Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 710
Skal lage pot brownies med toro mix for første gang, men har bare 2g brunt. Er dette nok, og evt hvor mange stykker burde jeg dele den i?
Start med å spise 0,2-0,4. Så spiser du bare mer etter en time eller to hvis du ikke er fornøyd med formen. Du trenger kanskje ikke å lage hele pakken. Men det har jo ikke noe å si om du må spise mer brownies for å få effekt. Selv foretrekker jeg at edibles ikke er for sterke da jeg liker en mild hasj smak framfor en sterk en.
Bro, lover deg!
Ta hvertfall 10g i kaka, og frys ned det du ikkje vil spise der og da.
eg og kompisene mine tar 2 kaker og putter minimum 20g i hver. Men jeg liker og bli sikkelig fuckt når jeg første spiser da, smak og behag. Så kan du selge stykkene for 200.. om du beregner 0,5 PR. Ta seff betalt for arbeidet med og få kaken på bordet. Ta heller 2 g i youghurt eller i kakao. Uansett enjoy!