Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2277
hei alle sammen , vil bare si fra at de er en type amfetamin ute nå med embome og i større mengder er dette farlig , de kan føre til overdose og dødsfall. jeg har eksprimentert med endel psycadelisk så vet nokk om dette til og vite at de som skulle vere amfetamin ble mixa opp med embome, jeg tok en god del for trodde det var amfetamin , og etter en stund begynnte jeg og se syre aktige halliser og lysglimt, jeg ble veldig dehydrert , så fikk jeg pustevansker og en forstoppelse som var helt jævlig, så fikk jeg en slags tripp der jeg hørte stemmer som ikke var der. ja så dette var amfetamin med embome , for det hadde litt metallisk smak og, og pupillene mine ble ganske store, noe de kan bli av amfetamin men de ekstra virkningene er nok embomen ja , jegf så også folk i leil som ikke var der ... anbefaler virkelig alle som tar cola/amf og andre rusmiddler og passe på evt kjøpe en testkit... for er ikke alle som vil ha en ufrivillig trip og i større doser kan de få konsekvenser.--..

-lokemeister -
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ingenting som heter embome...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ingenting som heter embome...
Vis hele sitatet...
25x-NBOMe stoffene, sikter han nok til, populært kalt "nbomes".
Sist endret av Chillipølse; 12. mai 2018 kl. 13:49.
Slutt å kjøp/ta speed mens du er på fylla, fra en eller anden skeetchty pusher på hjørnet, eller fra en kompis av kompisen til kompisen din, det er til syvende og sist ditt eget ansvar hva du velger å putte inn i hue ditt.
Testkit eller ubersikker kontakt..

Testa du det etterpå du da, med kit? siden du er så sikker på at det er det det var? NBOMe eller what ever annet enn amfetamin/ methamfetamin itilegg?
Sist endret av Eyeamare; 12. mai 2018 kl. 13:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dette er bare vil tipping, ikke noe annet.
Alle de negative bivirkningene du beskrivde er normalt etter overdosering, men er skeptisk til den metalliske smaken å den forstoppelsen du nevnte.
Forstoppelse er ikke uvanlig, veldig mange som bruker mye speed som sliter med hemmorider av den grunn.
Been there done that..
Sist endret av Eyeamare; 12. mai 2018 kl. 14:34.
lokemeister's Avatar
Trådstarter
26 4
har bestillt test kit , men ut fra at jeg så syre halliser var de nokk mixa me noe ja , Nbome, heter de vel 25I-NBOMe , var vertfall ikke vanlig speed, neste gang kjøper jeg fra kompisen min som hater amf som. er buffa ut me dritt,..
Den som bare er der
Sitat av lokemeister Vis innlegg
har bestillt test kit , men ut fra at jeg så syre halliser var de nokk mixa me noe ja , Nbome, heter de vel 25I-NBOMe , var vertfall ikke vanlig speed, neste gang kjøper jeg fra kompisen min som hater amf som. er buffa ut me dritt,..
Vis hele sitatet...
Hvor lenge har du vært våken?
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av RavnX Vis innlegg
Hvor lenge har du vært våken?
Vis hele sitatet...
hahaha
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan også høres ut som du har fått skikkelig kraftige varer, opplevd det selv. Han som hadde den ble tatt og den var vist over dobbelt så kraftig som gjennomsnittsbeslagene her til lands. Venner som skyter ble helt satt ut av en smell på mye mindre en vanlig, og jeg som snorta har aldri opplevd å få så sinnsyk tilstand før. Eksen trodde jeg hadde tatt syre. Hadde oppheng i over 30 timer også, fyfaen.. bra amf stort sett er dritt.