Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1281
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei freaks

Bare lure på hvordan det starta med nåla, hvor mange ganger ukentlig/daglig, om dere har fått infeksjoner eller andre uheldige ting ved å bruke nål?

Selv har jeg brukt nål litt til og fra i et år og så plutselig ble det daglig og flere ganger om dagen. Er da buprenorfin/subutex/temgesic jeg skyter. Filtrerer først og bruker sterilt vann fra apotek. Ny sprøyte for hver gang. Men ser på armene att jeg ikke kan gå i t-skjorte. Ellers bruker jeg t-skjorte året rundt. Er redd for å glemme meg.... og har lyst til å kutte det hele ut. Det har blitt for «normalt» for meg og innser ikke det faktum at jeg er SPRØYTENARKOMAN. Hørtes ikke bra ut liksom....

Dere som har lagt sprøyta på hylla: hvordan?
Jeg brukte nål i noen år, for en del år tilbake. Brukte bare vann fra springen. Det gikk jo helt fint det. Slet med at årene trakk seg sammen etter noen dager på speed. Ellers så fikk jeg noe arrvev som gjorde åra ubrukelig i en del etter å ha brukt den som øveåre i starten.

Jeg sluttet rett og slett fordi jeg var dritlei, utkjørt av paranoia og psykoser. Jævlig tragisk å ha det slik. Hatt et par sprekker de siste 6 åra, men har innsett at jeg setter mer pris på en klem enn en smell. Så da holder jeg meg til klemmer og psykedelika i ny og ned.

Bare send meg pm om det er noe spessielt du lurer på.

Jeg skøt for det meste speed, litt doll. Ikke noe særlig av de sakene du bruker.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter min erfaring er de som bruker nål på litt i en egen kategori både mtp. sikkerhet, selvinnsikt, økonomi og selvkontroll. Nål gir et billigere, hardere kick det er vanskelig å gå tilbake fra, og veien videre virker som regel til å enten gå i dass eller gjennom en haug med rehabilitering. Hvis du merker at oralt/nasalt/rekalt/sublingualt opptak ikke lenger er nok ville jeg oppsøkt behandling før første nålestikk.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar begge to.

Kjenner til amfetamin det var er helvete. Men har heldigvis aldri tatt det i sprøyte. Har bare hatt sub/temmere i sprøyta. Kjenner ikke voldsom forskjell meg nok til at jeg skjønner hva de mener de som er mer hekta av sprøyta enn selve dopet. Jeg er for oppegående for dette. Fullstendig idiotisk. Men likevel... vanskelig å la være når jeg har så mye utstyr nå og jeg kjenner at det er et hakk bedre enn å ta det oralt
R.i.p 23.04.2021
Nåla ble først brukt med amfetamin og heroin kombo.får liksom en helt ubeskrivelig digg rush når du trefer den perfekte åra og setter hele. Får.samme.rush nå.av og plugge diverse ting som xanor,valium derimot funka dårlig og pluge.
Sist endret av Tarm; 13. desember 2019 kl. 01:35.