Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 743
Hei, som noen sikkert har fått med seg er det Mark Knopfler konsert i oslo den 20.04.08. noen som skal? vel, ikke jeg siden jeg ikke var rask nokk til å kjøpe bietter...
er det noen her som selger 3-4 biletter, eller vet om noen som gjør det?
hadde vært fint om de som selger kunne sendt meg en PM også kan vi komme fram til en eventuel pris.

jeg er en veldig stor fan av han så jeg vil på den konserten no mather what:P er det noen som har erfaring med å kjøpe svart fra de som står utenfor å selger biletter? isåfall hvor mye dyrer er det for de bilettene?

mvh: Insane
Hvis du møter opp på utsiden av Spektrum en halvtime før dørene åpner får du garantert kjøpt billett.
ja men det er svart right? det er jo nesten dobbelet av den originale prisen?
De går som regel ned i pris jo nermere konserten starter. Er jo en siste løsning for deg, da... Men ligger sikkert billetter på Finn enten nå eller nermere konserten.