Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 880
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey. Går litt på coke om dagen og begynner få skorper i nesa, er det noe jeg kan smøre i nesa eller olje på noe vis så detblir litt mer «fuktig»? Har d meste av husartikler osv, men noe spray fra apoteket osv hjelper meg fint lite nå i kveld :/ takk for innspill
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk for svar men du glemte kanskje å lese «men noe spray fra apoteket osv hjelper meg fint lite nå i kveld :/«
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar men du glemte kanskje å lese «men noe spray fra apoteket osv hjelper meg fint lite nå i kveld :/«
Vis hele sitatet...
Det har du rett i. Sesamolje er forøvrig brukt til matlaging også, så godt mulig du finner noe i kjøkkenskapet.
Nesespray fra hvilken som helst butikk hadde fungert fint.
Vann fungerer fint.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av JatterMed Vis innlegg
Nesespray fra hvilken som helst butikk hadde fungert fint.
Vann fungerer fint.
Vis hele sitatet...
Har otrivin menthol og comp, comp har jeg erfaring med bare tørrer ut enda mere. Takk, tar litt vann da
▼ ... over en uke senere ... ▼
Smør et tynt lag bepathensalve om det er på nesevingene :-) funker fjell på såre nesebor, lepper, barnestell og nye tatoveringer.