Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 13783
Hei.
Dette er ikke spørsmål om hvor stein du har fått katta di.(Gud forby!!)

Kan ikke ha katt pga jobben, men passer en (rase/inne)katt i ny og ne i hjemmeperiodene.
Opplevde at katta hater sigarett røyk, fyrer jeg en sigg så stikker pus.
Men fyrer jeg en Jonas, da hopper katten opp i sofa/fang.

Trodde dette gjelder den ene katta, men neida, nabolagets katter (villkatter?) som stikker innom når verandadøra står oppe er møre som smør når jeg fyrer.
Vil jeg bli kvitt de så er det bare å fyre sigg..

For meg så virker det som katter liker Cannabis, bare det ikke blir for overdrevent.

Noen som har opplevd noe lign. ??
Bikkja til en kompis er likedan. Helt vill etter tjall. Blir kosete som f når han sitter å fyrer.
ja.. katta mi vil også gjerne ha oppmerksomhet (les trekk) når jeg fyrer.
Har kanskje mer med hvor chill du blir å være rundt

"Stroke the furry wall!"
Sist endret av Billy Carter; 6. mai 2011 kl. 22:00.
En kamerat av meg har en katt som alltid hopper opp i soffa'n når han fyrer opp
Har ei venninde som har hatt katt, og vi har fyrt der til tider. Den var også glad i å komme å ligge på fanget når vi var på besøk med magiske sigaretter
De blir vell passivt rusa på lik linje som vi mennesker, dog de trenger vell også mindre dose.

Har opplevd at bisja kan bli litt på "styr" om det er mye røyk i rommet selv, altså cannabis røyk.

Edit: Lol, jeg brukte 30 sekunder på å skrive tråden, og allerede er det 5 posts. Lurer på om vi har noe til felles med både hunder og katter, The Love of Cannabis!
Sist endret av Edited; 6. mai 2011 kl. 22:01.
Har en mops, han elsker tjall.
En kompis og jeg fyra hjemme hos meg, da satt bikja inne i sofaen mens vi var ute og delte en skurkerøyk, da vi kom inn igjen var toern jeg hadde liggende på bordet borte. En liten stund senere gikk bikkja i ring i sikkert 5 minutter før han fikk tilbake retningssansen og satte kursen mot mat og vannskål som han tømte asap, vi holdte på å drite på oss i latterkrampe.
Men ble litt bekymret, 2g et ganske mye for en flatnesa hund på knappe 11 kilo..
Hahaha, hvordan gikk det med mopsen? Sovna'n etter munchinga?
Ja, til slutt bare slokna han. Etter det har han blitt helt merkelig hver gang jeg ruller en feit en..
Sitat av Tbag Vis innlegg
Har en mops, han elsker tjall.
En kompis og jeg fyra hjemme hos meg, da satt bikja inne i sofaen mens vi var ute og delte en skurkerøyk, da vi kom inn igjen var toern jeg hadde liggende på bordet borte. En liten stund senere gikk bikkja i ring i sikkert 5 minutter før han fikk tilbake retningssansen og satte kursen mot mat og vannskål som han tømte asap, vi holdte på å drite på oss i latterkrampe.
Men ble litt bekymret, 2g et ganske mye for en flatnesa hund på knappe 11 kilo..
Vis hele sitatet...
bikkja di er genial!
Har selv opplevd at mange katter kommer når vi fyrer, dog også noen av dem med siggaretter
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Katten kommer ofte til meg når jeg mekker. En gang stakk han nesen over bønna når jeg varmet den. Han ristet litt på hodet, satt seg ned og stirret rart på meg.
Katten min løper alltid inn på rommet mitt når den kjenner lukten av brunt,
fordi vi alltid lokker den med skinke for å gå ut.
Den katten begynner å bli litt overvektig...
Mye mulig han er genial, men 2g er mye for en hund på 11kilo.. Ingen dyr burde noensinne være SÅ ballefjerne
Har et par husdyr som elsker da jeg fyrer opp litt brunt. Vrimler rundt meg som fluer rundt en lampe
Kompis hadde en katt som alltid var der mens de røyka på et lite rom. De mente denne katten ble såkalt "romfjern".
Jeg trodde ikkeno på det, men den fikk ofte merkelig oppførsel. Så den slå baklengs salto på gulvet av ingen åpenbar grunn engang, og lignende rare akrobatiske øvelser den aldri gjør ellers
Fikk lyst på en hund nå, må være chill å sitte i sofaen med en bikkje og røyke feite jonaser. Skal anskaffe meg en stonerhund. Gi han en ganjagodbit og sette på den utrolige reisen(film om hunder og katt) på tven så han kan kose seg.
Nå vil nok dere dyrevernsforkjempere kalle meg ond som vil gjøre en hun stein, akkurat som om dere har peiling på noe som helst.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av søtmann50 Vis innlegg
Fikk lyst på en hund nå, må være chill å sitte i sofaen med en bikkje og røyke feite jonaser. Skal anskaffe meg en stonerhund. Gi han en ganjagodbit og sette på den utrolige reisen(film om hunder og katt) på tven så han kan kose seg.
Nå vil nok dere dyrevernsforkjempere kalle meg ond som vil gjøre en hun stein, akkurat som om dere har peiling på noe som helst.
Vis hele sitatet...
Ehm.. Har DU peiling på noe som helst, siden du mener alle andre ikke har det?
Av tidligere erfaring så har jeg opplevd at katter generelt sett blir mer kosete\masete når jeg har røykt, og det har skjedd for ofte til at jeg kan avise det med at jeg innbiller meg det pga jeg var fjern\høy. Lagt merke til andre dyr og av en merkelig grunn blir mer komfortable med meg når jeg er fjern\høy. Skriver det ikke for å skryte over at cannabis gjør at dyr automatisk liker en person bedre når h*n har røykt, vedde på at noen har opplevd det motsatte. Har sikkert med kroppspråk og oppførsel å gjøre enn cannabis alene, tror jeg får en mer avslappet\mindre truende kroppsholdning når jeg har røykt. Som gjør at katter\hunder og mer, slapper mer av rundt meg. Dette gjelder og dyr som ikke kjenner meg.
Dog aldri opplevd at katter (Eller andre dyr) skaper seg pga de kjenner cannabislukt Er det ikke på denne tiden av året katter har paringstid?
Noe som alltid gjør at dem oppfører seg noe psyko til tider, hyler og skriker så det høres ut som satan er ut forbi når de slåss eller er igang med akten. Fryktelige lyder de dyra kan lage når de hyler og skriker. Hadde jeg ikke visst hva det var hadde jeg blitt småredd..
Sist endret av sneipen; 7. mai 2011 kl. 03:04.
har sikkert noe med lukta å gjøre
Det kan også ha noe med at du selv er ruset å gjøre. Under cannabisrus syns man gjerne at helt dagligdagse ting virker absurde, og at folk oppfører seg rart, så hvorfor ikke dyr også?
Katten min likte ikke fyrings før jeg tente rett på gallen rett under nesa... Oooh så bra å skrive!

Fuck off, ikke dop katta de! Noen liker det, de kommer, ellers røyk alene!
Jeg har opplevd at katter regelrett oppsøker en person som røyker cannabis, men det mest ekstreme skkedde etter at en kompis og.jeg hadde fyrt en joint med rimelig potent pot.

Vi bestemte oss for å ta en tur ut i skogen for å røyke litt mer samt for.å nyte utsikten.
Etter et par hundre meter rettet en fremmed katt oppmerksomheten sin mot oss.
Det tok ikke lang tid før den begynte å følge etter oss og det fortsatte den med helt til vi kom ca. 2 km. ut i skogen.

Etter dette tok vi oss en god joint før vi gikk hjem igjen, med katten følgende etter.
Jeg har en kompis som er lik som dyrene dere beskriver ;P
Katten min stikker med en gang noe røykes. Uansett av om det er cannabis eller tobakk. Han har heller ikke noen interesse av å lukte på brunt/grønt.
men helt serriøst, så er det en gal hund her nå.. som blir ena galere av gress.. den er _helt_ vill nå :P
En kompis av meg har en katt som hopper opp på bordet, ivrig etter et andrehåndstrekk hver gang han går bort til bøtta
Har selv katte. Kommer alltid løpende for og kose når jeg ruller opp en.
Utrolig koslig og kose med pusen rett etter at man er ferdig med og trekke.
Aldri røyka i nærheten av dyr, men svaret til Graviity fikk meg til å lure på om kanskje katta har lært at lyden du lager når du mekker betyr at den får masse kos.
Prøv en gang å mekke blås, for så å vente med å fyre opp til den er "ferdigkosa". Deretter fyrer du opp og ser om den kommer tilbake for mer. Eventuelt mekk et sted langt unna katta og fyr opp når den er i nærheten.
Tror det kunne blitt en interessant observasjonsstudie
Sitat av pothead79 Vis innlegg
Aldri røyka i nærheten av dyr, men svaret til Graviity fikk meg til å lure på om kanskje katta har lært at lyden du lager når du mekker betyr at den får masse kos.
Prøv en gang å mekke blås, for så å vente med å fyre opp til den er "ferdigkosa". Deretter fyrer du opp og ser om den kommer tilbake for mer. Eventuelt mekk et sted langt unna katta og fyr opp når den er i nærheten.
Tror det kunne blitt en interessant observasjonsstudie
Vis hele sitatet...
Eller evt mekke en rullings med bare tobakk i
Noen ganger når jeg sitter og mekker kommer katten min og setter seg ved siden av meg og følger nøye med. Når jeg lighter den blir den skikkelig ivrig og pupillene blir store. Tror de blir passivt påvirka, er jo stonerkatt som faen sover 20 timer om dagen.
Dere koser mer med katta når dere er fjerne, og den blir sikkert romfjern. Tenk å være katt, fjern og få all kosen du vil, shiiit.
Sitat av Tbag Vis innlegg
Har en mops, han elsker tjall.
En kompis og jeg fyra hjemme hos meg, da satt bikja inne i sofaen mens vi var ute og delte en skurkerøyk, da vi kom inn igjen var toern jeg hadde liggende på bordet borte. En liten stund senere gikk bikkja i ring i sikkert 5 minutter før han fikk tilbake retningssansen og satte kursen mot mat og vannskål som han tømte asap, vi holdte på å drite på oss i latterkrampe.
Men ble litt bekymret, 2g et ganske mye for en flatnesa hund på knappe 11 kilo..
Vis hele sitatet...
Hehe. Jeg hadde en italiensk mynde engang, som også likte tjall. Så var det engang vi var ute å fyrte på terassen hvorpå vi kom inn igjen og ikke kunne finne igjen den buden på litt under 1g vi la igjen på bordet. Siden denne bikkja spiste alt spiselig den kom over på bakken og gulv mistenkte vi kjapt hvem som var tyven.

Etterhvert var det heller ikke noe tvil. Bikkja gikk bortover, men sank sammen med beina rett ut sånn hver 2. meter og vi lo og lo og lo og lo Den lå også på samme måte foran vann og matskåla si som begge ble tømt.. Etterhvert kom den seg oppå fanget mitt hvor den halvveis sov og så ut til å storkose seg i kankje 20 min mens jeg klødde han på magen.

Men så tenkte jeg at bikkja kanskje hadde godt av en liten tur ut, så jeg slapp den ut i hagen. Og da skjedde nesten det morsomste: Etter å ha gått veldig sakte ut og brukt ganske lang tid på å forberede seg til å pisse fikk han plutselig tidenes lekeanfall. All steinheten så ut til å være borte og han spurta så fort han kunne frem og tilbake i hagen og rulla seg i gresset i laaang tid og dessuten ville han leke, hentet en tøffel som var favorittleken hans og ga tydelig beskjed til meg om drakamp og kasting av tøffel
Forresten det å spurte så fort som mulig er noe mynder er veldig glad i, de er kjappe!

Etter en stund med lek og moro gikk den inn igjen, drakk mer vann og la seg til å sove. Noen timer senere våknet han, strakk seg godt og var helt normal igjen
Bikkja var dog alltid ganske likegyldig til om jeg fyrte opp mens han var der, og reagerte ikkenoe annerledes etter denne hendelsen. Italienske Mynder er uansett det man kaller lapdogs av første klasse!
En kompis av meg hadde en katt som likte cannabis. Denne katten fikk unger og jeg fikk den ene. Merkligeste katten jeg noensinne har sett, lurer på om den er slik fordi moren var konstant stein, og kattungene hadde sine første uker i et rom fylt med cannabisrøyk Min katt liker hvertfall ikke cannabis, den får noia med en gang jeg fyrer opp.
Katten min ligger ofte på fanget da jeg fyrer en liten en, blåser aldri røyken mot katten, men det er ingen tvil om at katta blir fjern! Blir helt rar i øynene og får rare rykninger i potene. Trivelig med en stonerkatt, bedre en å røyke alene
Jeg hadde en stund 3 katter oppe i Nord, men det var kun en av de som likte å "henge" i rommet under heftig røyking, det var aldri snakk om at noen "røyket" på katta, men det var alltid katta som kom når den skjønte hva som var i emning.
Har til tider sett den sove i over ett døgn etter å vært på besøk på rommet.¨

De er vel som oss, søker etter en god og stabil rus
Hadde en katt før som var likedan når jeg fyrte opp, å dytta hue borti jointen hver gang den hadde sjansen.
En gang prøvde jeg å blåse litt mild bongrøyk på katten, for å se om den ble påvirket eller endret oppførsel på noen merkbar måte.
Blåste noen milde bongtrekk i retning av katten et par ganger i løpet av kvelden, og merker at katten begynner å oppføre seg uvanlig "noia"-aktig, reagerte veldig på den minste lyd og så generelt veldig mye mer nysgjerrig ut en vanlig.

Jeg sitter der og smiler mens katta går rundt tastaturet mitt på pulten, og plutselig vender hu ræva mot den éne høytaleren min og dynker den ned totalt i kattepiss, samtidig som hun bare stirret meg rart inn i øya mens hun stod der og pissa
Katten tok vel bare hevn for at du dopet den. Med kun pissings på ene pchøytaleren mener jeg du kom billig unna.
Bikkja til kjæresten liker nok weed. Det virker iallefall slik, og han oppfører seg særdeles uvanlig etter at vi har sittet og kost oss litt. Jeg greide å miste jointen på den så litt av pelsen begynte å ta fyr, da. Faen, altså. Det er flaut, det. Heldigvis var det bare en liten del av det ytterste pelslaget som ble småsvidd.
"Pusekatten min er så fiiiin."
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Jeg sitter der og smiler mens katta går rundt tastaturet mitt på pulten, og plutselig vender hu ræva mot den éne høytaleren min og dynker den ned totalt i kattepiss, samtidig som hun bare stirret meg rart inn i øya mens hun stod der og pissa
Vis hele sitatet...
Sykt fjernt at en katte skulle stirre på deg mens den pissa da.
Sist endret av Kommunisten; 18. mai 2011 kl. 00:46.
Min ble kun usedvanlig kosete den, men er vel som på dyr som mennesker, noen får noia, andre elsker det!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har aldri tenkt over dette selv, men når jeg leser det så kjenner jeg meg sinnsykt mye igjen når det kommer til cannabis og dyr. Katten til en kamerat jeg av og til røyker hos skal alltid SITTE på blekka når jeg mekker. Har ikke tidligere blitt fascinert av det, fordi det er jævlig irriterende med kattehår i mekket, men nå ble jeg litt mer nysgjerrig. Jeg har hund selv, en liten bichon frisé som alltid skal kose når jeg fyrer eller mekker - som til vanlig bare chiller rundt i diverse kroker i huset.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
kompis av meg røyka katta mi fjern som faen engang den ble helt spedalsk! :P
Røyka 2g med en kompis og bare satt å gama utover kvelden. Katta hadde ligget å halv-sovet i et par timer. Da den skulle ned fra sofaen så stupte den kråke ut fra kanten og landa på ryggen. Kompisen min brøt ut i monster lættis! Og katta har stått og mjaua flere ganger utafor døra til rommet mitt når jeg har røyka. Slipper den jo inn, og da bare ligger den der å chillern.
Sitat av Petoholic Panda Vis innlegg
Røyka 2g med en kompis og bare satt å gama utover kvelden. Katta hadde ligget å halv-sovet i et par timer. Da den skulle ned fra sofaen så stupte den kråke ut fra kanten og landa på ryggen. Kompisen min brøt ut i monster lættis! Og katta har stått og mjaua flere ganger utafor døra til rommet mitt når jeg har røyka. Slipper den jo inn, og da bare ligger den der å chillern.
Vis hele sitatet...
katta mi bli spinnvill den fly i siksak og hoppa på ting og tok helt av i vinkler :P sklei bortover gløve og det som var :P
Fillern, har ikke katt. Skal få dama til å leke katt.
Sitat av Staggere Vis innlegg
Fillern, har ikke katt. Skal få dama til å leke katt.
Vis hele sitatet...
Kan godt bytte katt mot dame hvis du er interessert?