Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 5758
Noen få spørsmål om noen med erfaring kan gi meg.

Er risiko stor når man kjøper LSD på darknet?

MÅ jeg kjøpe fra Norge om jeg kjøper fra darknet?

Hva skjer om tollen tar det?
Du må ingen ting, Men du burde kjøpe innenlands sjansen er myee mindre innenlands, utenlands spesielt fra land som nederland eller steder hvor de er kjent for mye salg over nett så er sjansene mye høyre.

Bedre og betale mere enn og ha politiet på døra....
Sitat av Gentleman1145 Vis innlegg
MÅ jeg kjøpe fra Norge om jeg kjøper fra darknet?
Vis hele sitatet...
Du må ikke, men om du vil unngå å havne i trøbbel er det mest sikre å bestille innenlands.
Sitat av Gentleman1145 Vis innlegg
Er risiko stor når man kjøper LSD på darknet?
Vis hele sitatet...
Tja, det kommer helt an på hvor/hvem du bestiller fra. Bestiller du fra Nederland eller England eller andre risikoland, burde du ikke være overrasket om pakken din blir stoppet. Innenlands er det som regel mindre risiko.

Sitat av Gentleman1145 Vis innlegg
Hva skjer om tollen tar det?
Vis hele sitatet...
De kontakter politiet og du blir sannsynligvis innkalt inn til avhør.
Sist endret av Noisediary; 28. februar 2019 kl. 19:21.
Anonym bruker
"Hylende Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk forelegg for å bestille litt lsd. Trur den var på 4800, men jeg fikk den henlagt siden jeg nektet skyld.

Fikk også hjemme razzia 2 måneder etterpå.
Kan du bare nekte? hva bevis har de om du nekter selv om pakken er til deg og din adresse. kan de gjøre noe?
Sitat av Gentleman1145 Vis innlegg
Kan du bare nekte? hva bevis har de om du nekter selv om pakken er til deg og din adresse. kan de gjøre noe?
Vis hele sitatet...
Bare si du ikke vet hvem som har bestilt det i ditt navn.
Hvis du betaler med paysafe kort, så kan de ikke spore det tilbake til deg.

Hvis du heller ikke har noe bevis på pcen din, så kan de ikke gjøre noe som helst.
Sist endret av Atlink; 1. mars 2019 kl. 15:33.
Hovedsakelig, så sant det ikke er snakk om en stor mengde, så tar de ikke bryet med å sjekke pc eller telefon.
Så i de fleste tilfeller så er det bare å nekte for at du har bestilt noe så blir saken i de fleste tilfeller henlagt. Er derimot mulig at de gjennomfører både razzia og sjekker mobil og pc dersom du bor på et lite sted der hvor politiet ikke har noe bedre å gjøre.

Benytter selv vanlig bankoverføring når jeg kjøper bitcoins. Da alt de vil kunne finne er at jeg har betalt et viss beløp til en privatperson. Det er ingen beviser for at denne overføringen var for kjøp av bitcoins.
Sist endret av Who?; 1. mars 2019 kl. 15:36.
Anonym bruker
"Hylende Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, klart du kan nekte. Hvem som helst kan bestille noe i ditt navn, med hensikt å hente pakken før du oppdager den.

Det er i såfall myndighetene som må bevise at det er du som hadde bestilt om tollen oppdager noe. Som oftest vil de prøve å lure ut en tidlig tilståelse, og lover strafferabbat på noen usle tusenlapper.

Om de oppdager ulovlige rusmidler i tollen, så kan de komme hjem til deg og utføre razzia og beslag av elektronisk utstyr, samt kan de også ta en urinprøve om de har en skjelig grunn til mistanke av rusbruk.

I mitt tilfelle fikk jeg forelegget i posten før de foretok razzia, så jeg fikk god tid på meg til å rydde huset.

Jeg vet av et individ som tilsto innførsel av 10g hasj, og ble lovet at han kun skulle få et lite forelegg om han tilsto. 3 uker senere satt jeg ved han i tingretten hvor dommeren fortalte at politiet mente han skulle få forelegg, 21 dager ubetinget og prøvetid på 2 år, noe dommeren var enig i. Han erklærte seg ikke skyldig, og saken ble henlagt før den ble tatt opp i lagmannsretten.

Så som du ser, så kan ting gå begge veier om du blir tatt. Alltid nekt siden da har du alt og vinne om de henlegger, noe de som oftest gjør på slike saker.
Ville dere sagt jeg er safe om jeg bare gjemmer sporene mine når det kommer til elektroniske ting?
Er nærmest umulig å totalt gjemme alt av elektroniske spor. Eneste garantien om målet er å gjemme elektroniske spor er at du fjerner og ødelegger harddisken. Til og med da har man fortsatt et lite hull når det kommer til en overføring eller uttak i nettbanken som du muligens ikke vil ha den beste forklaringen på. Men så er du heller ikke pliktet til å forklare en eventuell overføring eller uttak som politiet kan finne mistenkelig.
Så det som er mest avgjørende er nok heller hvordan du oppfører deg og hva du sier i avhør.
Sist endret av Who?; 1. mars 2019 kl. 17:56.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøper du innenlands er det mer eller mindre "risikofritt". Er jo såklart en risiko, men hvor ofte blir helt vanlig brevpost innenlands åpnet ig sjekket? Hender politiet går med hund på postsentralen, har jeg hørt, men dette er utrolig sjeldent. Tviler uansett hunder på vanlig ordinær kontroll kan lukte LSD, er vel for det meste hasj, amfetamin og heroin de er ute etter.
Anonym bruker
"Flirende Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lang er sendetid for vanlig brevpost nå til dags? I Januar tok det 2 uker for meg å motta et brev, kan ha vært restene av julerushet som gjirde det da. Står jo på posten 2-3 virkedager, er lørdag og søndag virkedager?
For å etterlate minst mulig spor - bruk operativsystemet Tails.

Tails lagrer ingenting på harddiskene dine og bootes enkelt fra en minnepenn.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor lang er sendetid for vanlig brevpost nå til dags? I Januar tok det 2 uker for meg å motta et brev, kan ha vært restene av julerushet som gjirde det da. Står jo på posten 2-3 virkedager, er lørdag og søndag virkedager?
Vis hele sitatet...
2-3 dager. Tok det 2 uker så er det mest sannsynlig ikke posten sin skyld men heller selgeren som var sen og skylder på posten.
Bestiller selv alltid fra Apotekbenzo og da har det aldri tatt mer enn 2-3 dager.

Min erfaring er at trege selgere ofte velger å skylde på posten når det egentlig er de selv som har vært trege med å sende. Bare å ta en titt på stemplet på frimerket så ser du fort når det faktisk ble postlagt. Og nei, Lørdag og Søndag er ikke virkedager.
Anonym bruker
"Hylende Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mente 21 dagers betinget og 2 års prøvetid. Ikke ubetinget.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Lsd ble tatt i tollen fra meg.

Noen hadde en gang bestill et elektrisk sjokk våpen og 5 gram heroin til meg. Jeg nektet for alt og saken ble henlagt.

Jeg bestilte aldri fra utlandet... Viss jeg noen gang har gjort det må jeg har vært så fjern at jeg ikke husker det.

Norsk tollvesen er være en Gestapo altså.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Mange norske selgere som selger LSD fra norge, så ingen toll. Skal ikke være noe problem. Om du så er dum nok til å bestille fra utlandet, hold deg unna Nederland og England. Øst-Europa eller Tyskland skal vistnok være relativt trygge, men ikke siter meg på det. Aldri bestillt utenfor norge.
Tusentakk folkens, hadde aldri gjort noe så dumt og kjøpe NARKOTIKA på nettet, var bare nyskjerrig.