Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1232
Anonym bruker
"Trekantet Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei

jeg begynte smått med sub for 7 år siden. da kunne jeg ta litt (Under 1 mg) nesten hver dag. full funk hver gang. Og dette pågikk i åresvis!! skulle jo tro man oppnådde toleranse og effekten forsvant etterhvert men altså i 5-6 år kunne jeg få rus av 1-2 mg subutex. Nesten daglig bruk. Oftest daglig. Klarte ikke slutte og gikk til legen og fikk hjelp. da sa jeg at jeg gikk på 14 mg sånn at jeg skulle få mer. DA merka jeg det godt da skal jeg si dere!! men det tok ikke lang tid før det ble NULL funk.

Nå er jeg på nedtrapping er på 3 mg. har spart opp en god del sub som jeg kan ta en sjelden gang for å oppnå rus-eufori. vet det ikke er lurt, men ikke f om jeg kvitter meg med de jeg har brukt så lang tid på å spare opp. planen er å ta 1-2 ganger i mnd til det er tomt. evt gi de bort til en kompis jeg vet trenger.

Nå kan jeg være uten i 3-4 dager for så og ta en litt større dose, da merker jeg LITT rus.¨

Har dere noen råd til hvordan jeg kan få tilbake gofølelsen?
den som gjør at jeg klarer å gå ut blant folk?
Får ikke utlevert daglig, så jeg kan samle opp. men er såpass lavt nå at det blir ikke mye å samle opp. Får temgesic også, altså en 2 mg sub og resten i temgesic da det inneholder det samme. Kanskje de er lettere å samle opp men de har jo mye mindre effekt da.

Vel noen som har tips?
Regner med at du i ikke injiserer?

Sniffe Subutex har uansett høyere biotilgjengelighet enn under tunga. Men det er toleransen som er hovedfaktum at du ikke får buzzen ja. Så det beste er nok å ta den mens du har vært så lenge som mulig uten. Den har også ganske lang halveringstid, noe som igjen gjør at den sitter lengre i kroppen.
Anonym bruker
"Trekantet Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
dette er mitt farvel til rus-livet mitt. Lang historie og vanskelig å forklare logikken. Men alt innen rus dabber av med tiden.
injisjerer ikkje. Vett du hvor lenge man må være helt uten sub før man kan ta noen mg og kjenne go-følelsen igjen? Og hvor lenge mellom hver gang burde jeg vente med å ta mellom hver gang for å oppnå rus?
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, tiden det tar er individuelt. Du vil sannsynligvis aldri oppleve det like digg som de første gangene igjen, uansett hvor lenge du venter. Dette fremstår heller ikke som et veldig godt utgangspunkt for et "farvel til rus-livet" så det er nevnt. Men lykke til uansett!
Anonym bruker
"Trekantet Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
jeg får noe eufori om det er noen dager jeg ikke har tatt og har tatt lite tiden før det. så jeg bare lurer på hvor lenge jeg burde vente før jeg tar og hvor lange mellomrom det burde være mellom hver gang
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må nok ta en 2 ukers pause som med andre opiater (jeg har erfaring med). 2 uker uten opiater så vil du nok føle rusen igjen



Kan jeg spørre om hvordan rusen er? Alltid hatt lyst å teste sub, har muligheten til å kjøpe det.

Hvordan vil 0.5-1 mg uten toleranse føles? Vil man bli merkbart rusa så andre kan se jeg er rusa?

Hørt at rusen varer i 12-18 timer, stemmer det?

Syntes jeg leste en plass at man kan "noie" av rusen fordi den er så sterk? Har prøvd alt fra tramadol, kodein til oxycontin, morfin, er det sammenligbart med det? (Oralt, aldri skutt)

Sykt lyst å teste det, men det at folk sier med at de har noia på det skremmer meg litt, mulig de tok for stor dose?

En kompis sa han faktisk fikk HALLISUNASJONER av sub, kan dette stemme? Han sa en by ble til en skog (han satt å så utover byen og bygningene ble til trær eller noe sånt), aldri opplevd det på opiater før, høres det "sant" ut? Han var helt våken så var nok ikkr "nodding".

Sry for å hijacke tråden, men har hatt lyst å teste det siden 2012 å nå har jeg muligheten til å kjøpe en 8mg (eller 16mg, husker ikke nøyaktig) pille i blister btw.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du må nok ta en 2 ukers pause som med andre opiater (jeg har erfaring med). 2 uker uten opiater så vil du nok føle rusen igjen



Kan jeg spørre om hvordan rusen er? Alltid hatt lyst å teste sub, har muligheten til å kjøpe det.

Hvordan vil 0.5-1 mg uten toleranse føles? Vil man bli merkbart rusa så andre kan se jeg er rusa?

Hørt at rusen varer i 12-18 timer, stemmer det?

Syntes jeg leste en plass at man kan "noie" av rusen fordi den er så sterk? Har prøvd alt fra tramadol, kodein til oxycontin, morfin, er det sammenligbart med det? (Oralt, aldri skutt)

Sykt lyst å teste det, men det at folk sier med at de har noia på det skremmer meg litt, mulig de tok for stor dose?

En kompis sa han faktisk fikk HALLISUNASJONER av sub, kan dette stemme? Han sa en by ble til en skog (han satt å så utover byen og bygningene ble til trær eller noe sånt), aldri opplevd det på opiater før, høres det "sant" ut? Han var helt våken så var nok ikkr "nodding".

Sry for å hijacke tråden, men har hatt lyst å teste det siden 2012 å nå har jeg muligheten til å kjøpe en 8mg (eller 16mg, husker ikke nøyaktig) pille i blister btw.
Vis hele sitatet...

Hallusinasjoner av sub har jeg aldri hørt om. Ganske tvilsomt.