Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1821
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er på 30-dagers weed detox og har fått insomnia. Er nå på dag 24 og sliter fortsatt med å falle i søvn/holde meg i søvn, så jeg bestemte meg i går for å prøve litt valium. Tok 10mg valium før jeg la meg men virket ikke særlig bra (Brukte rundt 2 timer før jeg falt i søvn), så jeg tenker å ta de to siste i kveld (20mg).

Spørsmålet er da om det er greit å dra ut på lørdag og drikke alkohol?
Burde gå helt greit det.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser ikke noe problem med det. Jeg bruker å vente minst 2 dager før jeg evt drikker på sånne små doser bare for å være safe. Halveringstiden er lang, men det er bare å drikke litt saktere enn vanlig å se ann formen om man er usikker. Jeg merker fort om alkoholrusen føles annerledes enn vanlig.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva om jeg igjen tar valium i morgen om det trengs? Eller bør jeg helst prøve meg uten?
Anonym bruker
"Mulig Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å herregud, nei du kommer til å blacke ut og ikke huske en dritt om du tar 20mg valium på en tirsdag og drikker på lørdag!!!

Fra spøk til revolver, det går helt fint, såklart.
så lenge du ikke gjør det samme dagen burde det gå helt fint.
er det så lurt å ty til benzo's istedenfor weed da? prøv uten, får du mangel på søvn kan du bare pushe deg gjennom neste dag så sover du fint til kvelds igjen..
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
er det så lurt å ty til benzo's istedenfor weed da? prøv uten, får du mangel på søvn kan du bare pushe deg gjennom neste dag så sover du fint til kvelds igjen..
Vis hele sitatet...
Er kun for å få i meg hvertfall èn god natts søvn for å gjøre opp for søvnmangelen de siste 3 ukene. En av grunnene til at jeg tar toleransepause fra weed er jo nettopp fordi det var umulig å sove uten. I tillegg til at jeg nå har slutta å pushe så blir det litt dyrt med så mye weed i og med at det ikke er gratis lengre
vel hvis du absolutt føler du må gå den veien..
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_benzodiazepines
hvis du ser der på diazepam (valium) så tar det 1-1.5t før peak, så ville hvertfall holdt meg til dosa du sa fungerte etter 2 timer, bare prøv time det bedre så du tar d et par timer før du prøver legge deg. også prøv å unngå lys fra skjermer etc, kanskje en varm dusj før senga.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok 30mg kl 22:50 og er fortsatt våken (kl er nå 03:10). Vurderer å prøve xanax i morgen om det ikke er noe problem etter å ha tatt 40mg valium totalt de to dagene før? Om det ikke hjelper får jeg bare holde ut til insomniaen går over.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oksykodon er alltid tilgjengelig bare for de som er avhengige av det ..wicker ..Flyjems
Melatonin "sleep" 5mg Kjøpt på iherb hjalp meg (litt) i en tøff periode. Billigere enn benzos, ikke så nedsløvende/vanedannende