Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1071
Hei,

Jeg har greid å holdt meg i 6 mnd fra å røyke cannabis, men sprakk i helga og har hatt 3 joints.. Hvor lenge vil dette vises i urinen? Røyka daglig før jeg slutta for 6 mnd siden, har heller ingen planer om å fortsette å røyke..

Setter veldig pris på svar hvis noen tror de vet det sånn ca
Sånn ca. 1 ukes tid. Hadde regna 14 dager for sikkerhetsskyld. Om det er labtest (hos lege) kan det spores i lengre tid en om det er strips (hurtigtest). Skal du pisse hos politiet, så bruker de hurtigtest. Da kan du kjøpe en lik test på apoteket og sjekke selv før prøven.
Sist endret av Putin420; 1. desember 2019 kl. 19:19.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2-3 uker men hadde ikke følt meg sikker før etter 3-4
Du var clean å røyka 3 joints? Par dager, en ukes tid, som nevnt over her så kan kjøpe testkit for urin og spytt på nett og apotek så kan du sjekke selv.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare for og understreke hvor upålitelig de stripsa til politiet er. Jeg røyka, en feit jævel... på skolen. Elever tysta, måtte pisse samma dag, fikk en del tips om eddik og sitronvann. Pissa mot tvil rent! Jeg velger å tro at det hjalp men fraråder eddik for den som ikke allerede har gått 5 på haha, tok bokstavelig talt nesten livet av meg haha
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
2-3 uker men hadde ikke følt meg sikker før etter 3-4
Vis hele sitatet...
Alt for lang tid. Du er trygg etter 1 uke.
Takk folkens, har sykt lyst til å ta en til i dag, men er fort en slippery slope �� er også litt nervøs for tror jeg må testes på et møte jeg har om 14 dager ca...