Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 6545
Hei! Har noen Sobril 25mg liggende, og lurer på om disse pillene kan settes intravenøst? og hvordan tilbrede det ? Løser det seg opp i kunn vann?

Takk på forhånd!
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
ikke ta piller IV! Det er sagt overallt på forumet, og det er bare dummt. Det er fullt av bindemiddler som kan skape blodpropp og ødelegger innsiden av blodårene dine brutalt.

Legg den heller under tunga, eller knus den, løs den opp i vann og plant den i toeren. Skyting av piller nomineres til darwin award.
Oxy kan man lett skyte, koke opp, trekke opp igjennom bommul. Ferdig!

Vet ikke om det går med sobril så ikke test. Vet bare det går med oxycontin

Tygg sobrilene med framtennene å svelg ned med cocacola! Da virker dem best. Gjerne litt alkohol også.
Har gjort det med rivotril, og det gikk fint. Selvom rivo og sobril har forskjellige virkestoff, er jo begge benzo, så er jo muligheten der for at det skal gå fint.

Men revurder sterk før du gjør det. Skyte piller er ikke bra..
Sitat av Laude Vis innlegg
Tygg sobrilene med framtennene å svelg ned med cocacola! Da virker dem best. Gjerne litt alkohol også.
Vis hele sitatet...
Kall meg gjerne en kork, men hvorfor tygge på dem?

Om man skal ta piller, er det ikke bare å svelge dem som vanlig tabletter? Hva gjør tyggingen med framtenna og colaen for at det blir bedre?
Sitat av delfi03 Vis innlegg
Har gjort det med rivotril, og det gikk fint. Selvom rivo og sobril har forskjellige virkestoff, er jo begge benzo, så er jo muligheten der for at det skal gå fint.

Men revurder sterk før du gjør det. Skyte piller er ikke bra..
Vis hele sitatet...
At det gikk fint betyr jo ikke at det ikke er skadelig som f og få de ekle binde-midlene i blodomløpet. Rivotril(2mg) er jo i tillegg en mye større pille enn 25mg sobril. Den inneholder også 23mg mindre virkestoff, altså enda mere bindestoff. Skal nok ikke gjøre det så altfor mange ganger før man sitter med en propp et eller annet sted.
Sist endret av A-tillah; 15. mars 2013 kl. 23:25.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
At det gikk fint betyr jo ikke at det ikke er skadelig som f og få de ekle binde-midlene i blodomløpet. Rivotril(2mg) er jo i tillegg en mye større pille enn 25mg sobril. Den inneholder også 23mg mindre virkestoff, altså enda mere bindestoff. Skal nok ikke gjøre det så altfor mange ganger før man sitter med en propp et eller annet sted.
Vis hele sitatet...
Har da aldri påstått at det ikke er skadelig heller.
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Kall meg gjerne en kork, men hvorfor tygge på dem?

Om man skal ta piller, er det ikke bare å svelge dem som vanlig tabletter? Hva gjør tyggingen med framtenna og colaen for at det blir bedre?
Vis hele sitatet...
Kroppen tar dem opp raskere :P Effekten starter raskere. Det er litt forsjellig fra pille til pille.
Noen kan du legge under tungen for raskere effekt, andre kan du sutte på, noen kan du tygge, andre kan du knuse å blande ut i et glass cola(jeg gjør det med vival feks.)

Feks, la oss ta oxycontin(morfin) Den kan sniffes, skytes, suttes litt på for å få bort deler av depoet og svelges, men TROR ikke den bør tygges for best effekt.

Jeg har ingen fasit svar, dette er selvlært, lest på forum, lært av milijøet og fastlegen har sagt litt. Så ta det jeg sier med en klype salt.
Bindemiddelet til Sobril er hvetestivelse, det løses opp fort.
Prøv å ta Sobrilen sammen med is-te eller annen syreholdig drikk, så får du se selv. Har du tabletten lengre enn 10 sec i munnen så er den allerede halvoppløst med mel-smak i kjeften, så da kan du forestille hvor fort den løses opp nedi magen med magesyre.

Jeg går selv på 100mg Sobril om dagen, så jeg vet hva jeg prater om, er så jævla mye bullshit folk kommer med i tråden her, svelg pillen hel.
Sist endret av Skyfx; 17. mars 2013 kl. 09:53.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er det ikke en mulighet å bruke benzodiazepiner sublingualt for kortere virkningstid? Jeg liker å tygge tabelettene og swishe dem rundt i munnhulen. Hvis jeg svelger de er jeg bestandig redd for at de har blitt borte.
Sitat av jattajatta Vis innlegg
Er det ikke en mulighet å bruke benzodiazepiner sublingualt for kortere virkningstid? Jeg liker å tygge tabelettene og swishe dem rundt i munnhulen. Hvis jeg svelger de er jeg bestandig redd for at de har blitt borte.
Vis hele sitatet...
Hvordan borte da? At du ikke får den følelsen av å ha tatt noe?
Sitat av drittsekken Vis innlegg
Skyting av piller nomineres til darwin award.
Vis hele sitatet...
jeg så ett program fra statene hvor de skøyt morfin tabs flere ganger om dagen..gjort i flere år...var vanlig der borte

uten at det gjør det noe bedre........
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av random55022 Vis innlegg
Hei! Har noen Sobril 25mg liggende, og lurer på om disse pillene kan settes intravenøst? og hvordan tilbrede det ? Løser det seg opp i kunn vann?

Takk på forhånd!
Vis hele sitatet...

Rohypnol,flunipam,xanor,rivotril er stort sett de eneste benzoene som kain kokes og taes intravenøst sammen med opiater eller amfetamin