Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1819
Nå er jeg temmelig dritt lei kamerater som ringer og maser om ditt og datt, og som oppfører seg som noen rasshøl. De driter seg ut og blir mislikt i hele byen. Bare jug og faenskap. Har selv vært dum og prøvd dette, men ikke i den grad det er nå. Jeg spør og graver om hvor mye dem tar og hvor ofte. Det resulterer i svar som: nei jeg har ikke gjort det på et par måneder. Skjønner de ikke at de driter seg ut og mister alle kameratene sine ? argh.. ! for noe forpult dritt! Jeg mener at ingenting kan forsvare pillemisbruk i den graden der, men folk får gjøre som dem vil bare jeg slipper det jævla [b]MASET[b]. Frustrert!
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
jeg skjønner godt din frustrasjon.. men det er jo dems problem.. uansett.. men det er helt sant at folk blir kynisk og igrunn ganske dumme av å bruke rohypnol, selv om det er en helt kurrant rus man får av de.. istedenfor å mase på hvor mye de har spist og når.. så snakk nå heller med dem, og si at du ikke liker deres oppførsel når de er påvriket av rohypnol. det hjelper VELDIG LITE å mase på dem om å slutte, og mase på andre ting som hvor mye de har spist.. for det er jo ikke alle som liker å gå rundt å skryte over hvor mye de har spist.. kanskje de selv ser at det er ett problem men klarer ikke la vær.. kanskje du kan hjelpe dem.. men FORALLDEL ikke mas på dem.. det blir bare værre av den grunn.. Fortell dem heller hva du føler og kanskje noen av dem klarer å skjerpe seg!!

-sp3q
helt enig, vet temmelig godt hvordan det kan være med andre substanser men det er bare så jævlig irriterende.
høhø men sp3q du vet jo like godt som meg har du havn langt nedi gryta så er det jævla vanskelig å komme seg opp uansett kem som maser=) men sant hjelper ikke å mase på de at demå slutte da er det du som blir sett på sompapparævhøl
jeg har aldri prøvd rohypnol... og er stolt av det
/me is totally drug free
det er faktis noe å vere stolt over stå på hål deg clene
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Adrian-_-: Kjempefint, men Malbolgia har vanskelig for å forstå hva faen dette har med denne threaden å gjøre.

Du er jo uansett ikke mer enn 13år. Det er vel normalt sett sånn ca. nå man begynner å drikke. Det ville jo vært et jævla mirakel om du hadde prøvd no drøggz ennå. Your time will come.
Hehe, noen som har lest om han toåringen som røka og drakk ?, lurer på hva han driver med i dag...
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
toåring som røyka og drakk? *ler*
var en sånn sprø artikkel i den lokale budstikka, sikkert mer eller mindre troverdig. men men