Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2809
Jeg har i det siste fått øynene opp for krimserier. Da gjerne de som er basert på sanne historier. Jeg har sett Manhunt: Unabomber og American Crime Story: O.J Simpson og jeg elsket de. Er det noen som har noen gode tips om liknende serier? Gjerne der de følger casen fra start til slutt. Elsker den delen av seriene som tar plass i rettsalen. Helst basert på sanne historier, men alt er av interesse.
Tar også imot tips om liknende filmer med takk ��
Sist endret av TroNnY; 26. april 2018 kl. 21:07.
Mindhunter på netflix? Ellers er Helikopterranet på NRK å anbefale.
Making a murderer er en grei krimserie, selvom det er mer som enn dokumentar delt opp i episoder. Men du får se ekte lydklipp/video/bilder og påstander fra folk. Noe som gjør at du kan danne dine egne teorier om hva som har skjedd og hvem som har gjort det.
Men det skal også sies at noen av episodene er ganske kjedelige etter min mening, men man må liksom se alle for at det skal ha en sammenheng.
Sist endret av BoleIvars; 26. april 2018 kl. 23:52.