Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1530
Kjøpte to gram kokain for noen uker siden og i det siste når jeg tar den har jeg merket at jeg tygger en del med tenna.

Effekten er ikke noe særlig å skryte av, får en del hjertebank når effekten begynner å avta.

Noen som kanskje har en liten pekepinn på hva denne kan inneholde?
Forstår om det er umulig å finne ut bare av å lese dette
Hvem vet, kan vel være hva som helst.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Normalt med stimulanter det.
Kan fort også være koffein i den. Kjøp testkit på shady.no
Trådstarter
5 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Normalt med stimulanter det.
Kan fort også være koffein i den. Kjøp testkit på shady.no
Vis hele sitatet...
Takk, må nok invistere i dette.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Normalt med stimulanter det.
Kan fort også være koffein i den. Kjøp testkit på shady.no
Vis hele sitatet...
Kommer ingen vei med de, forbanna piss de der. Testet noen knips kom opp mdma som det skulle men etter en blodprøve pga overdose var det pmma og mdma, han kan teste renhet ja, men han tygger med tenna sikkert koffein.


Hvor lenge varer rusen? Som vanlig eller lengre? Varer den lengre en 120min er den 100% blandet den beste colaen jeg har hatt varte 90min.
Sist endret av vet_ikke_jeg; 20. desember 2020 kl. 03:08.
Trådstarter
5 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Normalt med stimulanter det.
Kan fort også være koffein i den. Kjøp testkit på shady.no
Vis hele sitatet...
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Kommer ingen vei med de, forbanna piss de der. Testet noen knips kom opp mdma som det skulle men etter en blodprøve pga overdose var det pmma og mdma, han kan teste renhet ja, men han tygger med tenna sikkert koffein.


Hvor lenge varer rusen? Som vanlig eller lengre? Varer den lengre en 120min er den 100% blandet den beste colaen jeg har hatt varte 90min.
Vis hele sitatet...
Varer kanskje 30-40 minutt, har tatt bedre før. Føler meg våken men samtidig ikke den energiske følelsen.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Kommer ingen vei med de, forbanna piss de der. Testet noen knips kom opp mdma som det skulle men etter en blodprøve pga overdose var det pmma og mdma, han kan teste renhet ja, men han tygger med tenna sikkert koffein.


Hvor lenge varer rusen? Som vanlig eller lengre? Varer den lengre en 120min er den 100% blandet den beste colaen jeg har hatt varte 90min.
Vis hele sitatet...
Du testet altså knips og det slo ut på mdma, da har det gjort jobben sin.
Om du hadde sjekket etter så ville du sett at de ikke tester for pma/pmma så det du kan ikke skylde på testkittet fordi du ikke leser bruksanvisningen

This test reveals, within minutes, whether a pill contains Ecstasy ,'XTC', DXM, 2C-B/C/I DOB DOI, Methylone, Butlylone, Naphyrone, Meth, Amphetamine and opiates.
Vis hele sitatet...
Cola varer normalt 30-45min, men noen kan reagere i opptil 2 timer, at noen merker noe etter 120min betyr ikke derfor at det er blanda ut og at du har opplevd cola som varte 90 min betyr heller ikke at det er standard.

Rusopplysningen
Erowid
Psychonautwiki
+++++++
Tann gnissing på cola kan skje det da. Samme med pepper så umulig for oss å avgjøre
Beklager, ikke et svar på spørsmålet ditt sånn direkte. Men jeg får en tanke om at folk reagerer forskjellig på dråger. Drøvvelen min ble omtrent dobbelt så stor som ellers etter nylig inntak av Coca cola. Aldri vært borti lignende! Den sendte meg i bane rundt jorden etter at jeg fyrte det inn i nebbet. Varte i ca 45 min så roet det seg.
Men drøvelen oppfører seg som om jeg har halsbetennelse!

Ellers så kan det jo være forskjellig styrke og innhold.
Sist endret av Teacherpreacher; 20. desember 2020 kl. 13:05.
Sitat av Teacherpreacher Vis innlegg
Beklager, ikke et svar på spørsmålet ditt sånn direkte. Men jeg får en tanke om at folk reagerer forskjellig på dråger. Drøvvelen min ble omtrent dobbelt så stor som ellers etter nylig inntak av Coca cola. Aldri vært borti lignende! Den sendte meg i bane rundt jorden etter at jeg fyrte det inn i nebbet. Varte i ca 45 min så roet det seg.
Men drøvelen oppfører seg som om jeg har halsbetennelse!

Ellers så kan det jo være forskjellig styrke og innhold.
Vis hele sitatet...
Nå er ikke jeg helsepersonell på noen som helst måte men det høres jo ut som betennelse i drøvelen. Ville snortet masse vann i tilfelle en kokainklump ligger oppi der og fører til nekrose eller noe annet skikkelig ille.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Nå er ikke jeg helsepersonell på noen som helst måte men det høres jo ut som betennelse i drøvelen. Ville snortet masse vann i tilfelle en kokainklump ligger oppi der og fører til nekrose eller noe annet skikkelig ille.
Vis hele sitatet...
Takk for tipset og advarselen, nå har jeg brukt et skyllehorn med knippe salt oppi for å drenere ut all møkk som måtte befinne seg oppi der.
Har også saltvannspray med aloevera med ekstra lang tupp som spylte fra neseåpningen og bak i ganen. Det var intenst
Så jeg håper at hvis det skulle være noe der så er det borte nå.
Kanskje bare en halsbetennelse?
Takk uansett!