Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2158
Har tatt en tatovering litt over bikinilinja, jeg har vært go med og vaske den og sånt det er ikke det, men en kveld jeg hadde hatt på fuktighetskremen, etter en stund så skulle jeg sjekke ut hvordan det gikk med den, tok og boksern uten og ane noe.
DET GJORDE VONDT!!
da hadde boksern satt seg fast i tattisen og nå har jeg fått betennelse og tror boksern tok med seg noe hud på turen, dette skjedde etter ca 1 uke når d fortsatt var skorpe på.

1. Hvordan bearbeider jeg betennelsen?

2. Der hud ble dratt bort, må jeg da tatovere over?

BTW d har blitt sånn sår skorpe på de plassene den satt fast i bokseren...:S

Blir veldig glad for ALL hjelp jeg får<3
Hva med å ringe tattoveringssjappa? Har du en alvorlig betennelse kan du heller ta en telefon til legen.
Siden du blir glad for ALL hjelp du får, skal jeg gi deg et godt råd som sikkert
fler her kommer til å foreslå.
Det beste og eneste du burde gjøre er å gå til sjappa som tok tatoveringen din, og få
tips fra de. Samnt noen ekstra kremer og annet tull?
Sist endret av oom; 12. desember 2007 kl. 22:28. Grunn: Damnit.. for seint
Smør over vaselin om det ikke er ÅPNE sår. Ville tatt en telefon til tattoveringsjappa og legen. Mulig du må ha betennelsesdempende tabletter eller penicillin om det er skikkelig betent
1) Vask med aspirin
2) Smør inn med vasselin
3) Cover it up

4) Ring til tattis-sjappa, som flere har sagt, hør hva de mener
5) Evt. oppsøk lege, infisert nål kan føre til slikt, og da kan det bli seriøst
smør med heelosan og ha plast over tattisen så ikke no kan komme i kontaakt og vask det med sår vask da kan det kanskje hjelp litt
det beste er å pisse på såret/betenelsen.. gjorde alltid min far..
Sitat av Jtk^^
det beste er å pisse på såret/betenelsen.. gjorde alltid min far..
Vis hele sitatet...
OT: Er det ikke en del bakterier i sår man helst bør unngå å få i sår? Det hørtes litt rart ut...
Sitat av Tapio
OT: Er det ikke en del bakterier i sår man helst bør unngå å få i sår? Det hørtes litt rart ut...
Vis hele sitatet...

det gjorde den settninga di også
Sitat av Tapio
OT: Er det ikke en del bakterier i sår man helst bør unngå å få i sår? Det hørtes litt rart ut...
Vis hele sitatet...
Jeg forstår ikke?
Sitat av Tapio
OT: Er det ikke en del bakterier i sår man helst bør unngå å få i sår? Det hørtes litt rart ut...
Vis hele sitatet...
Om jeg tolker settningen rett:
Urin er sterilt i utgangspunktet. Det er masse nitrogen i urin, noe som gjør at bakterier trives svært godt. Varmen inkuberer bakeriene som gjør at de formerer seg fortere.
I urin er det et stoff som heter urea, dette stoffet er brukt i mange fuktighetskremmer og "beauty products" for å rehydrere huden. Det er ikke anbefalt å "pisse" på brennemanetstikk, da dette kan frigjøre mer gift til blodbanen

Med andre ord; ikke "piss" på deg selv om du har fått en infeksjon eller et stikk.
Sist endret av ProtoZ; 14. desember 2007 kl. 03:28.