Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1177
Hei

Har litt diverse medikamenter . Skal ha meg en 1-2 kosekvelder i helgen tenkte jeg .

Har noen spørsmål angående forkjellige typer jeg sitter med .

Oxycontin 20 mg depottabl. (Mundiparhma) kan den snortes ? har hørt det ikke er så bra med tanke på gelatinen og dette her.

Oxynorm 10 mg kapsel . Disse regner jeg er vell best til å snorte. Hurtigvirkende?

Reltabon depot actavis 30 mg . Er ikke så superfan av depot effekten , da jeg føler det tar voldsom lang tid å oppnå godfølelsen

Oxycodone vs Oxycotin ?

Takker for innspill
Knuser du du oxycontinen veldig bra så funker det å snorte den. Oxynormen funker å snorte den også, men det er så mye bindemiddel i en kapsel for bare 10mg så det blir så voldsomt mye å pulver å snorte (noe som neppe er bra for verken nesa eller lunger)

Reltebonen burde du ikke snorte for den klumper seg opp og blir som gele i kontakt med veske. Det funker bedre å knuse og spise, men depot effekten blir ikke helt borte selv om du knuser og spiser de fordi det klumper seg og blir gele i magen også. Skal du ta knekken på depot effekten skikkelig på reltebonen så må du knuse dem og legge det i ett shotteglass med 2 deler Coca-Cola og en del sitronsaft og la det stå flere timer, rør om av og til og drikk det når det har løst seg opp.

Beste (imo) og minst skadelige inntaksmetode med oxy generelt er rektalt. Kjøp 1ml sprøyter uten kanyler på apoteket. Bland 1ml vann med ønskelig mengde oxy og trekk opp i sprøyta. Sett deg på huk og før sprøyta forsiktig ca 2 - 3 cm inn i fua og sprøyte det forsiktig ut. Ikke sett sprøyta for langt inn i fua, jo lenger ned mot analåpningen du klarer å få vesken til å ligge uten at det renner ut jo raskere og bedre opptak får du fordi det er flest blodårer der.

Om du velger rektal administrasjon så kommer nesa, lungene og kroppen dine til å takke deg fordi det er ganske skadelig å snorte ting generelt. Om rektal administrasjon er uaktuelt så burde du ta det oralt på litt tom mage, oxy har veldig høy biotilgjengelighet oralt (oppimot 80 - 90% vist jeg ikke husker feil) men rektalt fungerer hakket bedre og mye raskere
Sist endret av Alge; 7. desember 2019 kl. 04:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.