Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1068
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen ganger når jeg har tatt amfetamin så har pupillene mine blitt veldig store. Andre ganger så har de vært små. Nå så har jeg fått tak i noe som ikke var veldig bra, men heller ikke veldig dårlig. Pulsen min har steget ifra 46 som den pleier å være liggende i sengen til 110, og jeg kjenner på en slags fokus, men pupillene er fremdeles ikke store. Jeg har også tatt rivotril, kanskje det er det som gjør forskjellen? Jeg har ikke tatt noen andre rusmidler på noen dager for uten litte granne hasj. Hvorfor er ikke pupillene mine store, og er det vanlig?
Høres utsom amf noia
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Absolutt ikke noe noia her. Vet at om man f.eks fortsetter med cola ut til dagen derpå så blir pupillene mini. Jeg slapper helt av, er egentlig bare nysgjerrig. Det jeg kanskje lurer mest på er om jeg har fått noe annet enn amf. Dvs. noe som virker stimulerende og øker hjerterytmen men ikke påvirker pupillene. Takk for svar.
Har du noen gang drukket for mye kaffe?
Høy puls, skjelven, nervøs osv, men man får ikke store pupiller.
Kanskje du har fått pulver bøffa med mye koffein og minimalt med amfetamin?
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Har du noen gang drukket for mye kaffe?
Høy puls, skjelven, nervøs osv, men man får ikke store pupiller.
Kanskje du har fått pulver bøffa med mye koffein og minimalt med amfetamin?
Vis hele sitatet...
Tror ikke det er det, men hvem vet hva det kan være. Det sitter i enda nå, selv etter 10 timer siden siste inntak. Ved for stort kaffebruk så får jeg likbleke hender O.l, og nå er de venete og fine. Drakk forøvrig også en kaffekopp ista, rett etter jeg postet innlegget.