Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2231
Jeg lurer på om noen vet om noen en gode ps3 spill med lange historier som tar lang tid å runde, helst action i?
Uncharted spillene, tar ikke kjempe lang tid å bli ferdig med, men er helt geniale.
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Støtter Uncharted! Ellers kan jeg anbefale Mass Effect 2. Du har jo også GTA, som er kult, men historien er kanskje ikke den sterkeste. I samme bane som GTA er Red Dead Redemption.
Metal Gear Solid serien hvis du har ps1 støtte, Assasins Creed serien
Hvordan er fallout 3 eller fallout new vegas?
Heavy rain har jo en lang historie, men lite action. Uansett så anbefales det!
er selv stor fan av resistance serien som også er veldig aktuell da 3rn kommer i år : D
Er kanskje ikke de nyeste spillene, men historien i Half-Life-spillene er helt utrolig (syns jeg), og jeg spillte nylig gjennom Half Life 2, Episode 1 & 2 bare fordi det var en stund siden jeg hadde gjort det.

Det er såpass mange år siden at jeg husker ikke Half Life, så jeg skal laste det ned og ta meg en runde igjennom det for å få med meg historien og slikt.
shit was so cash
Anda22's Avatar
Elsker assassin's creed serien. Tok meg ca rundt 30 timer med aktiv spilling og runde brotherhood.

Selve historien til assassin's creed serien er bra, grafikken er ikke til og klage på heller. Slutten på brootherhood var litt uventet og kanskje ikke fullt så bra som AC II.

Men liker du mer middelalder spill, hoppe fra høyder, gjøre spennende snikmorder oppdrag, klatre storsett overalt og ikke minst få møte selveste leonardo da vinci, da er kanskje AC serien noe for deg
Dragon age har god og lang historie. Om du kjøper med tilleggspakken har du mange sene kvelder med underholdning Dragon age 2 har også kommet i butikken, den har jeg ikke prøvd enda så den kan jeg ikke uttale meg om. Jeg regner med den har en god historie den også.
Heavy Rain, Assassins Creed (kun 2'a og Brotherhood) og Darksiders.
Sitat av -TulleGutt- Vis innlegg
Hvordan er fallout 3 eller fallout new vegas?
Vis hele sitatet...
Begge er bra, og vil gi deg mange timer underholding! Spesielt med alle DLD
Kjøp alle God og War spilla, du kommer ikke til å bliu skuffet, det er action spill basert på gresk mythologi, helt sykt fete spill
Alle Yakuza-speli! Og Red Dead Redemption.
^ Yakuza 3 og 4!
#Offisielt Trønder
Hva med Dragon Age og Borderlands?
Vet ikke mye om dem men..
Condemned 2!! (Og/eller en'ern om du har PC...)
Pokker, jeg ville være første mann som nevnte God of War!! Nevertheless støtter jeg det forslaget til de grader. Beste trilogien som noensinne er laget, i tillegg til det beste spillet jeg noensinne har spilt (2'ern til ps2) DAMN!
de lengste spilla jeg har er GTA IV og Red Dead Redemption.

to kommentarer til spill nevnt ovenfor:
-ikke kjøp Dragon Age. kjipt å spille på konsoll. mye bedre på PC.
-Heavy Rain er dritkort. aner ikke hvordan noen kan nevne det som eksempel på lang historie. det er flere utfall, og mange måter å spille igjennom det på, men kjernehistoria og hver "playthrough" er veldig kort.
Sitat av alexanderb Vis innlegg
to kommentarer til spill nevnt ovenfor:
-ikke kjøp Dragon Age. kjipt å spille på konsoll. mye bedre på PC.
-Heavy Rain er dritkort. aner ikke hvordan noen kan nevne det som eksempel på lang historie. det er flere utfall, og mange måter å spille igjennom det på, men kjernehistoria og hver "playthrough" er veldig kort.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er Dragon Age kjipt på konsoll? Jeg har storkost meg i de rundt 130 timene jeg har brukt på ps3.

Heavy Rain, kort? Ja kanskje. Men så har jeg spilt gjennom det fire ganger , og det er fremdeles like bra. Det er ett stort pluss i min bok iallefall, da det finnes nok av spill jeg ikke gidder å gjennomføre engang. Det er litt kjipt at det kun er én DLC-pakke tilgjengelig, men alle som har ps3 burde prøve Heavy Rain.
Sist endret av caperno; 18. april 2011 kl. 21:02.
Vel den har ikkje så lang historie men du bør prøve bad company spillene både 1 og 2 (og 3 i november )
Sitat av caperno Vis innlegg
Hvorfor er Dragon Age kjipt på konsoll? Jeg har storkost meg i de rundt 130 timene jeg har brukt på ps3.

Heavy Rain, kort? Ja kanskje. Men så har jeg spilt gjennom det fire ganger , og det er fremdeles like bra. Det er ett stort pluss i min bok iallefall, da det finnes nok av spill jeg ikke gidder å gjennomføre engang. Det er litt kjipt at det kun er én DLC-pakke tilgjengelig, men alle som har ps3 burde prøve Heavy Rain.
Vis hele sitatet...
OK. kanskje om man liker "konsollifiserte" RPG-spill. selv hater jeg det.

Heavy Rain er dritkort. trådstarter etterspurte lange spill. derfor påpekte jeg det.

BTW, trådstarter: sjekk Final Fantasy IX fra PSN. koster sikkert under kr100, og det er mer enn verdt det. sykt bra spill.
▼ ... over en uke senere ... ▼
God of War-triologien uten tvil.