Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 520
hei, noen som vet om du må patche battlefield 2 fullversjon, eller er det bare og sette i cd og begynne og spille(online)

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...kAAAEOPaYcHzyT
Jeg kjøpte spillet for en/en og en halv måned siden, og da måtte jeg patche.
I see you...
NAPse's Avatar
Nja, du kan spille online uten patch men da får du ikke opp mange servere.
Sist endret av NAPse; 21. oktober 2007 kl. 16:55.
wrap's Avatar
Trådstarter
hvordan gjorde du når du patch'a , jeg får bare patch failure.(patch 1.41 - 536mb)
Limited edition
Moff's Avatar
Du laster ned siste patch, også starter du den. Det bruker å funke. Kom i hau at BF2 reagerer veldig dårlig med _alt_ som ikke stemmer overens med den datamaskinen spillet ble laget på. Det vil si maskiner som har ikke-nVidia-skjermkort, to kjerner, Windows Vista, dual-screen, uortodokse oppløsninger og generelt ukjente merkevarer blandt hardvarene. Patchene er også så godt laget at det tar 10 minutter før det skjer noe etter at du har startet programmet.

Og ja; du MÅ ha samme patchutgave som serveren du spiller på har. Alle større parker bruker den nyeste per i dag.
Sist endret av Moff; 22. oktober 2007 kl. 00:29.