Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1935
ble i dag stoppet av politiet for å avlegge blodprøve. har tatt 0.5 gram amfetamin lørdags kveld ca klokken 19. blodprøve i dag klokken 15. er det noen fare?
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du blir nok tatt dessverre
seriøst? 2 dager etterpå? med hvilkem konsekvenser?
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er meget sikker på det. Har du blitt tatt for narkotika før? Du KAN risikere å miste førerkort om du har det/få en saftig bot/rusprøve i 6, 10 eller 12 mnd.
de regner amfen om til promille, og om du har under ca 0.4 - 0,5 så kan det være du slipper unna med en feit bot. Er du max uheldig ryker lappen. uansett så aner du selvsagt ingen ting om noen ting, må være noen som har putta speed i øllen din i helgen. sånt kan jo skje.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fremstår du som rusa når politi stopper deg?.. Kan ikke fatte at noen aksepterer blodprøve, med mindre de har konkrete eller værtfall rasjonelle mistanker kan de reise langt til helvette. Men regner med du noia å virka nervøs.
Anonym bruker
"Stum Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ifølge Rustelefonen kan det spores 1-2 dager i blodet.
https://www.rustelefonen.no/fakta-om...er-blodprover/
somsagt er det 40 timer siden jeg tok dette. er ikke rusa etter to linjer tatt for 40 timer siden. Bare lurer hvilke sanksjoner som er mulige.
Har sovet som en baby hele natta i forkant.
Tok stoffet 1900 lørdag- ble blodprove 1500 mandag.

har ikke noen dommer for noe med verken narkotika eller promille før. trodde faktisk jeg var safe når jeg kjørte bil 2 døgn etterpå
Sist endret av bekymret222; 28. oktober 2019 kl. 19:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mest sannsynlig rent blod
ok. men så er spørsmålet. rent blod eller spor av bruk:

Spor av bruk er vel ikke det samme som å kjøre i ruspåvirket tilstand?
Virker for meg rart at spor av noe er det samme son ruset??

Leser på denne siden:

https://www.testhelsen.no/butikk/nar...og-sporingstid

Tenker jo da at etter 45 timer kan det vel ikke være ulovlig å kjøre bil.
Sist endret av bekymret222; 28. oktober 2019 kl. 20:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dette vet du som sagt ikke noe som helst om. Uansett. masse måter å få i seg droger på på fest uten å være klar over det. Må være det som eventuelt har hendt her.
leser på link her om spøringstid:

https://www.testhelsen.no/butikk/nar...og-sporingstid


Stoff Urin Minimum Urin Maksimum Cut-off (ng/mL) Blod Hår

Amfetamin 2-7 timer 2-4 dager 1000 12 timer Intill 90 dager
Anonym bruker
"Stum Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke direkte sammenlignbart, men har selv tatt blodprøve ca. 8 timer etter en stripe, uten at jeg fikk noen reaksjoner på det. Det slo ut på urinprøve (hurtigtest) i forkant av blodprøven.