Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  458 33537
burde vært möderatör
Enig med Snipart, det hadde vært sykt sweet hvis du kunne skrudd tilbake serveren 12 timer eller noe slikt.
Kanskje det går an å få serveren til å gjøre dette automatisk? At den hopper mellom GMT -11 og GMT +1 hver 12. time eller noe.

Jeg og 3-4 andre venner skal forresten spille om ca 4 timer, just sayin'. Hvis noen av dere er gira på å joine gruppa vår/ikke bli skutt så bør dere være på teamspeak
Nå er jeg å snart i gang med dayzen etter et lengre opphold. Dette er private hive? Jeg har ikke lest hele tråden. Jeg er en solo dude så ikke grin når dere blir drept :P

Søker event en kar over (20år)som er aktiv på kveldstid til å bli med raide stakkars gamers som har slitt lenge for stashet sitt
http://www.youtube.com/watch?v=iwNSq...ure=g-high-rec

Noen andre som gleder seg?

26:20
Det kommer snart!
Savner side channel, trenger vel Bliss for det.

Sitat av Claryn Vis innlegg
26:20
Det kommer snart!
Vis hele sitatet...
Hva mener du?
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Savner side channel, trenger vel Bliss for det.



Hva mener du?
Vis hele sitatet...
Folk har vært veldig septisk til at det kommer et DayZ spill, og i det heletatt at det kommer i 2012. Der er bekreftelsen!
Hva koster det meg for å spille DayZ for første gang? Blir så forvirra når noen sier ArmaII er gratis også er dayz en mod til dette osv....

Kan noen bare fortelle meg hva det koster for å spille dayZ ?

*Endelig fått ny gaming-pc i hus*
Sitat av Obster Vis innlegg
Hva koster det meg for å spille DayZ for første gang? Blir så forvirra når noen sier ArmaII er gratis også er dayz en mod til dette osv....

Kan noen bare fortelle meg hva det koster for å spille dayZ ?

*Endelig fått ny gaming-pc i hus*
Vis hele sitatet...
Du trenger Arma 2 CO, dette koster ca 180kr på steam Selve DayZ moden er gratis.
Sitat av Obster Vis innlegg
Hva koster det meg for å spille DayZ for første gang? Blir så forvirra når noen sier ArmaII er gratis også er dayz en mod til dette osv....

Kan noen bare fortelle meg hva det koster for å spille dayZ ?

*Endelig fått ny gaming-pc i hus*
Vis hele sitatet...
Vent er par uker til selve spiller DayZ. Kommer før 2013.
DayZ standalone kommer nok ikke før tidlig vår 2013 har Dean "Rocket" Hall sagt via twitter og bloggen sin.

Han vil ikke lansere ett halv-ferdig spill, og siden det hadde kommet opp noen forsinkelser med "take-on" enginen, så ville han vente til tidlig 2013.
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Jeg holder på å forske på en "Bliss"-server, for der er det mulighet til å bruke et annet kart som feks Taviana, endre klokkeslett, øke antall kjøretøy og slå på chat.
Hater å si slike ting -etter- at folk har spilt seg ihjel i helgen for å loote masse godt.
Taviana har forresten en lynrask torrent, kartet er bare en giga.
Tenkte jeg også skulle joine. Er forholdsvis noob, har ingen mic atm, og sitter på jobb. Har heller ikke spilt Dayz på et par mnd. Har formatert pcen i mellomtida, så jeg har noen spm. Kjører via steam, og ser på bildet til Rolsen i første post at han bruker OA beta, Dette har ikke jeg lasta ned enda, og nettet på jobb er forholdsvis dårlig. Finner jeg serveren ved å bruke Arma II OA? Var det spillet jeg gikk inn på sist jeg spilte D@yz iaffal.

Edit: btw, den zip fila i første post får jeg heller ikke pakka ut. Får feilmelding om at fila er korupt.
Sist endret av Bessiekgb; 9. desember 2012 kl. 23:08.
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Ja, bildet jeg viser, med launch options og @DayZ lagt på riktig plass --- er alt man trenger.
Jeg ser at det har kommet en ny oppdatering til beta, og steam har auto-oppdatert. Det var ikke meningen.
Men jeg har slått av auto-oppdatering, så kjører vi ny beta og krysser fingrene klokken 24, da jeg restarter serveren.
Vel, da fikk jeg kjørt dayz, men får feilmelding da jeg prøver å joine serveren. står at jeg mangler downloadabel content, cernarus ell no. som sagt, den .zip-fila i 1. post får jeg ikke pakka ut, er det det som er feil, eller kan jeg ha oversett noe anna?
burde vært möderatör
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Jeg holder på å forske på en "Bliss"-server, for der er det mulighet til å bruke et annet kart som feks Taviana, endre klokkeslett, øke antall kjøretøy og slå på chat.
Hater å si slike ting -etter- at folk har spilt seg ihjel i helgen for å loote masse godt.
Vis hele sitatet...
Maaaaaan.
Kan vi ikke holde oss til Chernarus? Er kjipt med små maps og 9999 forskjellige kjøretøy overalt.
Og btw, går det ikke an å overføre inventoryet vårt til nytt map? Sånn, hvis du faktisk bestemmer deg for å endre det
Jeg og vennene mine har samlet et fjell med loot nå, hadde vært kjipt å miste ALT.

Sitat av Claryn Vis innlegg
Se videoen jeg postet for et par kommentarer siden. Der sier han at det definitivt blir i 2012. Og at det MÅ bli i 2012.
Vis hele sitatet...
Han har senere sagt flere steder at dette ikke gjelder lenger. Deal with it
Sist endret av pappabetaler; 9. desember 2012 kl. 23:37.
Sitat av Snipart Vis innlegg
DayZ standalone kommer nok ikke før tidlig vår 2013 har Dean "Rocket" Hall sagt via twitter og bloggen sin.

Han vil ikke lansere ett halv-ferdig spill, og siden det hadde kommet opp noen forsinkelser med "take-on" enginen, så ville han vente til tidlig 2013.
Vis hele sitatet...
Se videoen jeg postet for et par kommentarer siden. Der sier han at det definitivt blir i 2012. Og at det MÅ bli i 2012.
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bessiekgb Vis innlegg
Vel, da fikk jeg kjørt dayz, men får feilmelding da jeg prøver å joine serveren. står at jeg mangler downloadabel content, cernarus ell no. som sagt, den .zip-fila i 1. post får jeg ikke pakka ut, er det det som er feil, eller kan jeg ha oversett noe anna?
Vis hele sitatet...
http://dayzmod.com/?Download
Du er en kandidat til Six Updater eller DayZ Commander

Og ja, jeg har mulighet til å overføre items fra gammelt til nytt kart.
Character inventory blir umiddelbart overført.
Items fra en eventuell base må skje i dialog med meg, men fullt mulig ja.
burde vært möderatör
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Og ja, jeg har mulighet til å overføre items fra gammelt til nytt kart.
Character inventory blir umiddelbart overført.
Items fra en eventuell base må skje i dialog med meg, men fullt mulig ja.
Vis hele sitatet...
Ah, herlig! Du er en knupp <3
Har du mulighet til å sette opp en vote for hvilket map serveren kjører? Personlig er jeg fornøyd med Chernarus, men yeah... bør jo gå for det flertallet ønsker.
Sist endret av pappabetaler; 9. desember 2012 kl. 23:40.
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Stem kart -her-

Join nFF's Steam-gruppe for nyheter for serverstyret.
Jeg rakk ikke å automatisere server restarts, så det vil bli avvik.
Neste restart er klokken 0830, for da drar jeg på jobb, deretter 1800.
Eg skriv det samme her som eg skreiv i den andre tråden:
Det må endrast nokon instillingar på denne serveren for at det ikkje skal bli latterleg enkelt å "jukse" på den. Vanskelegheitsgrada må stillast til veteran slik at eg ikkje ser meg sjølv og andre på kartet. Slik det er no, kan eg sjå folk på kartet om dei har vore i synsfeltet mitt. Med andre ord kan ein sniper oppe på ein ås få opp 3-4 stykker nede i Elektro berre fordi dei har vore på skjermen hans. Ellers verkar serveren bra.

Tillegg: Burde vell også slå på side chat for å gjere serveren litt meir sosial? Må kanskje installere Bliss eller liknande for dette. Kan hjelpe til med oppsett om det er ønske for det... Har drive nokon serverar før, men aldri DayZ. Har likevel lyst til å lære.
Vis hele sitatet...
Vil forresten takke for initiativet.
burde vært möderatör
Til dere som fikk føle min gruppes vrede ikveld:
SPOILER ALERT! Vis spoiler
http://static.fjcdn.com/gifs/Art+thou+mad+bretheren_e65e92_4287458.gif


Forresten, har funnet en ghillie-suit vi ikke får brukt. Med en gang man switcher armor så blir man kicket pga. battleye something something #45.
Tror jeg har en løsning her, hvis admin hadde giddet å fikse det:
http://dayzmod.com/forum/index.php?/...0#entry1024522

search 5 setHit
add:
!"[player,\"legs\", (_fractures select 0)] call object_setHit;" !"[player,\"hands\", (_fractures select 1)] call object_setHit;"
add:
!"z\addons\dayz_code\compile\object_setHit.sqf"

oh and ofc you have to restart the server after you changed the file.

I tested it i can now swap between ghillie and normal, everyone can connect (currently 25 player online)
so yes it works
Vis hele sitatet...
Det hadde vært ganske sweet, så jeg kan leke wookie i gresset
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Til dere som fikk føle min gruppes vrede ikveld:
Vis hele sitatet...
Fun times ^^,
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Til dere som fikk føle min gruppes vrede ikveld:
SPOILER ALERT! Vis spoiler
http://static.fjcdn.com/gifs/Art+thou+mad+bretheren_e65e92_4287458.gif


Forresten, har funnet en ghillie-suit vi ikke får brukt. Med en gang man switcher armor så blir man kicket pga. battleye something something #45.
Tror jeg har en løsning her, hvis admin hadde giddet å fikse det:
http://dayzmod.com/forum/index.php?/...0#entry1024522


Det hadde vært ganske sweet, så jeg kan leke wookie i gresset
Vis hele sitatet...
vell den ghillie suiten er det bare å si hade til, snublla over tre telt på en delig skogstur, var på mat jakt skjønner du. fikk heldigvis nytte for m107'en din, godt våpen, takk skal du ha for den, vil komme godt til nytte i patrol packen min
burde vært möderatör
Usikker på om jeg tror deg as... Forklaringen din skurrer. Det er ingen grunn til å lete etter mat så dypt inne i skogen. På skype sier du derimot at dere gikk akkurat dit for å lage en camp selv. Hva er egentlig sannheten? Det er dessuten minimal sjanse for at dere skulle velge akkurat samme camp spot som oss, så dypt inni den tykke skogen. Du innrømte også på skype at du har brukt hacks før, og dere hadde jo i tillegg et klart hevnmotiv... vi fant dere jo i skogen ved NW airfield rundt et bål om natten (ikke så veldig smart forresten), skøyt dere til fillebiter og stjal bensinen deres. Og at dere tømte alle 3 teltene er bare under beltestedet. Vi hadde ihvertfall folkeskikk til å la deres loot ligge igjen. Man. Fuck you

Dette betyr krig!

http://upit.no/bilder/HXve.jpg
Sist endret av pappabetaler; 10. desember 2012 kl. 06:54.
vel den campen vi tenkte var ganske fin i våres tanker, vi tenkte å ha campen i lysningen, men vi var uten mat så jeg dro for å finne noe mat, da jeg så noe rart i skogen, trodde ført det var steiner men fant ut at det var 3 telt, visste ikke hvem sine før jeg åpnet dem, han andre jeg snakka med sjønte at det var deres camp så vi raida den, hvis dere ikke fant noe sjekk rundt campen vi la noe der. ja jeg har brukt hack men ikke dayz, det var css fikk snusen i en hack til det å drev med det en god stund slutta etter et par år med hacks, så nå er jeg xhacker, angrer på hackingen men sånn er det.

hvis det er krig du vil ha så er det opp til deg, neste trekk kommer fra deg.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Usikker på om jeg tror deg as... Forklaringen din skurrer. Det er ingen grunn til å lete etter mat så dypt inne i skogen. På skype sier du derimot at dere gikk akkurat dit for å lage en camp selv. Hva er egentlig sannheten? Det er dessuten minimal sjanse for at dere skulle velge akkurat samme camp spot som oss, så dypt inni den tykke skogen. Du innrømte også på skype at du har brukt hacks før, og dere hadde jo i tillegg et klart hevnmotiv... vi fant dere jo i skogen ved NW airfield rundt et bål om natten (ikke så veldig smart forresten), skøyt dere til fillebiter og stjal bensinen deres. Og at dere tømte alle 3 teltene er bare under beltestedet. Vi hadde ihvertfall folkeskikk til å la deres loot ligge igjen. Man. Fuck you

Dette betyr krig!
Vis hele sitatet...
Om du ser borti fra at han EVT hacker, så er det vel ingen regler i DayZ? Jeg mener, om du legger looten din så andre kan finne det, takk deg selv.
Jeg hadde heller ikke latt noe være igjen teltene, men jeg hadde ikke skutt "on sight" heller.

Jeg har bare innsett at 99% av alle som spiller DayZ er rasshøl, og da agerer man deretter. Gjør det du og.
Sist endret av CHillZoNE; 10. desember 2012 kl. 07:54.
burde vært möderatör
Sitat av danielrfs Vis innlegg
vel den campen vi tenkte var ganske fin i våres tanker, vi tenkte å ha campen i lysningen, men vi var uten mat så jeg dro for å finne noe mat, da jeg så noe rart i skogen, trodde ført det var steiner men fant ut at det var 3 telt, visste ikke hvem sine før jeg åpnet dem, han andre jeg snakka med sjønte at det var deres camp så vi raida den, hvis dere ikke fant noe sjekk rundt campen vi la noe der. ja jeg har brukt hack men ikke dayz, det var css fikk snusen i en hack til det å drev med det en god stund slutta etter et par år med hacks, så nå er jeg xhacker, angrer på hackingen men sånn er det.

hvis det er krig du vil ha så er det opp til deg, neste trekk kommer fra deg.
Vis hele sitatet...
Suuure... men om dere brukte hacks eller ikke er uansett irrelevant. Det som plager meg er at alt shitet vårt er borte, etter at vi viste deres telt og loot nåde. Gikk også litt rundt campen og fant ingenting. Det meste av shit som ligger på bakken forsvinner vanligvis relativt fort etter min erfaring.

Det er opp til meg om det blir krig eller ille sier du? Spar meg! Vi stjal 4 kanner bensin fra dere...
Dere svarte tilbake med å utslette alt vi har samlet sammen siden serveren ble startet, og det var faen ikke lite heller. Husker ikke hva kompisene mine hadde på seg av gear, men vi hadde jo både FAL, FAL /m nightvision, M107, AKM, M16A2 med launcher, 2 stk Bizon, M14 AIM, MP5, PDW, M9SD, et fjell med ammo til alt, shitloads med mat og drikke og medical supplies... og en ghillie suit jeg ikke hadde fått brukt enda engang!

Åhmaaaan du kan banne på at det er krig ja. Vi skal stalke dere som ninjaer, blæste dere til fillebiter når dere minst venter det, ødelegge alt dere eier og har og få tilbake den jævla ghillie suiten & 50-cal børsa mi!

Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Om du ser borti fra at han EVT hacker, så er det vel ingen regler i DayZ? Jeg mener, om du legger looten din så andre kan finne det, takk deg selv.
Jeg hadde heller ikke latt noe være igjen teltene, men jeg hadde ikke skutt "on sight" heller.

Jeg har bare innsett at 99% av alle som spiller DayZ er rasshøl, og da agerer man deretter. Gjør det du og.
Vis hele sitatet...
Nei, det er ingen regler, men det finnes fortsatt folkeskikk. Ja, vi drepte dem kanskje helt uprovosert og stjal bensinkannene deres, men vi lot ihvertfall resten av shitet deres være i fred. Vi tok det vi trengte, vi var ikke ondskapsfulle for shits & giggles. At det første vedkommende skrev til meg på skype etter raidet deres var "umad?" sier nok om hva slags drittunger de er. Fucks sake.

Når man først har bygd opp et fjell med loot er det ikke noe annet du kan gjøre enn å legge det i telt. Skal jeg takke meg selv for at det ikke finnes fucking bank deposit boxes i DayZ?



GRRRRRRRRR!
Ja, daniel. Jeg er mad.
Er egentlig nesten litt glad for at alt dette skjedde. Selv om det er grusomt irriterende var det på tide at det ble litt drama og action på serveren. For mye fred blir bare kjedelig :3
Sist endret av pappabetaler; 10. desember 2012 kl. 08:22.
Jeg har ikke lyst å spille på en server der alle er venner... Jeg føler det er lite vits å spille et spill når det ikke er konkurranse, så at spillere dreper hverandre, og looter stuffet deres gjør ingenting for meg, det er en del av spillet... Selv om jeg også hadde blitt veldig frustrert om vi mista alt som var i campen.
burde vært möderatör
Hvis noen forteller meg hvor campen deres er på PM og gjerne hvor DE er også, får de en M240 med 300 skudd, et valgfritt sidearm og så mye random stuff de kan bære.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av pappabetaler Vis innlegg

Nei, det er ingen regler, men det finnes fortsatt folkeskikk. Ja, vi drepte dem kanskje helt uprovosert og stjal bensinkannene deres, men vi lot ihvertfall resten av shitet deres være i fred. Vi tok det vi trengte, vi var ikke ondskapsfulle for shits & giggles. At det første vedkommende skrev til meg på skype etter raidet deres var "umad?" sier nok om hva slags drittunger de er. Fucks sake.

Når man først har bygd opp et fjell med loot er det ikke noe annet du kan gjøre enn å legge det i telt. Skal jeg takke meg selv for at det ikke finnes fucking bank deposit boxes i DayZ?
Vis hele sitatet...
Ja, og fra mitt synspunkt virker det som din flokk startet dette, og da mener jeg at resten var velfortjent. De er kanskje drittunger, men alt dette kunne vært unngått om dere ikke hadde gått agro for noen stakkarslige Jerry Cans....

Frustrasjonen forstår jeg meget godt, men mesteparten av dette er selvforskyldt. Jeg hadde også jaktet dere ned, og raidet alt dere eide og hadde, om dere hadde behandlet meg på lik linje.

Jeg har nesten aldri problemet med at noen raider looten min, og jeg er nok den største Nooben her av alle. Har under 10 kills på samvittigheten, og de fleste er bandits....

Jeg er ikke ute etter kvalme eller trøbbel på serveren, men synes du legger skylda for dine feil på noen andre...

Edit: Kort fortalt - Dere legger jo lista ved å skyte "On sight"
Lag heller noen turneringer, og få admins med på det.
Sist endret av CHillZoNE; 10. desember 2012 kl. 08:36.
Cookie Monstah ^_^
fan, du er virkelig sur på daniel? D:
lurer på om jeg må på serveren bare for å løpe rundt og scoute etter basa dems :P
Og i tillegg er det en risiko at man kan bli raidet ved å legge loot i telt. Deal with it.
burde vært möderatör
Jaaa, jeg vet vi startet det situasjonen, og at hvis vi hadde vært friendly så hadde ikke noe av dette skjedd - og jeg hadde fortsatt hatt 50-calen min... det gjør det bare enda mer irriterende (og det hjelper ikke at jeg er en jævlig dårlig taper. Dere merker kanskje det? )

Anyways, fuck turneringer - IT'S ON! Er dessuten snart kommet over tapet, så jeg klarer å ikke riste i stolen av sinne... og nei lordstian, jeg tar det ikke personlig. Hisser meg bare lett opp når folk fucker med meg

Ser frem til å skyte dere i ansiktet og kræsje helikopteret deres!
Som jeg sa ista:
Er egentlig nesten litt glad for at alt dette skjedde. Selv om det er grusomt irriterende var det på tide at det ble litt drama og action på serveren. For mye fred blir bare kjedelig :3
Vis hele sitatet...
Sist endret av pappabetaler; 10. desember 2012 kl. 08:45.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Jaaa, jeg vet vi startet det situasjonen, og at hvis vi hadde vært friendly så hadde ikke noe av dette skjedd - og jeg hadde fortsatt hatt 50-calen min... det gjør det bare enda mer irriterende (og det hjelper ikke at jeg er en jævlig dårlig taper. Dere merker kanskje det? )

Anyways, fuck turneringer - IT'S ON! Er dessuten snart kommet over tapet, så jeg klarer å ikke riste i stolen av sinne... og nei lordstian, jeg tar det ikke personlig. Hisser meg bare lett opp når folk fucker med meg

Ser frem til å skyte dere i ansiktet og kræsje helikopteret deres!
Som jeg sa ista:
Vis hele sitatet...
HAHA! Du er omtrent like flink til å tape som meg ^^ (Høyt forbruk på mekaniske tastatur)


Men turneringer er faktisk ganske gøy, og man har ganske mye man kan finne på.

Base Wars er og blir min favoritt, sammen med Chopper VS Chopper. Særskilt om det er loot som er premien - da pleier hele servere å melde seg på....

Gi meg heliet dems isteden! Mye mere nyttig, pleier å være drosje rundt
Sist endret av CHillZoNE; 10. desember 2012 kl. 08:49.
burde vært möderatör
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Gi meg heliet dems isteden! Mye mere nyttig, pleier å være drosje rundt
Vis hele sitatet...
Hvis jeg får kloa i det helikopteret de dreiv å mekka i natt skal jeg droppe det fra skyene ned på disse jævlene, kamikaze-style. Min egen sikkerhet spiller ingen rolle lenger - dette er snakk om ære!

Turneringer med loot i potten hørtes forresten langt mer interessant ut... er det isåfall snakk om flere små teams mot hverandre, eller er det last man standing?
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Hvis jeg får kloa i det helikopteret de dreiv å mekka i natt skal jeg droppe det fra skyene ned på disse jævlene, kamikaze-style. Min egen sikkerhet spiller ingen rolle lenger - dette er snakk om ære!

Turneringer med loot i potten hørtes forresten langt mer interessant ut... er det isåfall snakk om flere små teams mot hverandre, eller er det last man standing?
Vis hele sitatet...
HAHAHAHA! Det er veldig forståelig.

Ang turneringer, så har jeg vært borti begge deler.
Det er stort sett admins som styrer dette, så det er veldig variabelt.
Men 4x4x4 er utrolig gøy!
burde vært möderatör
Turneringer med 4x4x4 hørtes ganske heftig ut. Admin, er dette mulig å få til? :3

Og forresten, jeg (og kompisene mine) har roa oss nå. Er ikke meningen å skape dårlig stemning eller noe, men jeg bæda helt av den smått provoserende kommentaren til dan. Ble ekstra mad ettersom jeg leste den rett før jeg skulle legge meg til å sove... dårlig nyhet + dårlig taper + null søvn = turbo-mad. Anyways, peace? Er ikke så veldig gira på at alle her skal bli like redde/triggerhappy på denne serveren som på nesten alle andre dayZ-servere...

Og forresten, hadde vært mulig å få bytta tilbake den 50-calen dere tok mot noe annet? Vi har fortsatt en god del sweet gear på oss hvis det er noe annet dere er interessert i. Er blitt så jævlig glad i den børsa
Vel dette er en trist ting å våkne opp til Har snakket med pappa betaler på skype og fått forklart situasjonen. Om dere aksepterer det kan jeg gå med på å tilby dere min FAL med NV i bytte mot M107.
Er serveren oppe nå?

EDIT: Fant ut av at den var oppe :P

EDIT #2: Hva er passordet :P?
Sist endret av Quantum_; 10. desember 2012 kl. 14:33.
Sitat av XFrank Vis innlegg
Er serveren oppe nå?

EDIT: Fant ut av at den var oppe :P

EDIT #2: Hva er passordet :P?
Vis hele sitatet...
PW er freak
Spiller på den nå, men for en eller annen grunn rister skjermen min som helvete i første person.
Sist endret av Quantum_; 10. desember 2012 kl. 14:58.
Sitat av XFrank Vis innlegg
Spiller på den nå, men for en eller annen grunn rister skjermen min som helvete i første person.
Vis hele sitatet...
Du har blitt slått av ein zombie og har begynt å skjelve. Bruk painkillers.
Klokken er 17 og det er HELT svart. Ser ikke en eneste drit. Gir ingen mening. Det er da en norsk server?
Sitat av Claryn Vis innlegg
Klokken er 17 og det er HELT svart. Ser ikke en eneste drit. Gir ingen mening. Det er da en norsk server?
Vis hele sitatet...
Dette, pluss at eg akkurat blei rollbacka 15 minutt tilbake etter at eg måtte relogge for å fikse ein lydbug. Så eg mista den einaste jerry can-en eg fann til å fylle på traktoren... Sukk.
Sist endret av bronze; 10. desember 2012 kl. 17:49.
Sitat av bronze Vis innlegg
Dette, pluss at eg akkurat blei rollbacka 15 minutt tilbake etter at eg måtte relogge for å fikse ein lydbug. Så eg mista den einaste jerry can-en eg fann til å fylle på traktoren... Sukk.
Vis hele sitatet...
Jeg også.. sykt kjedelig.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Hva er feil med serveren? Det er jo fullstendig umulig å se noe som helst, andre servere fungerer fint.
Den er bek mørk og nå crasha den.. ustabilt ass.. frister å dra tilbake til AWA sin..
burde vært möderatör
Den er bek mørk fordi det er natt og det er (for øyeblikket) overskyet, så det er null måneskinn. Og den krasja ikke, den ble restarta. Admin har sagt når han restarter serveren tidligere i tråden...
Sist endret av pappabetaler; 10. desember 2012 kl. 18:03.
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Den er bek mørk fordi det er natt og det er (for øyeblikket) overskyet, så det er null måneskinn. Og den krasja ikke, den ble restarta. Admin har sagt når han restarter serveren tidligere i tråden...
Vis hele sitatet...
Vi burde få beskjed IN GAME.
HVorfor i helvette er det natt? Det har vært sånn siden kl 16. Jeg ble også nå resat 1 time..
Jeg går tilbake til AWA serveren.
Men admin bør fikse offset tidssone slik at vi slipper å spille i blinde.
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Sitat av Claryn Vis innlegg
Den er bek mørk og nå crasha den.. ustabilt ass.. frister å dra tilbake til AWA sin..
Vis hele sitatet...
Jeg har gjort alt i min makt for å annonsere server restarts.
Både i denne tråden, og kunngjøringer via steamgruppen.
Gi meg telefonnr. ditt, så skal jeg sende sms hver gang den restarter.

Ja, jeg skal skaffe ingame beskjeder etterhvert, men foreløpig må dere ha evnen til å lese det jeg skriver.
Tidsforskyvelse er også et tema jeg forsker på.
Men det vil ikke skje noe som helst før på Fredag, for da har jeg etter planen testet alt og gjørt det kjøreklart for dere.
Jeg begynner ikke å eksperimentere fortløpende.
Sist endret av Rolsen Royce; 10. desember 2012 kl. 18:07.