Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 517
Jeg kjøpte G25 for en stund tilbake, og RFactor fulgte jo med, jeg har hatt to nye pc'er på kort tid, (bestilte en fra psdata, sendte den tilbake fordi jeg mente jeg hadde fått feil, fikk svar tilbake at pc'n jeg bestilte ikke finnes, så tok pengene tilbake og kjøpte en annen). Men er samme problemet på den jeg har nuh, jeg legger cd'n inn i dvd-rom'n, men så skjer det ingenting! det skjedde akkurat det samme med den jeg bestilte fra psdata, når cd'n er i dvd-rom'n, så går det ann å utforske det som er på cd'n, men får ikke kjørt installasjonsfila. Kanskje en viktig ting å ta med at begge de pc'ene kjører Vista.
Trådstarter
5 0
Bump, finner ingenting på nettet, har googla, er ingenting på RFactor sin side heller, prøvd å kjøre installasjonsfila som administrator.
vel ikke alle programmer fungerer på vista hvis jeg har forstått det rett, så det kan være problemet ditt
Sitat av desperat
vel ikke alle programmer fungerer på vista hvis jeg har forstått det rett, så det kan være problemet ditt
Vis hele sitatet...
Har mine tvil, da det fulgte med.
Sitat av Restyle
Har mine tvil, da det fulgte med.
Vis hele sitatet...
jeg har hørt om folk som ikke fikk programvaren som var med vista til å fungere, men det er lenge siden så det burde vel ikke hende nå
Trådstarter
5 0
mener jeg har lest noen steder der folk med Vista har fått RFactor til å fungere, men at har hatt problemer når de skal starte spillet, velge oppløsning osv. men jeg kommer jo ikke så langt engang