Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  48 2616
Hei Freakz!
Det har seg sånt at jeg sliter veldig på Black ops2. Jeg sliter med og få kills, og ender 40% av tiden med negativ stat's, noe som pisser meg off siden jeg har over 2 i K/D på MW3. og 1.67 på MW2.
I MW2 og MW3 pleier jeg altid og ha leading stats med masse. Har gått 60 - 8 før osv.
Jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg sliter nå?.
Er det noen som sitter i samme bås som meg, eller er det bare meg som suger nå?.
Hvorfor bry deg om KD din? Og så syte til oss om det?
Øv. That's it.

/close I guess
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Egeenz Vis innlegg
Hvorfor bry deg om KD din? Og så syte til oss om det?
Øv. That's it.

/close I guess
Vis hele sitatet...
Trenger ikke og øve, har spilt siden Første CoD2.
er god i alle de forige spillan.
og har lest gode mengder på Youtube at de har samme problemer som meg.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Trenger ikke og øve, har spilt siden Første CoD2.
er god i alle de forige spillan.
og har lest gode mengder på Youtube at de har samme problemer som meg.
Vis hele sitatet...
Herregud.

Hvis du mener du er så god, burde ikke BO2 være noe problem. Og om du ikke får det til, må du øve. IQ?
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Egeenz Vis innlegg
Herregud.

Hvis du mener du er så god, burde ikke BO2 være noe problem. Og om du ikke får det til, må du øve. IQ?
Vis hele sitatet...
Jeg er god, 2KD sier det.
Jeg er ikke den beste, det har jeg ikke sakt. jeg er ikke den eneste som klager over dette. Jaja for vel bli enda bedre da.
Så hvor mye er K/D'n din da hvis du har så peiling på at jeg må øve?
Kanskje det er lettere å drepe folk i BO2? Har ikke spilt det, men det er jo bare å vende seg til det..
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Xernox Vis innlegg
Kanskje det er lettere å drepe folk i BO2? Har ikke spilt det, men det er jo bare å vende seg til det..
Vis hele sitatet...
Ja det er vel kansje det. =) får vel bare venne seg til det nye spillet.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Jeg er god, 2KD sier det.
Jeg er ikke den beste, det har jeg ikke sakt. jeg er ikke den eneste som klager over dette. Jaja for vel bli enda bedre da.
Så hvor mye er K/D'n din da hvis du har så peiling på at jeg må øve?
Vis hele sitatet...
Latterlig.

Du sitter å syter over at du sliter med å få kills, så spør du meg om hvordan jeg har peil på det at du må øve?

Les hva du selv skriver. Nuff said.

-Spiller ikke CoD. Har et par timer på CoD4, og der har jeg en kd på 8. I og med at cod er så utrolig simpelt.

#Spiller CS.
Retard! Voks opp, spill spillet og øv. Du blir ikke automatisk god fordi du var god i de forrige spillene. Unødvendig å lage en sytetråd om dette, regner med at det kommer en tråd om hvor slem mamma er snart.
Sist endret av Bl1zzarD; 14. november 2012 kl. 21:20.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Retard! Voks opp, spill spillet og øv. Du blir ikke automatisk god fordi du var god i de forrige spillene. Unødvendig å lage en sytetråd om dette, regner med at det kommer en tråd om hvor slem mamma er snart.
Vis hele sitatet...
Treng ikke og være en Douche om det, jeg er ikke den eneste her som lager syte tråder. Jeg er bare pissed det er alt, men sorry for tråden, ser at dere syntes den er "Sytete." Måtte bare få det ut haha.

Sitat av Egeenz Vis innlegg
Latterlig.

Du sitter å syter over at du sliter med å få kills, så spør du meg om hvordan jeg har peil på det at du må øve?

Les hva du selv skriver. Nuff said.

-Spiller ikke CoD. Har et par timer på CoD4, og der har jeg en kd på 8. I og med at cod er så utrolig simpelt.

#Spiller CS.
Vis hele sitatet...
Nice, spiller selv CS spiller du CS 1.6?.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Treng ikke og være en Douche om det, jeg er ikke den eneste her som lager syte tråder. Jeg er bare pissed det er alt, men sorry for tråden, ser at dere syntes den er "Sytete." Måtte bare få det ut haha.



Nice, spiller selv CS spiller du CS 1.6?.
Vis hele sitatet...
Source.

Neste gang kan du få ut orda dine på notepad. Ingen liker at folk kommer med sytetråder.

Kos deg videre og lykke til!
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Egeenz Vis innlegg
Source.

Neste gang kan du få ut orda dine på notepad. Ingen liker at folk kommer med sytetråder.

Kos deg videre og lykke til!
Vis hele sitatet...
Skal gjøres =)
når folk spawner foran og bak deg i hytt og pine så har ikke spillet noe med god å gjøre, cod er 80% flaks!
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
når folk spawner foran og bak deg i hytt og pine så har ikke spillet noe med god å gjøre, cod er 80% flaks!
Vis hele sitatet...
Vel, er du god lærer du deg til å utnytte spawning systemet som til dels virker tilfeldig for utrente noobs.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Vel, er du god lærer du deg til å utnytte spawning systemet som til dels virker tilfeldig for utrente noobs.
Vis hele sitatet...
med måneder med total spilletid på hver av mw2, bo1 og mw3 tilogmed litt på bf2 og bf3 så er jeg nok mere trent enn dem fleste...

prestige litt over tjue ganger på mw3 og bo1
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
med måneder med total spilletid på hver av mw2, bo1 og mw3 tilogmed litt på bf2 og bf3 så er jeg nok mere trent enn dem fleste...

prestige litt over tjue ganger på mw3 og bo1
Vis hele sitatet...
Wow, da er det utrolig at du ikke er bedre enn det du er. (Kun utifra det du sier så klart)
Jeg var også god/veldig god i Mw2/BO/MW3, men er ikke like god i BO2, men regner med at det er fordi jeg ikke kjenner maps, våpen og attacthment like bra som i de forrige spillene..

Hadde rundt 1600 timer i Mw2, og rundt 3-400 i BO/MW3.
Sist endret av ExoticSamie1; 14. november 2012 kl. 22:21.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Wow, da er det utrolig at du ikke er bedre enn det du er. (Kun utifra det du sier så klart)
Vis hele sitatet...
eneste spawninga gjør for meg er å ødelegge killstreaksa mine... vel jeg suger på å bruke sniper, men vi kan sikkert ta en
duell hvis du vil 1x1 private match..
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Trenger ikke og øve, har spilt siden Første CoD2.
er god i alle de forige spillan.
og har lest gode mengder på Youtube at de har samme problemer som meg.
Vis hele sitatet...
Det første COD2? Makes no sense...
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
når folk spawner foran og bak deg i hytt og pine så har ikke spillet noe med god å gjøre, cod er 80% flaks!
Vis hele sitatet...
Sitat av LP88 Vis innlegg
Det første COD2? Makes no sense...
Vis hele sitatet...
Haha, så det just nå, Hehe!!
Sliter med akkurat det samme som deg! Havner som regel aldri dårligere enn topp 3,MEN ender ofte opp med negativ kd...dette skjedde "aldri" på de andre cod spillene. Og nå taper jeg haugevis av 1v1 skytedueller i gamsene...har nærmere 10 kompiser som spiller aktivt,og ALLE sliter med det samme. Lurer så innmari på hvem det er som har fått utbytte av dette spillet? Må jo være en gruppe som har vunnet på dette? Aner ikke om det er oppsett av perke/våpen eller hva?
spelet er ikkje litt balansert ein gong... prøv å lag deg ein stealth klasse, funka som faen på meg. Eller smg med laser, og hipfire te tusen.
Sliter med det samme her! På Mw3 hadde jeg som oftest positiv k/d pr match. På BO2 får jeg negativ nesten hele tiden. Utrolig irriterende å ha betalt 500kr for å bli irritert! :P Vet ikke hva det er men tror det kan være at jeg ikke kjenner maps osv.
Den karen som ville ha meg til 1vs1? Up for the challenge?
Da har jeg fått tilbake skillsa mine, gikk akkurat 50 - 13 på Carrier, med 6 captures på hardpoint!
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Da har jeg fått tilbake skillsa mine, gikk akkurat 50 - 13 på Carrier, med 6 captures på hardpoint!
Vis hele sitatet...
Gratulerer så mye!
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Vel, er du god lærer du deg til å utnytte spawning systemet som til dels virker tilfeldig for utrente noobs.
Vis hele sitatet...
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Vel, er du god lærer du deg til å utnytte spawning systemet som til dels virker tilfeldig for utrente noobs.
Vis hele sitatet...
Haha, jævla shitkid. Gjør lapskau5 en tjeneste og slutt å snakke som om det er sykt status å være kjenne spawningssystemet til det 9'ende fuckings codspillet.

Jeg kjenner spawningsystemet på codspillene godt, og mye av det samme går igjen, hvilket gjør det lett å "adapte" når det kommer et nytt spill i serien.
Denne gangen føler jeg at spawningsystemet er annerledes, mye unaturlige spawns midt i en gruppe fiender eller spawning direkte i fiendens base på DOM.
Dette er det ikke bare jeg som reagerer på altså, sjekk tråder på codforumene.
Sitat av Lapskaus Vis innlegg
Haha, jævla shitkid. Gjør lapskau5 en tjeneste og slutt å snakke som om det er sykt status å være kjenne spawningssystemet til det 9'ende fuckings codspillet.

Jeg kjenner spawningsystemet på codspillene godt, og mye av det samme går igjen, hvilket gjør det lett å "adapte" når det kommer et nytt spill i serien.
Denne gangen føler jeg at spawningsystemet er annerledes, mye unaturlige spawns midt i en gruppe fiender eller spawning direkte i fiendens base på DOM.
Dette er det ikke bare jeg som reagerer på altså, sjekk tråder på codforumene.
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendig å ty til direkte personangrep. Og denne såkalte shitkidden vet hvertfall at 9'ende skrives 9. eller niende. I tillegg snakker du om deg selv i 3. person, vet ikke hva det vil si for deg men for meg virker det som om du er evneveik.
Har heller aldri nevnt noe om at det er status å kjenne spawningsystemer, noe du tydeligvis ikke gjør godt nok.
Ellers; kudos for et innlegg av laber kvalitet hvor DU er den som ender opp som den største løken.
Hadde du ikke vært så talentløs hadde jeg vurdert å gi deg KP.
79-6 på en match på bops2 33-0, enkelt spill øv deg gutt ikke sug så mye er et enkelt spill forhold til mw2
Sist endret av Benjy; 22. november 2012 kl. 00:35.
Mw2 er mye lettere enn Black Ops 2..

Tho, har hatt et 30 - 0 game med knife, og ballistic knife

Sitat av Bruflat Vis innlegg
Gratulerer så mye!
Vis hele sitatet...
Jo takk! Haha. Hvert LITT frustrerende å gå minus hvert game..
Spawning er et kapittel for seg selv,men det er ikke ikke det som er problemet heller...går liksom opp i opp det,ofte spawner jo jeg bak de andre også... Har alltid bare løpt rundt konstant,men virker som det er mer camping og lusking her? Men problemet er egentlig at det virker som "alle" andre er blitt så forbanna kvikk :-P hadde det bare vært meg så skulle jeg heller lagt spillet på hyllen og innsett at jeg var blitt shait...
Virker vanskeligere å få de høye killstreakene i black ops 2 en det har vært i de forige spillene. har ikke bryd meg spesielt om KD siden det betyr veldig lite (synes det er viktigere å vinne en det er å ha høy KD), men har 1.5 k/d. har omtrent bare spillt med kammerater da siden jeg da ikke trenger å bli frustrert over å ha dårlige team mates. Spawn systemet virker ganske ok, det har vært værre ihvertfall.
Er ikke det at kd er livsviktig,men hjelper lite å ligge på første plass med 25kills om man dør 27...da har man jo ikke gagnet laget...
Sitat av Tullball1 Vis innlegg
Er ikke det at kd er livsviktig,men hjelper lite å ligge på første plass med 25kills om man dør 27...da har man jo ikke gagnet laget...
Vis hele sitatet...
Kommer an på gamemode da din løk.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Det er enklere å få kills på Bo2. Jeg fikk her om dagen 5kd.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Kommer an på gamemode da din løk.
Vis hele sitatet...
Takk for info...Mot dumskap kjemper selv gudene forgjeves....

Tenkte på tdm i dette tilfellet da...
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Det er enklere å få kills på Bo2. Jeg fikk her om dagen 5kd.
Vis hele sitatet...
Black Ops 2 er ikke vanskelig, men MW2/MW3 var enda lettere.
Var engang jeg hadde hatt pause fra MW3 i 3-4 måneder, andre gamet fikk jeg MOAB. (25killstreak med bare våpenet)
Sitat av LP88 Vis innlegg
Det første COD2? Makes no sense...
Vis hele sitatet...
jævla kids, det er flere "Cod2" blant annet, Call of duty 2 Big Red One, eller Call of Duty: United Offensive...

Cod 2 og mw1 var de eneste call of duty spillene som er verdt og røre...black ops 2, same shit diffrent wrapping som alt som kom etter cod4...

samme gameplay, andre maps og våpen, samme grafikk...samme dritt "Anti-hack" system...

at folk kjøper BO2 er et mirakel, trodde folk hadde insett hvor jævlig piss det er.


og til TS så er vell du 15 eller en barnslig ignorant 17 åring eller? lager en tråd her der du prøver og unnskylde deg med at du var flink på de andre cod spillene men suger her? latterlig...

bare fordi du er flink og steile med sykkel så betyr det ikke at du kan sykle på enhjuls sykkel
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Hei Freakz!
Det har seg sånt at jeg sliter veldig på Black ops2. Jeg sliter med og få kills, og ender 40% av tiden med negativ stat's, noe som pisser meg off siden jeg har over 2 i K/D på MW3. og 1.67 på MW2.
I MW2 og MW3 pleier jeg altid og ha leading stats med masse. Har gått 60 - 8 før osv.
Jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg sliter nå?.
Er det noen som sitter i samme bås som meg, eller er det bare meg som suger nå?.
Vis hele sitatet...
Hadde 1.6 K/D i MW2, 2.3 i Black Ops, 1.5 i MW3 og nå er K/Dn min ca. 2 i BO2, går litt opp og ned siden jeg bytter ofte mellom domination og FFA. FFA får jeg vanligvis ca. 3 K/D mens domination er nermest 1.5-2
Sist endret av Grimsonfart; 22. november 2012 kl. 12:10.
Bare barnslige svar her..
Sier litt om community på cod spill, men samma.
Det er bare å ta det litt forsiktig, vente på at de kommer frem og sånn, forvente at de er rundt svingen så du har skyteknappen klar.
Det gjør sinnsykt mye om du står klar med siktet eller forventer noen hvert sekund. Så går det bare på reaksjon og treffsikkerhet/stødighet.

I 90% av tilfellene kommer jeg på første, uansett hvilket CoD spill.
Strategi er ikke nødvendig, men det er f.eks en selvfølge å ikke være midt på veien og skyte ned folk selv om det er fristende. Mye lurere å heller ta et hjørne eller stå bak noe. Er også veldig lurt å legge seg ned i close quarters! Hver gang jeg legger meg ned og bare spammer med steady aim, får jeg killet.

Hvis du har 2 i killstreak så er alt dette kanskje en selvfølge.
Har sluttet med alle cod spillene utenom cod4, har også bf3 på ps3 men orker ofte ikke. Hvis du vil spille er steam-navnet mitt xxalpha126xx, men har byttet til "WHYMAN?!"

Alle cod spillene gir lette kills. Så det er den som er klar som vinner.
Kan også bare være uflaks. Hvem vet.
Kvaliteten på innleggene i denne posten gir meg enda en god grunn til å holde meg unna CoD serien. CoD4 var fett, MW2 var ok, BOPS sugde, MW3 har jeg ikke spilt og har ingen planer om å teste BOPS2 eller MW4 heller.

Gi meg CoD5, så kanskje jeg skal vurdere det. Utrolig at serien fortsatt henger igjen på CoD4.
Sist endret av bamsegutt; 22. november 2012 kl. 13:28.
Først av alt vill jeg si at jeg blir kvalm av folk som sier at "Jeg har en kd på 98595769387 så derfor er jeg driiiiiiiiiitgod i cod", en god kd betyr vanligvis at du er douchebagen som camper deg til killstreaks og ikke planter en jævla bombe, tar ett eneste flag osv.

Slet litt med og gjøre det bra selv i starten, og ble igrunn ganske frustrert for jeg vet at jeg er en over gjennomsnittlig spiller som vanligvis vinner gunfights uten problem. (Beklager visst det der hørtes litt cocky ut)

Jeg har endra på noen ting de siste dagene, og nå er jeg overst på scoreboardet omtrent hvert eneste game.
-Bruk ghost (Men ikke sitt i ett jævla hjørne bare fordi du er elite ninja4k og ingen finner deg på radaren) og utnytt ghost til og kunne bevege deg mye mer fritt, av en eller annen grunn bruker alle uav i dette spillet, så du er igrunn ganske fucked uten ghost.

-Det neste punktet er vell igrunn en liten fortsettelse på det forrige punktet, finn en smg til ghost klassen din, sleng på en supressor og hold deg i utkanten av banen, black ops 2 har utrolig mange vinduer, omveier, kasser o.l som folk utnytter, det er igrunn utrolig dumt og springe rundt midt på banen når det er 10 forskjellige plasser folk kan komme fra/skyte deg fra.

-Begynn med og bruke lave scorestreaks, ikke sleng på de 3 høyeste scorestreakene med engang, ta på noen av de lavere, så kan du heller prøve deg på de høyere scorestreakene når du ikke har ett problem med og få de lave, gjorde dette selv og får nå en blackbird omtrent hvert eneste game.

-En siste ting, jeg personlig finner det vanskelig og drepe mange om gangen på dette spillet, så visst du ser på radaren at det kommer 4 enemies rett rundt hjørnet, prøv og finn en vei utav situasjonen, sjansen for at du skal klare og drepe alle fire er nærmere null.

Håper dette hjelper deg/dere, lykke til!
Funnet ut problemet...buffer bloat,og at søkepreferansene til bo2 er annerledes...endel ting man kan gjøre for å forbedre dette,men ingen quck fix og hokus pokus...

Oppdatering: nå spilt 3 timer,første plass på mitt lag hver runde utenom 2 første.(tdm) I'm back! Er visst håp for dette spillet også,håper det ordner seg for derer andre også.fortsatt litt "lag" avogtil men myyye bedre.
Beste måten å få de høye killstreakene i BO2 er å spille objectiv. Etter som kills med killstreak's bare gir 25 points. Å ta et flag på domanation gir deg 200. Og å drepe folk ved et av "objektene" gir 125 points, i stedet for 100.

Beste måten å bli god, er å se hvordan matchen er. Ingen matcher er like, endre spille type etter gamemode, og hvordan matchen utvikler seg. SPILL SMART!
Hei, jeg spiller veldig mye COD og holder vanligvis på med competitive gaming. Har spillt cod serien i mange år nå og begynner å bli skikkelig god . Jeg merket også denne forandringen på bo2. Dette har jeg funnet ut har med sensitiviteten å gjøre. Det er større forskjell på sensitiviteten mellom ADSing og aiming, som gjør at du må venne deg til en ny teknikk.

Men for å gjøre denne forskjellen mindre anbefaler jeg at du bruker stock som attachment.

håper du får dette til å fungere ^^
Sist endret av Krissis; 23. november 2012 kl. 14:24.
Skyt først, ADS etterpå
Drep først, stikke og gjem deg etterpå
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Ikke nødvendig å ty til direkte personangrep. Og denne såkalte shitkidden vet hvertfall at 9'ende skrives 9. eller niende. I tillegg snakker du om deg selv i 3. person, vet ikke hva det vil si for deg men for meg virker det som om du er evneveik.
Har heller aldri nevnt noe om at det er status å kjenne spawningsystemer, noe du tydeligvis ikke gjør godt nok.
Ellers; kudos for et innlegg av laber kvalitet hvor DU er den som ender opp som den største løken.
Hadde du ikke vært så talentløs hadde jeg vurdert å gi deg KP.
Vis hele sitatet...
Uff, har bomma du nok litt
På hvilken måte går jeg til personangrep på deg? Er nok litt vanskelig å gå direkte til personangrep på et forum der de aller fleste er anonyme, lille venn (merk, DIREKTE). Tror kanskje du skal lese deg opp på hva direkte personangrep egentlig er: Den norske wikien, eller en litt fyldigere engelske wikien, om du er vågal nok til å prøve deg på den.


Når det kommer til det fåfengte forsøket ditt på å påpeke skrivefeil, ville jeg bare si at jeg skriver i muntlig form. Hvis du leser veldig nøye vil du se at jeg bruker ord som spawn, fuckings, shitkid. Hvorfor rettet du ikke dette? Dette er da heller ikke korrekt norsk?
Ærlig talt tror jeg at jeg har litt mindre hull i grammatikken enn det du har, vet i allefall at du ikke er ferdig med VGS enda
Sitat av Lapskaus Vis innlegg
Uff, har bomma du nok litt
På hvilken måte går jeg til personangrep på deg? Er nok litt vanskelig å gå direkte til personangrep på et forum der de aller fleste er anonyme, lille venn (merk, DIREKTE). Tror kanskje du skal lese deg opp på hva direkte personangrep egentlig er: Den norske wikien, eller en litt fyldigere engelske wikien, om du er vågal nok til å prøve deg på den.


Når det kommer til det fåfengte forsøket ditt på å påpeke skrivefeil, ville jeg bare si at jeg skriver i muntlig form. Hvis du leser veldig nøye vil du se at jeg bruker ord som spawn, fuckings, shitkid. Hvorfor rettet du ikke dette? Dette er da heller ikke korrekt norsk?
Ærlig talt tror jeg at jeg har litt mindre hull i grammatikken enn det du har, vet i allefall at du ikke er ferdig med VGS enda
Vis hele sitatet...
Så du mener at jeg har dårligere grammatikk enn deg fordi jeg ikke er ferdig med VGS? Herlig tankegang du har, men det sier vel egentlig mer om deg enn meg.
Da har jeg vel en annen oppfatning av personangrep enn deg. Det at du tyr til ord som for eksempel shitkid viser mangel på modenhet fra din side. Du som var så stor gutt og ferdig på VGS. Vet ikke om det du prøver på nå er et labert forsøk på bruk av en hersketeknikk, uansett er det evneveikt.
Nå holder det uansett med nok off-topic, la oss bare være enige om å være uenige.

Forresten jeg kunne påpekt et flertall skrivefeil i posten din, storegutt.
Sist endret av Bl1zzarD; 24. november 2012 kl. 15:17.