Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2858
YoYo Freaks!!!!!

Har tidligere et godt forhold til speed og samtidig hasjrøyking fra 90 tallet.

Men nå, nær jeg er så speed og er eldre, så kan jeg små "bade" om dere skjønner, men av og til er det ok.

Hvilken mening har dere som nyter/bruker speed ang. å fyre seg en under "Turen" Er det vanlig å få sånn rimelig og ekkel paranoia??

Lyrer på om det er noe en kan gjøre for å unngå den vrange følelsen, eller har dere av erfaring at en burde holde seg unna hasj på speed?
Tja. Jeg trivdes også godt med speed og bønne på 00-tallet. Men etter å ha vært (tilnærmet) rusfri noen år, har jeg funnet ut at hverken speed eller hasj er helt det samme som før, og ikke passer særlig sammen mer (mer metamf i speeden, nye strains som gir generelt sterkere hasj).
Egentlig har jeg helt mistet den forkjærligheten jeg hadde til hasj tidligere, det spiller nok også inn.
Må du absolutt røyke, er det eneste jeg kan foreslå (utenom benzo, som fort kan gi en hel rekke nye problemer på sikt) å prøve å ha mindre hasj i pipa.
Jeg kan godt røyke på makka, men da må jeg være alene, ellers blir jeg lett paranoid, edgy å generelt lite komfortabel
i min egen hud. Har mange års fartserfaring.
Jeg personlig røyka å snorta meg inn i en dyp rusutløst psykose, det går sikkert fint når du tar det rolig men risikoen er alltid tilstede.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Blomzterkasse
Det er godt å røyke hasj når formen på speed daler, og gjerne en stund før jeg skal sove liker jeg å røyike. Men å røyke rett etter jeg har tatt speed føler jeg blir meningsløst og misbruk.
Cannabis og amf er sentrastimulerende, du bør ikke Nice de 2 fordi du kan føkke opp korttids hukomelsen på det. Jeg personlig synes det er digg å ta amf, vere speedet noen timer og når speeden «går» ut å jeg bare er rastløs furer jeg en joint å bare chillern.
Amf og etpar pils synes jeg er ganske sm
ud
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke det samme som før... nå er det nesten nødvendig med benzo for å blande de to, og man vet aldri hvilket trekk som gjør deg helt fucka. Synd og, det var en herlig combo, og speed er ikke det samme uten å sitte å fyre trekk på trekk.
Min erfaring er at så lenge man ikke tar syke mengder av verken amfetamin eller hasj på en gang så er det mye mer sannsynlig at det går helt fint. Har alltid funket greit for min del. Så hvis man heller vil gire på litt ekstra speed er det greit å røyke mindre ihvertfall eller bare holde de to separat. Hvis man holder seg innenfor greie doser så funker komboen som bare faen, tross alt.