Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4040
Hei. Jeg kjørte med Lavprisexpressen fra Oslo til Kristiansand idag. Bussen dro fra Oslo klokken 10 og var fremme i krsand klokken 14.25.

Da jeg kom jeg så kom jeg på at jeg hadde glemt den ene sportsbagen min i bussen(den dro videre mot stavanger). Jeg prøvde å kontakte dem på tlf men de har stengt i helgene. Har sendt mail til dem og venter på svar.

Spørsmålet mitt er, hva er sjangsen for at jeg får denne bagen igjen? noen som har vært oppi noe lignede?

Kan jeg få noe form for erstatning dersom jeg ikke får bagen min?

Takker for svar
Har du reiseforsikring får du muligens erstatning om den forsvinner, usikker på hvor villige de er når du har glemt den tho.. Alt i alt har jeg erfart at folk er snille og at sånt ordner seg, de vil jo ha kundene tilbake.. De har helt sikkert ett hittegods
Trådstarter
Sitat av Door145 Vis innlegg
Har du reiseforsikring får du muligens erstatning om den forsvinner, usikker på hvor villige de er når du har glemt den tho.. Alt i alt har jeg erfart at folk er snille og at sånt ordner seg, de vil jo ha kundene tilbake.. De har helt sikkert ett hittegods
Vis hele sitatet...

Glemt og glemt.. er jo min feil selvfølgelig, men jeg hadde en koffert i tillegg til bagen også som bussjåføren ikke samlet på ett sted men forskjellige steder. Hadde han lagt de begge på samme sted så ville jeg nok ikke glemt den.. men skjedd er skjedd
De går nok over bussen etter hver tur. Ikke få panikk og ring de til mandag. De har helt sikkert et system for hittegods.
Jeg vil tro det er mer enn 90% sannsynlighet for at du får denne baggen tilbake. Ring de på mandag, så har sjåføren garantert samlet eventuelt hittegods. Er du virkelig uheldig, og de er vanskelige, kommer de til å be deg møte på hittegodskontoret i Stavanger. Husker ikke om jeg har glemt igjen noe på lavprisekspressen, men jeg har glemt igjen ting flere ganger på toget. Til og med mobiltelefonen min. Dette har alltid ordnet seg, og ofte har jeg måtte vente til mandag for at hittegodset skal ha blitt registrert.
Sist endret av nehmZ; 9. april 2017 kl. 02:05.
Trådstarter
Sitat av nehmZ Vis innlegg
Jeg vil tro det er mer enn 90% sannsynlighet for at du får denne baggen tilbake. Ring de på mandag, så har sjåføren garantert samlet eventuelt hittegods. Er du virkelig uheldig, og de er vanskelige, kommer de til å be deg møte på hittegodskontoret i Stavanger. Husker ikke om jeg har glemt igjen noe på lavprisekspressen, men jeg har glemt igjen ting flere ganger på toget. Til og med mobiltelefonen min. Dette har alltid ordnet seg, og ofte har jeg måtte vente til mandag for at hittegodset skal ha blitt registrert.
Vis hele sitatet...
Jeg regner jo også med at jeg får denne bagen tilbake hvis de har samlet på den :P problemet er heller, hva hvis en person som har gått av i stavanger har tatt med seg denne bagen?
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av cplpro Vis innlegg
Jeg regner jo også med at jeg får denne bagen tilbake hvis de har samlet på den :P problemet er heller, hva hvis en person som har gått av i stavanger har tatt med seg denne bagen?
Vis hele sitatet...
Da må han jo isåfall ha flaks og vite at den er avglemt
Sjansen for det da, tror du?
Trådstarter
Hehe sjansen er utrolig liten :P

Da har jeg vært og hentet bagen Den samme bussen ankom fra stavanger klokken 15.15.
Sist endret av cplpro; 9. april 2017 kl. 15:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av cplpro Vis innlegg
Jeg regner jo også med at jeg får denne bagen tilbake hvis de har samlet på den :P problemet er heller, hva hvis en person som har gått av i stavanger har tatt med seg denne bagen?
Vis hele sitatet...
Vent nå med å lage problemer av sånt. Du får nok tak i det som selskapet har samlet inn.