Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2316
Noen som har hørt om eller prøvd dette såkalte hippiedopet (Flow)? En kammerat av meg traff en gammel hippie på blitzhuset og han begynte å snakke om dette Flow greiene sine. Sa at han endelig hadde blitt ferdig med det (tar visstnok et år og lage!), og hadde en litersflaske full med Flow. Det var flytende og lysegrønt. Og man skulle blande littegrann oppi et glass cola, så ta EN slurk. Etter det var man "rusa" i 8 timer, forskjellige stadier og ting og tang. Hørtes festlig ut.

Selve dopet er en blanding av noen blader/planter og alkohol.
Så, noen som vet noe om dette?
har aldri hørt om det tror eg men det minner jævli om noe eg har hørt om... kansje sp3q vet noe om dette.. men fy faen det høres gøyt ut
Hva er det det minner om da?
Kan hende det er det vet du

Skal hvertfall prøvekjøre det til helgen, skal sifra om det er noe moro jeg
høres ut som en STERK sopp shake
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
hold oss oppdatert er en snill
Det er tirsdag idag, så han har vel daua eller så har han ikke landet enda

Men et år for å skru sammen det? Kan jo ikke være verdt så mye venting...
Hmm.. kan det muligens være Absint? Lages av sprit og malurt.

"Vissa malörter innehåller smakämnet tujon, vilket har ett visst kemiskt släktskap med cannabis. Absint är hallucinogent, eller rättare sagt en form av psykedelia, och detta finner alltså sin förklaring i just denna typ av malört. Dessutom är det malörten som ger drycken en stor del av dess säregna smak - och myt."

Kilde: http://w1.345.telia.com/~u34502103/bsk/merom_absint.htm
Opprinnelig postet av Xtrax
Det er tirsdag idag, så han har vel daua eller så har han ikke landet enda

Men et år for å skru sammen det? Kan jo ikke være verdt så mye venting...
Vis hele sitatet...
Jeg lever jeg... Det er ikke Abisnt... Men jeg hører noe om noe "Meskalin-Tequila" blanding som det kanskje kan være? Noen innskudd?
Skal prøve til helgen som KOMMER
tviler sterkt på at det tar 1 år og lage "meskalin-tequila", men men
Det eneste som tar så lang eller lengre tid å lage er finsprit, whisky, cognac og sånnt noe. Dersom det er meskalin oppkok i halvliterglass eller noe du blir bydd på er vel risikoen for kjemisk lobotomering overhengende...

Et år å lage, littegrann i et glass, en slurk? Bull og bogus ganske sikkert. Kan jo være lsd i spritlake, eller salvinorin, konsentrert psilocubin oder etwas. (Noe som ville blitt både ekstremt dyrt å fremstille og russisk rulett for psyken.)
Sist endret av plumRad; 14. mars 2002 kl. 12:46.
Opprinnelig postet av plumRad

Et år å lage, littegrann i et glass, en slurk? Bull og bogus ganske sikkert. Kan jo være lsd i spritlake, eller salvinorin, konsentrert psilocubin oder etwas. (Noe som ville blitt både ekstremt dyrt å fremstille og russisk rulett for psyken.)
Vis hele sitatet...
Er ikke humbug... En kammerat av meg har prøvd det, og jeg skal smake en dag... bare vet ikke når enda... Han ble heller ikke mongis...
Faen ass!!! Fikk ikke "tid" i helgen... skal vel prøve til uka da... kan si fra om hvor moro det er da.

PS: Har hørt om et sted de selger det, I spania tror jeg...
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Men hold oss oppdatert.. anyway.. hvis dette er bra.. tar jeg eventutel kontakt med deg ...

-sp3q
Fy på lanken, sp3q! Når starta du med sånnt igjen?
Du som skulle være så goodboy og kutte alt...
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Jeg skal i army'en 8 april.. da er jeg ihvertfall en goodboy... anyway.. så har jeg vært meget snill tatt til betraktning om hvordan jeg var før! Jeg har så og si kuttet ut alt.. men det har hendt.. 4-5 ganger at jeg ikke har klart å si nei siden 14.januar.. Noe som jeg ikke ser på som noe katastrofe.. ettersom jeg nå faktisk klarer å holde meg borte i ukedagene.. og det er ikke ett "must" for meg å gå ut i helgen.. noe som det definetivt var før..

-sp3q
▼ ... noen uker senere ... ▼
hmf .. kan muligens være et ayahuasca brygg?
Oral N,N-DMT, godt hjulpet av en MAOI .. yum yum!

Ble det aldri noe trip report, SlaveAvSolen?
Har ikke fått prøvd det enda! Lurer påp om noen lurer meg her... selv om jeg tviler.....