg kjøpte meg en Nintendo DSi XL.
Jeg ønsket ett flashkort til denne, og hadde hørt bra ting om modnet.
Så jeg sjekket produktene de førte, og fant ett "AceKard 2i", som skulle være 10+ på lager.

Jeg bestilte dette med post som skulle ta 1-2 dager (Dette var før nyttår).
Så ventet jeg de 1-2 dagene, og ingenting skjedde.

Jeg logget meg inn på modnet, for å sjekke statusen til varen, og da, til min store overaskelse, var ordren slettet, uten noe info.

Jeg kontaktet da modnet, og forhørte meg om hva som foregikk.
Da ble jeg fortalt at produktet ikke var tilgjengelig på lager.
Jaja, tenkte jeg, alle kan gjøre feil, men syns fortsatt det var litt merkelig at ordren ble slettet, uten at jeg ble informert.

Noen dager senere, bestilte jeg ett annet flashkort, som jeg hadde hørt skulle være bedre, det såkalte "SuperCard DStwo".
Nå gikk også mer enn disse "1-2" dagene. Så jeg kontaktet dem, spurte hva som skjedde, og de fortalte meg da at pakken var blitt sendt.

Muligens litt forsinkelse pga. jul og slikt tenkte jeg...

I dag har jeg ventet 2 uker og 6 dager (dvs. den 21.01.2011, har jeg ventet 3 uker!!), og INGENTING har kommet enda.

Sendte dem en epost i går og spurte hva som foregår her, og har enda ikke motatt noe svar(!).


Noen andre som har opplevd noe slikt? Er nesten litt sjokkert, etter all den gode referansen jeg har hørt om den før...
Legger dem ikke inn sporingsnummer?
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Trådstarter
I dette tilfellet passet pakken som brevpost, pga. størrelse, så ingen sporing.
Problemet med brevpost er at det kan bli borte uten at det kan spores på noe vis. Har opplevd at brevpost har forsvunnet ved anledning selv, og det er lite man får gjort med det. Hvis den har blitt sendt så er det rimelig å anta at det er det som har skjedd, for selv B-post skal ikke bruke så lang tid innenlands.
Høres ut som et problem relatert til Posten, og ikke Modnet. Men hvorfor tar du saken med oss og ikke dem, Modnet er sikkert veldig interessert i å løse denne saken best mulig for begge parter.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Trådstarter
Sitat av Deezire Vis innlegg
Høres ut som et problem relatert til Posten, og ikke Modnet. Men hvorfor tar du saken med oss og ikke dem, Modnet er sikkert veldig interessert i å løse denne saken best mulig for begge parter.
Vis hele sitatet...
Har tatt opp saken med dem, men om du hadde lest hele innlegget, ville du ha sett at jeg foreløbig ikke har motatt noe svar fra dem...
Jeg sendte en brikke i retur for over 1 uke siden, ikke hørt noe enda. Var en defekt NDSTTi.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Trådstarter
Har snart ventet 2 dager, uten å få svar fra ModNet... Selv om dette kan vise seg å være posten sin feil, er jeg skuffet over den dårlige kommunikasjonen fra bedriften..
Er du sikker på at du henvender deg til de rette kanalene? Har du i det hele tatt vurdert å ta fatt i telefonen innen kontortid?
Sist endret av Deezire; 22. januar 2011 kl. 01:03.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg bestilte acekard 2i på torsdag fra modnet. Sendte inn mail idag og lurte på hvorfor orderen min fortsatt stod som uregistrert, etter jeg fikk en ordre bekreftelse 2 min etter at jeg la inn ordre på torsdag. Fikk svaret du har ikke hentet den ene pakken din stemmer dette?. Har aldri bestilt noe der tidligere så jeg svarte det stemmer ikke. Fikk jeg mail igjen og som stod sorry jeg hadde sett feil.LOL. Så spurte jeg da er pakken her hos meg før helgen fikk dette som svar:

Det bør gå fint ja.



Med vennlig hilsen / Best regards,

Konrad

ModNet AS

Postboks 1035 Lundsiden

NO-4687 Kristiansand

Tlf: (+47) 38028659

mailtoost@modnet.no

http://www.modnet.no

Skal aldri bestille noe mer derfra igjen usæriøst, overprisa og drit treigt.
KOMPLETT FTW!!!
▼ ... flere år senere ... ▼
Hmm.. Ser denne er gammel da. ModNet A/S eier NoSmoke.no. (Kanskje norges største og billigste butikk for dampeutsyr) og har såvidt jeg vet en liten "fysisk" butikk også. Har handlet for mange tusen der. Synes ordrebehandlingen går fortere en enkelte tilsvarende butikker fra U.K. bl.a, men det finnes dampjapper som er raskere ja. Kjøpte kittet SMOK G-Priv (har den største touchscreen på el-sig) som jeg fikk "hvit/blank-skjerm" på etter noen uker, men det er fabrikken sin feil (da den angivelig ikke skulle gi lekasje, men jeg tror det er kommet væske inn til skjerm-chippen fra undersiden av tanken via sidene på "fire-button". Det ble nylig oprettet en retursak på den og sendte den inn for en drøy uke siden, så er vel litt tidlig å høre noe enda. Ellers har jeg fått de fleste varer billigere enn konkurrentene (med unntak av fordamperhoder i små kvanta (ikke 5-pck)) innen en uke (fra Kr.sand til Trøndelagskysten). Ett og annet fordamperhode har vært feilvare, men det er vanlig at hvert 5-10. fordamperhode er fabrikkfeil.
Jeg har handlet med nosmoke, og vært i kontakt for support. Har bare gode opplevelser derfra, vanligvis er pakker i postkassa noen få dager etter bestilt vare. Det her var snodig altså. Er det samme folka som driver begge butikkene?
Bestiller kun fra NoSmoke (av og på i årevis, senest for litt over en måned siden) og har heller aldri hatt noen problemer med dem.