Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1084
Har sotte våken i natt og tok vel et drop med speed og en rivo i 21.00 tida. hsdde i tillegg tatt lyrica og rivotril. våkner i 01.00 tiden og trør i meg mer lyrica og rivo, og så tok jeg den siste linern omtrent i den tia. Er jeg trygg for og ta en trammis nå?.heheh

Og noen ordentlige.roche valiumer og såklart røyk. Tenkte d var en viktig faktor
Sist endret av Slingrefitt; 28. februar 2019 kl. 09:10.
Vil svaret du få her, avhenge om du fortsetter med det du gjør?

Eller vil du uansett gjøre det, men kanskje kjenne litt på samvittigheten hvis det ikke er helt bra?

Kjør på, spør du meg.
Nei det er IKKE trygt. Tramadol og stimulanter skal du være svært forsiktig med grunnet økt risiko for anfall.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Opplevd mye kramper i med tramadol og stimulant, men ikke med valium ilag.
Tramadol og amfetamin sammen øker risikoen for anfall/kramper, men mtp. at TS har inntatt Rivotril, Lyrica og planlegger å kjøre på med Valium ville jeg vært hakket mer bekymret for respirasjonssvikt enn anfall når alle tre, hver for seg, øker krampeterskelen betraktelig.
Clean x pepprer
KongPepper's Avatar
20 1
IKKE, det er MEGET farlig (dødelig). Fortsetter du sånn med stim bruken kommer du garantert til å ende opp med psykose, vertfall viss du kombinerer med fyrings.