Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1332 135262
Cookie Monstah ^_^
Sitat av rexol Vis innlegg
jeg er på 2666, 3680 biletter igjen jeg blir forbanna vis jeg kommer med
Vis hele sitatet...
du blir forbanna hvis du kommer med? dvs du blir forbanna hvis du kommer opp på tg? O.o y u no make sence
Jeg husker ikke
96 8
de er liksom min greie å ikke gi mening.
fra tull til tøys.
jeg mente at jeg ble forbanna vis jeg IKKE kom med
Sitat av rexol Vis innlegg
de er liksom min greie å ikke gi mening.
fra tull til tøys.
jeg mente at jeg ble forbanna vis jeg IKKE kom med
Vis hele sitatet...
Kan legge til at jeg er 2775, så best for deg at det er mange billetter igjen
Sitat av Lataralus Vis innlegg
Selvfølgelig ble jeg plassert evig langt bak i køen. Er på plass 3679, tror dere det blir TG på meg?
Vis hele sitatet...
3777 i køen her :/
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
føler jeg er glad jeg er på plass nr 444 (i skrivende stund)
og det er synd for dere langt bak i køen at jeg skal kjøpe 4 biletter
Sitat av Frufsa Vis innlegg
føler jeg er glad jeg er på plass nr 444 (i skrivende stund)
og det er synd for dere langt bak i køen at jeg skal kjøpe 4 biletter
Vis hele sitatet...
Skal selv kjøpe 3, muligens 5. Så har ikke noe å si selv
Cookie Monstah ^_^
Sitat av rexol Vis innlegg
de er liksom min greie å ikke gi mening.
fra tull til tøys.
jeg mente at jeg ble forbanna vis jeg IKKE kom med
Vis hele sitatet...
var jo sarkasme da smarta ^_^
Sitat av Frufsa Vis innlegg
når er det lurest å møte opp på vikingskipet?

for å ungå å stå i mye kø for å komme inn, og for å ha det lettest å rigge til en hylle?
Vis hele sitatet...
For å unngå mye kø for å få båndet, er det jo greit å komme noen timer etter åpninga, kom selv rundt 10.30 i fjor, da var det nesten bare å gå rett å få bånd kanskje en 20-30 før meg, men det tok 5min kanskje.

Men hvis du skal ha grei plass til rigging vil jeg si at det lønner seg å komme tidlig, og da er det jo litt kø for å få båndet. Greia med å sette opp hylle er jo at det kommer helt ann på om de som sitter rundt deg har med hylle også, da kan det være litt stress å få opp sin egen hvis alle allerede har rigga til.

En annen fin tinge med å være tidlig ute er jo at det er lettere å strekke nettverkskabelen frem til boksen, det kan faktisk være ganske stress hvis mange folk har satt opp hylle nedover raden.
Kan kjøpe nå, frem til 17. desember 16.22... Har ikke penger.. faen..
du kan kjøpe bilett og vente 72 timer elns med å betale
Sitat av VampireMoney Vis innlegg
For å unngå mye kø for å få båndet, er det jo greit å komme noen timer etter åpninga, kom selv rundt 10.30 i fjor, da var det nesten bare å gå rett å få bånd kanskje en 20-30 før meg, men det tok 5min kanskje.

Men hvis du skal ha grei plass til rigging vil jeg si at det lønner seg å komme tidlig, og da er det jo litt kø for å få båndet. Greia med å sette opp hylle er jo at det kommer helt ann på om de som sitter rundt deg har med hylle også, da kan det være litt stress å få opp sin egen hvis alle allerede har rigga til.

En annen fin tinge med å være tidlig ute er jo at det er lettere å strekke nettverkskabelen frem til boksen, det kan faktisk være ganske stress hvis mange folk har satt opp hylle nedover raden.
Vis hele sitatet...
Skal dit for første gang. har ingen hylle. så satser på og være tidlig ute pga nettverkskablen.
Sitat av Elshop Vis innlegg
du kan kjøpe bilett og vente 72 timer elns med å betale
Vis hele sitatet...
Du kommer til plass nummer en, og har da 52 timer til å kjøpe billett. Denne kan refunderes senere hvis behov*
Sist endret av Bl4derunner; 16. desember 2012 kl. 02:21. Grunn: PI = 3,1415926535
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Tror ikke du direkte kan "føre over" en billett, men du kan sette en anne bruker som seater.


Og det går fint at en annen kjøper en ekstra billett og du kjøper den av h*n
Vis hele sitatet...
Går fint ann å overføre biletter til andre brukere på geekevents.org
In the kitchen
muRit's Avatar
Sitat av knivibaguet Vis innlegg
Noen som vet noe om det å bytte bruker av en billett? At en kjøper og så sendes den over til en annen?
Vis hele sitatet...
Du kan fint kjøpe flere billetter og sette de over i andres navn, gjorde det selv til TG12. Det blir seende slik ut:

Du er nummer 1483 i køen.
Køen er jo helt død....
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Køen er jo helt død....
Vis hele sitatet...
Sant så sant, plager meg

Pleier køen og gå så tregt?
Sitat av norcogamer Vis innlegg
Sant så sant, plager meg

Pleier køen og gå så tregt?
Vis hele sitatet...
Til tider kan det gå ganske tregt...
Kan være folk som ligger først som ikke kjøper billett siden noen allerede har kjøpt for de, da kan køen gå litt tregt.
Er nr 3031 i køen, med ca 3500 billetter igjen. Tror dere det er sannsynlig at jeg kommer med eller må jeg stå over i år også?
Sitat av Whisplash Vis innlegg
Er nr 3031 i køen, med ca 3500 billetter igjen. Tror dere det er sannsynlig at jeg kommer med eller må jeg stå over i år også?
Vis hele sitatet...
Du kommer nok med



.... Du er nummer 1459 i køen. på 3 timer har jeg rykket fra 1483 til 1459
Er nummer 3761 i køen tror dere jeg kommer med?
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
Er nummer 3761 i køen tror dere jeg kommer med?
Vis hele sitatet...
ikke egentlig....
Synes litt synd på dere. Høres jo ikke ut som om noen kommer til å få biletter. O_o Glad det ikke er meg, da jeg allerede Har kjøpt 3biletter :P
Sist endret av Nerd0; 16. desember 2012 kl. 19:14.
Sitat av Chloroformator Vis innlegg
Slapp kø! D
Vis hele sitatet...
wooot :O

heldig!
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Jeg har en bruker som er plass nummer 56 og jeg har funnet ut at jeg ikke skal dra på TG i år så om noen vil låne brukeren kan dere sende en PM. Førsteman til mølla!
Plass 1365 skløtter! TG13 til påsken!
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Plass 1365 skløtter! TG13 til påsken!
Vis hele sitatet...
http://i.imgur.com/5eQUN.png?1


har leet jeg, skløtte <3
Sitat av Elshop Vis innlegg
http://i.imgur.com/5eQUN.png?1


har leet jeg, skløtte <3
Vis hele sitatet...
Åå, det sa du ikke! Du skal pumpes full med urge i likhet med Mr Freddy_fred. Skal også stappe deg full av hasjnarkotikasprøytehelvete.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Åå, det sa du ikke! Du skal pumpes full med urge i likhet med Mr Freddy_fred. Skal også stappe deg full av hasjnarkotikasprøytehelvete.
Vis hele sitatet...
Jeg liker urge jeg <3 takk

skal dog ikke på freak rekka :/
Sitat av Elshop Vis innlegg
Jeg liker urge jeg <3 takk

skal dog ikke på freak rekka :/
Vis hele sitatet...
Ikke noe problem. Skal finne deg, og eliminere deg.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Ikke noe problem. Skal finne deg, og eliminere deg.
Vis hele sitatet...
ikke vis jeg finner deg først :*
Sitat av Elshop Vis innlegg
ikke vis jeg finner deg først :*
Vis hele sitatet...
Ikke bruk ":*". Jeg finner det ytterst pirrende.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Ikke bruk ":*". Jeg finner det ytterst pirrende.
Vis hele sitatet...
:*

Hva skal du gjøre ? hm hm ... du finner meg aldri på TG, sitter på doen å gamer !
Sitat av Elshop Vis innlegg
:*

Hva skal du gjøre ? hm hm ... du finner meg aldri på TG, sitter på doen å gamer !
Vis hele sitatet...
Jeg har kontakter overalt. Vi kaller oss bare Firmaet, en organisasjon som utfører klienters ønsker.

------
Mye off-topic nå. La oss møtes på tg. Jeg er en ivrig kar på 55 som alltid er åpen for å stifte nye bekjentskap.
Sitat av Zendium Vis innlegg
Jeg har en bruker som er plass nummer 56 og jeg har funnet ut at jeg ikke skal dra på TG i år så om noen vil låne brukeren kan dere sende en PM. Førsteman til mølla!
Vis hele sitatet...
Ville heller foretrukket at du kjøpte billetten og overførte den til min bruker, så slipper jeg å måtte ta over mail og hele kontoen også... Ikke at jeg trenger hjelpen altså, er nummer 1121 i køen atm
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
------
Mye off-topic nå. La oss møtes på tg. Jeg er en ivrig kar på 55 som alltid er åpen for å stifte nye bekjentskap.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Bl4derunner; 16. desember 2012 kl. 23:20. Grunn: PI = 3,1415926535
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Jeg har kontakter overalt. Vi kaller oss bare Firmaet, en organisasjon som utfører klienters ønsker.

------
Mye off-topic nå. La oss møtes på tg. Jeg er en ivrig kar på 55 som alltid er åpen for å stifte nye bekjentskap.
Vis hele sitatet...
Fristet lite, 55 år er litt for mye for meg

Neida, skal nok innom freak raden når jeg kommer meg på TG.

EDIT: 1282 i køen nå.
Sist endret av VitoScaletta; 17. desember 2012 kl. 08:19.
Jeg husker ikke
96 8
Lurte paa om noen kunne bestille bilett for meg. det ser ikke så lysst ut med kø nummeret mitt.
Bare send pm saa kan vi ta det ut derfra
Hadde vert nice.
Sitat av rexol Vis innlegg
Lurte paa om noen kunne bestille bilett for meg. det ser ikke så lysst ut med kø nummeret mitt.
Bare send pm saa kan vi ta det ut derfra
Hadde vert nice.
Vis hele sitatet...
Hvilken plass har du?
Yeyy, under 1k i køen.. "Du er nummer 996 i køen."
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Jævla luckers, hvert eneste år er jeg sånn 4k i køa.
jeg er så glad jeg allerede har billett
Betalte akkurat Creative billetten min. Er vel snart på tide å planlegge Freakathon og mekke effekter til Freaks Creative avdeling
Noen som vet hvordan betaling med efaktura funker? Alt fra steg 1 - på geekevents til steg x - betalt.
Sist endret av L33tenGutt; 17. desember 2012 kl. 16:35.
400 foran oss i køen.
"Du er nummer 3271 i køen."
"Tilgjengelig: 2896."

Alltid like heldig..
Kan hende du kommer med da er ikke alle som betaler for billettene du har bestill
Har noen venner som er mye lengre framme. Kan få en til å kjøpe for meg
Sitat av Elshop Vis innlegg
Fristet lite, 55 år er litt for mye for meg

Neida, skal nok innom freak raden når jeg kommer meg på TG.

EDIT: 1282 i køen nå.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med det? Freak er for alle er det ikke? Tja, jeg anser 55 år som en gylden alder, full av masse morsomheter.