Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 448
Hei

Startet nylig på Aduvanz og har hatt veldig god effekt av det. Ting har gått veldig bra siden oppstart (1mnd siden). Nå er saken det at jeg klarte å fucke det litt til i helgen og tok en del mer enn dosen jeg står fast på, noe jeg selvfølgelig angrer på nå. Har ukentlige urinprøver i en periode framover å det er dessverre i morgen jeg skal levere UP (ja veldig idiotisk valg jeg tok). Det jeg lurer på er om urinprøver som blir sendt inn til lab måler verdier av virkestoff osv? Finner lite rundt dette på nett..

Uti fra det jeg tenker hvis det er slik at de måler nivåer bør jeg sikkert også droppe dosering i morgen også, eller kan det også slå feil ut? Noen som har peiling? Første dosering lørdag formiddag og siste natt til i dag..
Sist endret av itschaaaboyyy; 5. november 2023 kl. 21:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finnes alt for mange variabler til at dem kan ta deg på dette.

Er noe som kalles blodspeil som LAR gjør en sjelden gang med folk som går på metadon, dette er da i sammenheng med doseøkning. Da er man nødt til å ta dosen til nøyaktig samme tidspunkt i en liten uke, og så må blodprøven tas på ett spesifikt tidspunkt, antageligvis når konsentrasjonen er som høyest.
Urin er langt mer unøyaktig da pH verdier og alt annet mulig spiller inn på hvor fort kroppen kvitter seg med det, så jeg er ganske sikker på at du kan slappe helt av.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Finnes alt for mange variabler til at dem kan ta deg på dette.

Er noe som kalles blodspeil som LAR gjør en sjelden gang med folk som går på metadon, dette er da i sammenheng med doseøkning. Da er man nødt til å ta dosen til nøyaktig samme tidspunkt i en liten uke, og så må blodprøven tas på ett spesifikt tidspunkt, antageligvis når konsentrasjonen er som høyest.
Urin er langt mer unøyaktig da pH verdier og alt annet mulig spiller inn på hvor fort kroppen kvitter seg med det, så jeg er ganske sikker på at du kan slappe helt av.
Vis hele sitatet...
Tusen takk!
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, vanlige lab prøver måler ikke verdier, kun positiv/negativ.

Det er mulig å måle verdier, men dette er kostbart og tar tid og det er ikke så mange laboratorier som gjør dette.

Hadde dette vært hensikten med prøven du tar vil du få vite det uansett. Så du er helt safe