Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2022 827126
Fant ingenting om hvite rolex på pillreports jeg. :s
Testa hvite rolex forrige helg. Ble utrolig uvel, spydde som en gris bl.a . Fikk akkurat samme funken som jeg fikk av de turkise david-stjernene som var ute å gikk her i fjor vinter. Søppel med andre ord. Mistenker mcPP.
Sist endret av Pablo_P; 26. september 2009 kl. 19:11. Grunn: skriveleif
Testet selv hvite rolex og fikk samme effekt som Pablo P. Virker som mcPP, fikk lik effekt som med de hvite mercedesene..
Ville holdt meg unna de.
Testen på de Blå OG Grønne Omegaene som har kommet..

http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=18707
Sitat av Kirie Vis innlegg
Testet selv hvite rolex og fikk samme effekt som Pablo P. Virker som mcPP, fikk lik effekt som med de hvite mercedesene..
Ville holdt meg unna de.
Vis hele sitatet...
Sikkert møkka-knips, men at man blir kvalm trenger ikke bety at det er mcPP. Har selv prøvd mcPP (med vilje) og spydde ingenting eller ble uvel. Når den såkalte "turen" var over fikk vi heftig hodepine, men fortsatt ingen kvalme...
Har fått samme reaksjon som andre her av hvite rolex, ikke spis de, spydde voldsomt og fikk ikke sove på lenge, hadde også meget kraftige hallusinasjoner.

Jeg tror ikke det var mcPP siden jeg har misstanke om at jeg har fått i meg dette også før, intens latter og voldosme svingninger i krops temperatur(føltes som om man var solbrent av og til), det var ikke MDMA for å si det sånn.

Rosa Mitsubichi og Hvite Rolex anbefaler jeg at folk holder seg borte fra i bergens området nå for tiden.
Sist endret av dansn; 29. september 2009 kl. 10:31.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vet om de blåe og grønne omegaene i Trondheim er de samme som står på pillreports.com? De på nevnte nettside er for osloområdet. Mest sannsynlig er det jo de samme, men tenkte å høre her først.
Omegaene er de samme som på Pillreports
Og Rolexene inneholder ifølge EZ-kit'en min Dxm, men ikke et spor av MDMA..
De kan også inneholde noe annet som testen ikke plukka opp, men effekten var tilnærmet lik som sist jeg prøvde Dxm, selvom det begynner å bli en stund siden..
Så jeg kan ikke med 100% sikkerhet si at det var akkurat samme funk..
Noen som har prøvd de blå mitsubishiene fra drammen/oslo området?isåfall hvordan var de? får tak i disse om et par dager.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er gode dager i Trondheim for tiden, blå&grønn omega, blå puma, grønne swirls(R) og røde luis viutton.

Omega : minner mye om de blåe soppen som var i sommer, det vil si en grei dose 2c-b. Gikk greit å dobbel droppe. Tok lang tid før funk, men hadde masse fete visuals 5-6timer. Ingen dårlig dagen der på.

Blå puma: små blå, ingen delestrek godt press. Funka me 1 men anbefaler dobbel for vidrekommene. Fine rush, men alt for kor virkning. 1 til max 2timer. fikk ikke alt for mye koseform heller. Men blir skikkelig på tur.

Røde luis vitton: logo (LV) små, ingen delestrek, flat på toppen rund bakside. Dette er ikke de samme som står på pillreports fra i fjor, disse er mørkere rød men helt klart fra samme fabrikk/produksjon. Helt identisk bare mørkere. Man får en fin form på en, men tar man en dobbel dropp svever man. God mdma! Spiste 4stk gjennom en hel kveld, fikk masse halliser utover kvelden. Kraftig love feel og empati noe av det beste på lenge. Fin form dagen dær på. 4 stykk varte fra 01.00 til 07.30 ca. Go flyt timen etter og kan være noe ustabil mengde adam i vær enkelt knips.

Glemte grønne swirls, vet noen som har de men ikke testa enda. De har delestrek og copyright stempel på baksiden. Har hørt rykter om at de inneholder bare mephedron. Noe jeg ikke har prøvd. Syns det høres oppskrytt ut! Noen som har vært bortig disse?

Så var det grønne "swirls" med delestrek og copyrigth stempel på
Baksiden. Ikke testa enda. Hørt at de inneholder kun mephedrone. Kan det stemme?
Sitat av Xman Vis innlegg
Røde luis vitton: logo (LV) små, ingen delestrek, flat på toppen rund bakside. Dette er ikke de samme som står på pillreports fra i fjor, disse er mørkere rød men helt klart fra samme fabrikk/produksjon. Helt identisk bare mørkere. Man får en fin form på en, men tar man en dobbel dropp svever man. God mdma! Spiste 4stk gjennom en hel kveld, fikk masse halliser utover kvelden. Kraftig love feel og empati noe av det beste på lenge. Fin form dagen dær på. 4 stykk varte fra 01.00 til 07.30 ca. Go flyt timen etter og kan være noe ustabil mengde adam i vær enkelt knips.
Vis hele sitatet...
Er du sikker på at inneholdet i pillene er mdma?
Man får fin form på 1 pille, men 4 stk ga funk i bare 6.5 timer!?
Du skriver også at du fikk "masse halliser utover kvelden", noe mdma alene ikke hadde gitt deg..(da måtte du i hvertfall spist alle 4 knipsa samtidig, og de måtte isåfall ha vært VELDIG bra, noe jeg tviler på at dem er..)

Kult at du skriver om dine erfaringer med effekten av de forskjellige pillene, men ikke konstater innholdet i dem på bakgrunn av det..

Det er jo desverre sånn om dagen at de fleste pillene som kommer til norge, ikke inneholder mdma..
Og fordi det er så sterke restriksjoner på kjemikaliene som behøves for å lage det, har produsentene heller begynt å putte andre stoffer med like/liknende effekter i pillene sine..

For alt du vet kan det feks. være mephedrone i disse, da effektene av det likner mye på mdma..
Har selv spist E som visstnok inneholdt mdma, og som funka ganske bra, men som senere viste seg og ikke gi noen reaksjon på Test-kit'en..
Ikke helt bra utfylt, ble skrevet litt sånn i farta tester altid piller før jeg spiser, noe jeg burde nevnt. Ikke noe annet en mdma i de røde (lv) kansje mda som er et syk hallusigen! Det at man ikke hallusinere på mdma er tull, mdma blir omdannet til mda i kroppen. Var rene og gode piller. Ez test kan ikke skille de 2 stoffene. Har spist knips i flere år og kan si at de knipsa ligger på topp 10
Skal vel nevnes at MDA er kun ett av stoffene MDMA metaboliseres til. Finner ikke ut hvilke andre stoffer, men er temmelig sikker på at det er flere.
Metabolittene er vel i hovedsak MDA, HMMA, HMA, DHA, MDP2P og MDOH. Dog blir ikke mer enn 35% av MDMA'en metabolisert i det hele tatt.
Kult. Har du ingen sources å henvise til? Ikke at jeg ikke tror deg, men har lyst å lese litt selv.
Bra at du er kritisk! Her er kilden, mye interessant lesestoff der.
Takker og bukker
Sitat av Xman Vis innlegg
tester altid piller før jeg spiser, noe jeg burde nevnt. Ikke noe annet en mdma i de røde (lv) Var rene og gode piller. Ez test kan ikke skille de 2 stoffene. Har spist knips i flere år og kan si at de knipsa ligger på topp 10
Vis hele sitatet...
Hva med å slenge opp en rapport med bilder på pillreports?
Det skal la seg gjøre:d har ikke pc for tiden, så sitter på nett via en telfon. Men ska få fiksa en raport etter helga
Har kommet over noen hvite kroner, men har ikke testet dem enda. Noen som vet noe om de?
liten time unna Tigerstaden.
Sist endret av aTSI; 8. november 2009 kl. 16:11.
Om du hadde bladd en side tilbake så hadde du sett at de hvite rolexa/kronene ikke er anbefalt.
Så ikke akkurat noe å gå for på en viss konsert lørdag 14.nov i spektrum?
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
aTSI: Les i tråden, som Lonnie sa. Det er helt tydelig, fra hva folk sier om pillene, at de kommer til å være direkte kjipe for deg.
Har hørt at blue mushroom ska gi veldig lik rus som syre. stemmer dette?
Hvis det er de pillene som inneholder 2c-b, er det store muligheter for at du kan få diverse illusjoner ja, men personlig vil jeg ikke si at 2c-b og LSD har så veldig lik rus. Du kan lese mere om 2c-b på Erowid.

Link: http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb.shtml
Sist endret av VinumSabbathi; 15. november 2009 kl. 03:07.
Ja er det med 2c-b. Noen som har erfaring med de? hvor mye 2c-b inneholder de? Og hvor lenge varer rusen?
Nå er ikke en kommentar på pillreports noen god kilde, men det var det eneste jeg fant. 10-11mg sier han at det er.

Link: http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=17599
Sist endret av VinumSabbathi; 16. november 2009 kl. 18:30.
Sitat av taares Vis innlegg
Takk takk
Vis hele sitatet...
Husk at om han ikke selv har laget pillene (noe han helt sikkert ikke har) så er det kun basert på vill gjetting, og med et såpass allsidig stoff som 2c-b kan man aldri vite om det er rett. Effekten varierer veldig på set, setting, form og person.
Ja. Skulle ha sagt det som fetter sa jeg også. Ikke ta det for god fisk...
Ok ja vet at det kommer an på. men tenkte mer på hvordan det i forhold til vanlig xtc. Har aldri prøvd det, men har spist fleinsopp. Mye av grunnen til at jeg vil prøve blue mushroom, er fordi jeg er interessert hallusinogener
*sigh* Les det som står under Basics og Effects på Erowid.com.

Link enda en gang: http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb.shtml
Regner med ren 2c-b gir en annen rus enn blue mushroom, da det inneholder mdma i tillegg?
Niks, ifølge pillreports.com er det kun 2c-b eller en annen 2c-* substans.
Det ble skrevet om disse blå soppene i avisen for en stund tilbake, og det ble påstått at de skulle inneholde 2C-B, som visstnok "ødelegger psyken"
Har du noe link til artikkelen om de blå soppene? Har selv spist de blå med flere anledninger og har bare positive erfaringer så langt.
Åja ok da. Det fikk jeg ikke med meg. takk for svar folkens
Hey, fiksa noen røde mercer.
Noen som kan si litt om dette?

Hvordan de ser ut osv? er litt i tvil om dette er bøff, prisen var veldig stiv, 100Kr.
Men kan noen forklare litt? kanskje om dem er bra eller dårlig og litt om hvordan dem ser ut?
Hvordan er doseringen på å sniffe blue mushroom, i forhold til å svelge? Er det bare til å knuse pillen til pulver? Har hørt at 2c-b ska svi en del i nesen da.
Hello. Got some extacy tablets from a buddy in Norway. They are triangular, with a nice sheen, and with a blayboy bunny. looks almoste like vitamin pills.

In my country there has been a lot of "bad" extacy in triangular pills, police tests have resulted in RC chemicals such as 2-c / DMX and / or like substances.

My friend in Norway said that this was intense stuff. And considered the best in Norway. He also said that there should be a high proportion of MDMA in these
Is there someone in Norway who has tried these? A little skeptical to take things I do not know what is ... He told me that if someone know something, they were on this page?; P


Best reegards

loco

Feel free to answer in Norwegian.
Sist endret av Plazza; 21. november 2009 kl. 15:20.
Personally I haven't heard about those triangular playboy pills, and in case anyone else on this forum hasn't either I'd advise you to buy an ez-test kit at http://eztest.com/ It's cheap and a safe precaution, allthough not accurate when it comes to how much you'll find of the substance in the pill, atleast it will tell you what kind of drug you are bout to consume
Yep, I have such a test kit, but it is 8 hours drive from here ..* DOH! = /
They are purchased on the west coast somewhere ...

Are you bothered with a lot of RC in the pills?
Sist endret av Mullah; 21. november 2009 kl. 23:50. Grunn: Regelbrudd, fjernet forespørsel
Hey, har fått tak i noen Blue Lady!
Noen som har prøvd disse, er ikke helt inn i knips enda.

Dyre piller, men! Noen erfaringer?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Hey, har fått tak i noen Blue Lady!
Noen som har prøvd disse, er ikke helt inn i knips enda.

Dyre piller, men! Noen erfaringer?
Vis hele sitatet...
http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=12396 ?
Sitat av somnium Vis innlegg
Vis hele sitatet...
MDxx High
Vis hele sitatet...
Ikke værst, veldig utydlig bilde på den raporten der. Skal se om jeg finner noen andre raporter fra Blue Lady.

Er det mye ''buff'' ute og går?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Er det mye ''buff'' ute og går?
Vis hele sitatet...
generelt du tenker på?
er vel de færreste som faktisk inneholder større mengder MDMA om det er det du tenker på.
Sitat av somnium Vis innlegg
generelt du tenker på?
er vel de færreste som faktisk inneholder større mengder MDMA om det er det du tenker på.
Vis hele sitatet...
Ja, generelt.
Okey, så du får ikke noe skikkelig bra? :-/

Kjipt alt skal bli buffa ut fortia.
somnium, det er ganske umulig å sammenligne en pille fra Canada med noe man finner i Norge...

Hvis du ser på ecstacydata.org ser du at det til og med lokalt i USA/Canada finnes det like trykk med totalt forskjellige innhold. Oddsen for at noen har smuglet noe fra Nord-Amerika og bort til lille Norge er også relativt liten.

Trykkstempel selges fra suppliers i et begrenset (dog gjerne stort) utvalg, derfor vil mange ende opp med samme stemplene, såfremt de ikke lager dem selv.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Rottegift Vis innlegg
somnium, det er ganske umulig å sammenligne en pille fra Canada med noe man finner i Norge...
Vis hele sitatet...
da misforsto du meg, jeg mente ihvertfall ikke å henvise til at DETTE var samme pillen, merk spørsmålstegnet bak.

jeg skulle kanskje presisert det tydeligere dog.

men du har selvsagt helt rett, selv om pillene ligner betyr ikke det at de er identiske innholdsmessig.

Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Ja, generelt.
Okey, så du får ikke noe skikkelig bra? :-/

Kjipt alt skal bli buffa ut fortia.
Vis hele sitatet...
selvsagt kan du få noe bra, men om du ikke kjenner de rette personene så er det nok desverre mer flaks det går i.
at det profitt-baserte narkotika-markedet er kynisk og umoralskt bør ikke komme som en bombe
Sist endret av somnium; 24. november 2009 kl. 05:53.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hva i helvete skjer med det norske ecstacymarkedet ?? Bare sorgen å lese rapportene her inne og på norske siden på pillreports .. Ikke en eneste bra pastill er rapportert på flere måneder jo , og dette på tross av at situasjonen i europa når det gjelder mdmapastiller er bedre enn på lang lang tid !! Både i Nederland og i England er det nå mange rapporter om mdma high xtc ( dvs piller med testet mdmainnhold over 120 mg ) og færre rapporter om fake xtc som hele europa har vært oversvømt av spesielt de 2 siste årene..
Viktig melding til norske importører av knips : På tide å fylle opp lagrene til julehandelen setter inn !! He he Håper virkelig noen tar litt ansvar og sørger for å få frem smilet til folk i jula !!

Ps ! en nyttig gave du kan ønske deg av knipsenissen er et testkit fra : www.eztest.com