Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  139 71376
Er det noen som har prøvd Tinder her? Fungerer det egentlig? Eller er folk for blyge?
Få masse matches. Tror kanskje jeg er for blyg da det ikke har skjedd noe spess i chat. Tror du må være veldig direkte hvis du skal få deg noe, hjelper liksom ikke å snakke om været. En venn av meg fikk 2 djamer som han i følge han selv "dirtysnapper" med...
Det er vel slik at så lenge de som er der tror det funker, så funker det.
bruker "hot or not" akkurat det samme som Tinder bare att det er litt enklere oppsett. men ja synes det funker, snakker med mange der jeg
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Funker perfekt her. Er vel oppe i 300 matches (er ganske sær, og vil ikke fremstå som en bragger for freaks). Har møtt noen allerede, og vi skal sikkert møtes flere ganger.
Funker dårlig for min del, men det er sikkert fordi jeg ikke akkurat har utseende på min side :P
Learning by doing
Undef's Avatar
jeg har et par jenter som jeg har begynt å få god kontakt med, jeg er veldig fornøyd med utseende men har ikke mer enn 90 matcher.

Hot or not er litt greiere der siden du slipper å oppdatere FB profilbildet hver gang du skal ha nytt.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Undef Vis innlegg
jeg har et par jenter som jeg har begynt å få god kontakt med, jeg er veldig fornøyd med utseende men har ikke mer enn 90 matcher.

Hot or not er litt greiere der siden du slipper å oppdatere FB profilbildet hver gang du skal ha nytt.
Vis hele sitatet...
Enig i det siste du sa. Tinder har noen pluss og minus og hot or not har pluss og minus det og.
Funker dritbra. Puler masse bitches fordi jeg lasta ned Tinder.
Vet ikke om appen er bugga elns, men har fått match med en jente som er 5000 km unna meg ;o
Sitat av heihallohade Vis innlegg
Vet ikke om appen er bugga elns, men har fått match med en jente som er 5000 km unna meg ;o
Vis hele sitatet...
Hahaha, er det noe problem i long way relationships?
---
Tror erlig jeg må ha kurs i sosial norm, dette går til helvete for meg...
Er det noen tips på hvordan man skal gå frem?
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Sitat av MrZone Vis innlegg
Tror erlig jeg må ha kurs i sosial norm, dette går til helvete for meg...
Er det noen tips på hvordan man skal gå frem?
Vis hele sitatet...
Vær grei, vær interessert og litt frempå, men ikke for mye frempå. Det er det som funker for min del.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Tinder er smud. Tips til dere som sliter med å møte jenter der: Ikke la det gå for lang tid med chatting. Hvis jeg snakker med en jente som virker interessert spør jeg henne ut ganske fort. Mange synes det er litt kleint, men jeg synes bare det er hyggelig.

Det er også viktig å huske på at mange er der inne bare for en selvtillitsboost, og er ikke interessert i å snakke. De er det bare å drite i først som sist. Du trenger sjelden noen stor og gjennomtenkt åpningsreplikk, jeg holder meg til et enkelt "hei" og tar det derfra.

Hvis dere ønsker flere matcher gjelder det samme som på alle nettdstingtjenester: få en venn som er flink til å ta bilder til å ta noen bilder hvor du ser best mulig ut.

God tindring
Får de du matcher med tilgang til fb profilen din eller bare profilbilde?
Litt skumle greier egentlig, det er mange pene jenter og kjekke menn der, så jeg føler meg ganske alminnelig der inne! Også hjelper det lite når du ikke en gang tør å "like" de du syns er passende Haha
Hvis jeg syns en jente, er fin osv.. Hvordan skal jeg da starte samtalen? Er helt elendig på sånt..
Tinder er snopt, men kjedelig i en mindre by som den jeg bor i.

Funker fjell, men når man får match må man likevel tør å få i gang en samtale - heldigvis har man allerede interessen for hverandre.
Sitat av Poverud Vis innlegg
Hvis jeg syns en jente, er fin osv.. Hvordan skal jeg da starte samtalen? Er helt elendig på sånt..
Vis hele sitatet...
"Hei" kan funke
Sitat av Poverud Vis innlegg
Hvis jeg syns en jente, er fin osv.. Hvordan skal jeg da starte samtalen? Er helt elendig på sånt..
Vis hele sitatet...
Hjelper alltid å si hei
Joda, gjør det men liksom videre!?
Sitat av Poverud Vis innlegg
Joda, gjør det men liksom videre!?
Vis hele sitatet...
Skal vi pule? Er vel det dere er ute etter til syvende og sist.
Hmm ingen som matcher meg? Har "rated" ganske mange nå men fortsatt null matches.
Flott at jeg har så dårlig facebook bilder da Er tydeligvis alt som har noe å si.
Sist endret av Xernox; 22. desember 2013 kl. 15:37.
Må man like hverandes bilde for at man skal kunne se at man har blitt lika, eller er det kun for å se hvem som har lika deg?
Sitat av Xernox Vis innlegg
Hmm ingen som matcher meg? Har "rated" ganske mange nå men fortsatt null matches.
Flott at jeg har så dårlig facebook bilder da Er tydeligvis alt som har noe å si.
Vis hele sitatet...
Du er ikke alene
Hørt at tinder er litt bugga for jenter. Noen venniner av meg får bare opp 4-5 gutter hver dag, også står det bare at den søker. Selvom de har fullt på km og alder.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Det funker alltid å virke interresert og snill. Jeg pleier vanligvis å spørre hva som skjer, hvor hun bor hen, hva hun liker å gjøre. Etter en liten samtale, pleier jeg å dra inn "men jeg må bare si at du er veldig fin". Alle jenter liker komplimenter og det er gratis å gi bort. Etter det pleier samtalen å gå helt "flytende" videre uten å tenke på hva man skal si.
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Det funker alltid å virke interresert og snill. Jeg pleier vanligvis å spørre hva som skjer, hvor hun bor hen, hva hun liker å gjøre. Etter en liten samtale, pleier jeg å dra inn "men jeg må bare si at du er veldig fin". Alle jenter liker komplimenter og det er gratis å gi bort. Etter det pleier samtalen å gå helt "flytende" videre uten å tenke på hva man skal si.
Vis hele sitatet...
Vet ikke med deg, men det der er en friendzone setning.
Må man ha facebook for å kunne bruke denne appen? Har ikke tilgang til mobil i disse dager så får ikke testet ut, men jeg slettet meg fra facebook for 2-3 år siden
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Xernox Vis innlegg
Vet ikke med deg, men det der er en friendzone setning.
Vis hele sitatet...
Å, virkelig? Det fungerer her. Men hvordan hadde du gitt ett kompliment?
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Det funker alltid å virke interresert og snill. Jeg pleier vanligvis å spørre hva som skjer, hvor hun bor hen, hva hun liker å gjøre. Etter en liten samtale, pleier jeg å dra inn "men jeg må bare si at du er veldig fin". Alle jenter liker komplimenter og det er gratis å gi bort. Etter det pleier samtalen å gå helt "flytende" videre uten å tenke på hva man skal si.
Vis hele sitatet...
Så, hvor mange kjærlighetsforhold har du fått takket være metoden din? Siden den alltid fungerer.
Sist endret av danielsk; 22. desember 2013 kl. 16:37.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av danielsk Vis innlegg
Så, hvor mange kjærlighetsforhold har du fått takket være metoden din? Siden den alltid fungerer.
Vis hele sitatet...
Ah, sorry. Var ikke ment sånn. Skriver på tlf så noe blir formulert feil. Mente at det fungerer ofte. Og hvis den metoden ikke fungerer for deg (høres det ut som) så vil jeg vite hva din metode er...
Hehe, jeg er bare kverulant. Selv er jeg allerede i forhold, og visste egentlig ikke hva Tinder var før jeg leste denne tråden. Følte bare jeg måtte kommentere på formuleringen som framsto litt som en "fasit" på å få seg dame.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av danielsk Vis innlegg
Hehe, jeg er bare kverulant. Selv er jeg allerede i forhold, og visste egentlig ikke hva Tinder var før jeg leste denne tråden. Følte bare jeg måtte kommentere på formuleringen som framsto litt som en "fasit" på å få seg dame.
Vis hele sitatet...
Åja, mente absolutt ikke at det var en fasit, men bare at det fungerer ofte (for meg ihvertfall)
Wesley Snipes, bitch
Snipes's Avatar
Har ligget med ett par jenter derfra allerede, faktisk. Men som regel så får man match, men så sier ingen av partene noe. Virker ut som mange er der bare fordi "alle" er der. Mange tenker at det er som enda et sosialt medium, og er der uten å ville møte eller bli kjent med nye mennesker. Har også matchet med noen jeg blir skikkelig "avstandsforelsket" i, fordi de virker kule og morsomme og er pene, men virker ut som mange tar "finne på noe/ta en kaffe?" fra en gutt som en invitasjon til å ha sex. Noe som forsåvidt er sant 9/10 ganger.. "JEG TENKER IKKE PÅ SEX ASSA ^^" *block*
Syns det skulle vært en møteplass her på Freak, mange med like interesser og regner med det er mange digge damer og kjekke menn her

Og under interesser kunne det stått hvilken type rus man liker best! Haaaha
Sist endret av Lupi; 22. desember 2013 kl. 23:11. Grunn: Skriveleifer
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Åja, mente absolutt ikke at det var en fasit, men bare at det fungerer ofte (for meg ihvertfall)
Vis hele sitatet...
Ofte? Du har altså hatt sex med minimum 10 damer fra Tinder? Gratulerer!!!
Sitat av Lupi Vis innlegg
Syns det skulle vært en møteplass her på Freak, mange med like interesser og regner med det er mange digge damer og kjekke menn her

Og under interesser kunne det stått hvilken type rus man liker best! Haaaha
Vis hele sitatet...
Det er jo det! :-)

Hvilken rus liker du best jupi?
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Sitat av Lupi Vis innlegg
Syns det skulle vært en møteplass her på Freak, mange med like interesser og regner med det er mange digge damer og kjekke menn her

Og under interesser kunne det stått hvilken type rus man liker best! Haaaha
Vis hele sitatet...
Du har jo alltids #nFF da.
Sitat av Dillinger Vis innlegg
Du har jo alltids #nFF da.
Vis hele sitatet...
Har ALDRI opplevd at det er liv der!
Sitat av Poverud Vis innlegg
Joda, gjør det men liksom videre!?
Vis hele sitatet...

ey gurl u want sum fuk
are you a beaver, cuz dam
are you a chicken farmer? because you sure know how to raise a cock
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Ofte? Du har altså hatt sex med minimum 10 damer fra Tinder? Gratulerer!!!
Vis hele sitatet...
Har jeg sagt at jeg er der for å ha sex med alle på tinder? Den metoden jeg bruker er ikke for å ha sex med de, men å bli kjent med de. Jeez
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Har jeg sagt at jeg er der for å ha sex med alle på tinder? Den metoden jeg bruker er ikke for å ha sex med de, men å bli kjent med de. Jeez
Vis hele sitatet...
Er målet på sikt å være noe mer enn venner?

Sitat av Xernox Vis innlegg
Hmm ingen som matcher meg? Har "rated" ganske mange nå men fortsatt null matches.
Flott at jeg har så dårlig facebook bilder da Er tydeligvis alt som har noe å si.
Vis hele sitatet...
Tror det er en del inaktive der.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av nikita Vis innlegg
Er målet på sikt å være noe mer enn venner?



Tror det er en del inaktive der.
Vis hele sitatet...
Nei, men må begynne ett sted. Common sense heter det.
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Nei, men må begynne ett sted. Common sense heter det.
Vis hele sitatet...
Definisjonen av beta.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Har heller ikke blitt matcha med noen
Ikke at det er så overraskende.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Har heller ikke blitt matcha med noen
Ikke at det er så overraskende.
Vis hele sitatet...
Det er jo jul. Og hvor mange har du trykket X på selv?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av nikita Vis innlegg
Det er jo jul. Og hvor mange har du trykket X på selv?
Vis hele sitatet...
Egentlig ganske få.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Da er sjansen mindre, vet du. Men bildene er som jeg har nevnt tidligere utrolig viktige. Det spiller ikke så stor rolle om du er kjekk eller ei til vanlig, alle som vil kan få fikset noen bilder hvor de ser bra ut. Gjør det.
Jeg prates generelt om alt annet enn været, da jeg personlig finner det ganske uinteressant. Noe jeg tror min(e) samtalepartnere er enige om. Jeg sier ikke at samtalen aldri går inn på det, men prøver å holde meg unna.

Humor er et godt sted å begynne
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Olympic Vis innlegg
Da er sjansen mindre, vet du. Men bildene er som jeg har nevnt tidligere utrolig viktige. Det spiller ikke så stor rolle om du er kjekk eller ei til vanlig, alle som vil kan få fikset noen bilder hvor de ser bra ut. Gjør det.
Vis hele sitatet...
Nja, bryr meg egentlig ikke noe om Tinder. Lastet det ned mer for å prøve det ut.