Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 575
Jeg er med å arrangere et større arrangement, i den forbindelse har jeg støtt på et potensielt problem.
Har seg slik at personen som skal stå for musikken (heretter x), plutselig sa at han nektet å være med dersom en annen person ikke blir kicket.
Har meglet litt og informert at det ikke er aktuelt etc, x har sagt seg villig til å delta likevel.

I den forbindelse ønsker jeg å tegne en kontrakt med vedkommende, slik at det får konsekvenser dersom han ikke møter opp.

Er det noen som kjenner til om det finnes noen "ferdige" kontrakter, jeg kan bruke?
Vet ikke om det finnes noen ferdige maler til kontrakter. Men det er ikke vanskelig å sette opp en kontrakt. Du kan gjøre det på en serviett om du ønsker.

Få med datoer
Hva skal x yte (her du kan selvsagt gå i detalj på hvordan du ønsker at ytelsen skal gjennomføres)
Hva er din motytelse (oftest penger)

Hva som vil anses som kontraktsbrudd
Virkninger av kontraktsbrudd

Få den signert.
Sist endret av 4Virtous; 29. mai 2013 kl. 16:10.