Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1767
Anonym bruker
"Fattig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, brukte amf ca 2 måneder i strekk for 6 måneder siden. Har kunn tatt det en gang mellom der. Har nå starta å ta det igjen, men jeg blir ikke glad? Sitter bare der å er helt likegyldig, uten noen tanker og slikt. Hvorfor er det sånn? Første timen var jeg happy, men etter det har jeg ikke vært det igjen. Hva kan jeg gjøre?
Sånn det går. Hva skjedde mot slutten av de to månedene?
Etterhvert blir du bare våken og stressa i min erfaring. Euforien er liksom honeymoon perioden.

Benytt sjansen du har nå og ta det som en rømningsvei
Anonym bruker
"Fattig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Sånn det går. Hva skjedde mot slutten av de to månedene?
Etterhvert blir du bare våken og stressa i min erfaring. Euforien er liksom honeymoon perioden.

Benytt sjansen du har nå og ta det som en rømningsvei
Vis hele sitatet...
Ja, om jeg ikke hadde hatt mer igjen så hadde jeg slutta. Men har 5 g igjen, føler det er waste of money om jeg kaster de hahah
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, om jeg ikke hadde hatt mer igjen så hadde jeg slutta. Men har 5 g igjen, føler det er waste of money om jeg kaster de hahah
Vis hele sitatet...
Se på det som waste of life og ikke kaste det
Amf over lengre perioder vil kunne påvirke kroppens eget system og endre blandt annet dopamintransportører og dopaminreseptorer, hvis du trenger noe å bruke de siste 5 grammene til kan du jo begynne å lese her: https://www.frontiersin.org/articles...21.681539/full

Har amf for ADD og bruker litt utenom, men tar helst 2-4 dager uten per uke for å ikke bli trist som faen.
Anonym bruker
"Lettet Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Glad/eufori av amf har jeg bare opplevd de par første gangene jeg tok det. Etter det blir jeg bare lett motivert og relativt roligere i hodet.
Sitat av SteinFlopp Vis innlegg
Amf over lengre perioder vil kunne påvirke kroppens eget system og endre blandt annet dopamintransportører og dopaminreseptorer, hvis du trenger noe å bruke de siste 5 grammene til kan du jo begynne å lese her: https://www.frontiersin.org/articles...21.681539/full

Har amf for ADD og bruker litt utenom, men tar helst 2-4 dager uten per uke for å ikke bli trist som faen.
Vis hele sitatet...
Han har jo hatt opphold på 6 mnd med kun en sprekk innenfor de 6 mnd?
Har opplevd at noen typer bare er sånn at man blir veldig våken
stille og apatisk. Imens andre typer er helt motsatt som i at man får snakkekick og spinner rundt. Vet ikke om det er meta som gjør det eller hva som er årsaken.
Sist endret av Rapdosbombados; 23. oktober 2023 kl. 08:44.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor bruker du det da? Er det noe underliggende som kanskje forårsaker det?
Kan være tilfeldig men føler selv det er de speed typene som er litt gulaktige jeg får mest den happy feelingen av samtidig som jeg blir speeda. De mer hvite typene blir jeg ofte bare våken/kvikk av men uten noe økt eufori. Vet ikke om det er tilfeldig men har opplevd dette mange ganger.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av KillaCam Vis innlegg
Kan være tilfeldig men føler selv det er de speed typene som er litt gulaktige jeg får mest den happy feelingen av samtidig som jeg blir speeda. De mer hvite typene blir jeg ofte bare våken/kvikk av men uten noe økt eufori. Vet ikke om det er tilfeldig men har opplevd dette mange ganger.
Vis hele sitatet...
Opplevd mye lignende selv også, men opplevd det motsatte også.
Nå har jeg en speed liggende som jeg ikke bruker, den gjør at jeg kan sitte i timesvis på sted og hvil mens jeg roter rundt med noe, glemmer det ut, starter på noe nytt som jeg plutselig glemmer ut, og sånn rullerer jeg mellom ett par meningsløse aktiviteter uten å bevege meg omtrent.
Bruker hovedsakelig (lis(deksamfeta, da opplever jeg ikke dette. Skal sies at den tas i mye lavere doser, tar 70mg elvanse som regel, og kanskje mellom ~0.1 til 0.2 speed.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har nå starta å ta det igjen, men jeg blir ikke glad?
Sitter bare der å er helt likegyldig, uten noen tanker og slikt. Hvorfor er det sånn?
Vis hele sitatet...
Har du noe som gir deg glede da, noe du gleder deg til, en grunn til å være glad, og hvordan humør er du i når du ikke ruser deg.

Jeg vet ikke hvordan du har det, men jeg blir ikke automatisk i godt humør av speed, det gjør
meg egentlig mest likegyldig til hvordan jeg har det og det er som regel også akkurat den effekten jeg er ute etter.