Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1824
Det har seg sånn at jeg har ekstrem flyskrekk. Jeg har tilgang på sobril som jeg får utskrevet av lege. Selv om dette gir noe effekt, fjerner den langt fra angsten min under flyturen.

Jeg skal om ikke så lenge ut på en ganske lang flytur ( 8 timer +) og har funnet ut at jeg må ha noe sterkere i tillegg til sobrilen. Jeg har for mange mange år siden vært avhengig av heroin og vet at dette er minst like effektivt mot angst som benzo ( om ikke mer) Jeg kan ikke ty til dette så jeg må finne et godt alternativ i legemiddelform.

Spørsmålet mitt er da: hvilket legemiddel er nærmest lik heroin i virkning?

Temgesic/subutex er ikke aktuelt fordi jeg opplever å bli giret på dette og det har ikke samme sederene effekt ( er min opplevelse)

Skeptisk på dolcontin fordi jeg da blir veldig hissig og "moffe sur"

Noen gode tips?

Ps: please ingen moraliserende tilbakemeldinger!!!
4stk tramadol og et glass rødt vil jeg egentlig si passer best til formålet.
Men hvis du vil nærmest heroin så tenker jeg noe oxy er enklest å både få tak i og håndtere.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har bare testa Tramadol og kodein. Blir veldig mellow av begge
Tramadol er jeg også skeptisk til da jeg har hørt flere som sier at de blir speedet av det?

Oxy var noe jeg tenkte kanskje var i samme gaten som heroin, rakk bare aldri å teste det før jeg sluttet. Takk for tips!
Jeg våkner veldig av Tramadol, blir langt fra mellow. Det har også en fin antidepressiv effekt. Spør du meg gir det nærmest en lykkerus i riktige doser

Kodein og Oxykodon er nok mer i din gate hvis du vil slappe av og bli angstfri krydret med litt eufori.
Vært der, gjort det.
Oxy med benzo samtidig, såklart ikke for mye på en gang. Ville slengt på ÉN øL
Ser ut som om det kanskje blir oxycontin da. Hvilken dosering anbefaler dere? Null toleranse og ønsker ikke å bli pisse stein, bare mellow.
Tok 40mg her om dagen med litt andre greier og ble rimelig stein med knøttsmå pupiller.

Uten noe som forsterker hadde jeg gått for 20-30mg
Anonym bruker
"Reflektert Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Junkhead Vis innlegg
Ser ut som om det kanskje blir oxycontin da. Hvilken dosering anbefaler dere? Null toleranse og ønsker ikke å bli pisse stein, bare mellow.
Vis hele sitatet...
20 mg.
Oxy definitivt. Tramadol gjorde meg rasløst og full i angst og halluer.