Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5761 1360227
Beskrivelse av gjerningsmannen fra utøya: 1.90 høy, lys i håret og lys i huden!
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Hadde du hatt en bolle med drops stående på bordet og du viste at noen av dropsene var giftige. Hadde du spist og satset på at du ikke spiste noen av dem giftige eller hadde du kaster helle bollen?
Vis hele sitatet...
Forslaget ditt ender med at vi skal utrydde menneskeheten, med andre ord. Alltid noen råtne egg, blant ALLE folkeslag.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Noen som er *F-O-R* og gjøre sikkerhetstingene på litt amerikansk ????

M. a. o. dødsstraff for møkkakuken på Utøya???
Men nå sies det på NRK at de ikke kan brekrefte at de har fanget noen som helst på øya ?
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Hadde du hatt en bolle med drops stående på bordet og du viste at noen av dropsene var giftige. Hadde du spist og satset på at du ikke spiste noen av dem giftige eller hadde du kaster helle bollen?
Vis hele sitatet...


la oss se det på en annen måte, du har fått en kreftsvulst, ut i fra din tankegang er det bedre å kvitte seg med hele kroppen enn kun å ta svulsten?
Sitat av aleksstaner Vis innlegg
utilregnelig i gjerningsøyeblikket er nok heller trolig.
Ingen tilregnelig person kan gjøre noe sånt.
Vis hele sitatet...
Og det vil si?
At han får mindre enn 21 år i fengsel?
Må jo være bra tett om man sender en person, som del av en større koordinert terroraksjon, ut på en øy for å drepe ungdommer ett par timer etter det som tilsynelatende er hovedaksjonen. Politiet har nå pågrepet mannen, og om han har noe med terroraksjonen i Oslo å gjøre, kan han jo melkes for informasjon. Fint, det, da, men det høres jo ganske merkelig ut.
Why so serious?
Sitat av pedagogen Vis innlegg
Der kan dere se. Ikke vær for kjapp med å dømme.
Vis hele sitatet...
Tipper dette er noe Nazi opplegg.
Sitat av KevinNice Vis innlegg
Og det vil si?
At han får mindre enn 21 år i fengsel?
Vis hele sitatet...
det vil nok si at det blir tvungen psykisk/psykiatrisk behandling til ekspertene anser han som frisk. Altså IKKE fengsel.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Sitat av pedagogen Vis innlegg
Der kan dere se. Ikke vær for kjapp med å dømme.
Vis hele sitatet...
Fordi det finnes ikke muslimer med nordisk utseende?
Merker jeg blir sint når jeg ser på dette. Hvis en av de blir tatt, så håper jeg de blir torturert til døde!
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Tipper dette er noe Nazi opplegg.
Vis hele sitatet...
Godt mulig, sånn jeg ser det har vel ikke muslimer generelt noe særlig å være sinte på Norge for, derimot kan jeg se for meg en hel del høyreekstremistiske rasister som er rimelig forbanna på AP og regjeringa..
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Noen som er *F-O-R* og gjøre sikkerhetstingene på litt amerikansk ????

M. a. o. dødsstraff for møkkakuken på Utøya???
Vis hele sitatet...
Jupp. Så lenge bevisene er helt klare og personen er tatt på fersken.
Tenk om en uskyldig blir dødsdømt.
Sist endret av ballestank; 22. juli 2011 kl. 20:16.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Hadde du hatt en bolle med drops stående på bordet og du viste at noen av dropsene var giftige. Hadde du spist og satset på at du ikke spiste noen av dem giftige eller hadde du kaster helle bollen?
Vis hele sitatet...
Enn kan ta prøver på dropsene for å plukke ut de giftige, dette kan en faktisk gjøre med mennesker også. Det er langt bedre å sende ut et par ''giftige'' folk en å sende ut alle som ikke ser nordiske ut.
Tv2 melder at ingen er tatt på Utøya...
Mandag denne uken: 4 personer utkledd som politi lusket rundt i samme området.
Fredag: En mann kledd ut som politi skyter vilt med maskingevær på Utøya

En eller annen sammenheng?
Sitat av Tomacco Vis innlegg
Fordi det finnes ikke muslimer med nordisk utseende?
Vis hele sitatet...
Åja, så det er OK å bruke slikt grunnlag når det brukes i den retningen ... når det derimot er noe negativt utført av en med utenlandsk utseende er det ikke noe spørsmål om han egentlig er født og oppvokst i Norge, hvilken tro han har, eller noe annet. Han er bare en utlending.

Idiot.
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Sitat av emphi Vis innlegg
Godt mulig, sånn jeg ser det har vel ikke muslimer generelt noe særlig å være sinte på Norge for, derimot kan jeg se for meg en hel del høyreekstremistiske rasister som er rimelig forbanna på AP og regjeringa..
Vis hele sitatet...
http://www.theatlantic.com/internati...-norway/59649/

Joda de har sine grunner til å være sinte de å
Sitat av emphi Vis innlegg
Godt mulig, sånn jeg ser det har vel ikke muslimer generelt noe særlig å være sinte på Norge for, derimot kan jeg se for meg en hel del høyreekstremistiske rasister som er rimelig forbanna på AP og regjeringa..
Vis hele sitatet...
Da må det vel være mer effektivt å sprenge alle moskeene og ambassadene?
Sitat av grandiz Vis innlegg
Hvis ikke Krekar blir sendt ut nå, så er nok Stoltenberg skutt og lemlesta før vi veit ordet av det. Flere angrep vil komme. På tide å legge vekk politikk, regler og grunnlov. Drit i regler som strider med andre regler og regler og den siste regelen i kapittel 4, nå må man gjøre det som er best for Norge, og det er å sende ut folk som ikke har noe som helst her og gjøre, koste hva det koste vil!
Vis hele sitatet...
Det ville vært reinspikka fascisme. I din hodeløse søken etter å beskytte landet motarbeider du alt det står for.
Det virker jo sannsynelig at det er en sammenheng, hva er egentlig oddsen for at den første slike skyteepisoden (så vidt jeg vet) og bombeaksjonen (i fredstid) i Norge skal finne sted på samme dag, i løpet av et par timer?
Sitat av grandiz Vis innlegg
Da må det vel være mer effektivt å sprenge alle moskeene og ambassadene?
Vis hele sitatet...
Spillt mw2 singleplayern?
Hvis ikke skal jeg gi deg en rask oppsumering. En russisk fyr dreper mange russere og framer amerikanerne noe som sterter en allout war mellom russland og usa.
Sitat av robz1 Vis innlegg
Lurer på hva logikken til de som driver med terrorisme faktisk er, hvor lavmål og dum går det egentlig an å bli?
Kjenner jeg blir irritert og frustrert, det var ille nok i USA.

Vet at det er en all deles hypokretisk og umoden ting å si, men hva med å ta i igjen med samme mynt for en gang skyld å bare sprenge hele jevla afghanistan og libya til helvette?
Krig motherfucka. I win.
Vis hele sitatet...
Norge har jo sluppet over 500 bomber i Libya, og sikkert det tidoble i Afghanistan. Hvis man ser på det på den måten, så er det egentlig de som burde ta igjen på Norge. Norge slipper 500 bomber i Libya = helt greit. Oslo blir rammet av én bombe som kanskje kan være en aksjon fra Libya = "vi må ta igjen med samme mynt" og sprenge både Afghanistan og Libya til helvete? Norge har vel egentlig fortjent dette, uansett hvor ille det er for de som har blitt rammet av det.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Hadde du hatt en bolle med drops stående på bordet og du viste at noen av dropsene var giftige. Hadde du spist og satset på at du ikke spiste noen av dem giftige eller hadde du kaster helle bollen?
Vis hele sitatet...
Ok, men da foreslår jeg at vi tømmer Norge helt. Nordmenn, mongolere og hele pakka. Du skal jo hive hele bollen. Glimrende metafor
Sitat av Kunitsyn Vis innlegg
Hørte et jævlig smell akkurat nå , bor ved ullevåll! ut å sjekke
Vis hele sitatet...
Skjedde det noe mer her?
De sier at "Helpers'' og ''Global Jihad' står bak..
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Sitat av Killuminati Vis innlegg
Åja, så det er OK å bruke slikt grunnlag når det brukes i den retningen ... når det derimot er noe negativt utført av en med utenlandsk utseende er det ikke noe spørsmål om han egentlig er født og oppvokst i Norge, hvilken tro han har, eller noe annet. Han er bare en utlending.

Idiot.
Vis hele sitatet...
Jeg kommenterte bare på at pedagogen var så nesevis om at siden det var en mann med nordisk utseende kunne det ikke være muslimer. Jeg kom ikke med meninger om hva slags etnisitet jeg tror gjerningsmennene har, så ikke flame meg.
idiot
Sitat av Rorschach Vis innlegg
Det virker jo sannsynelig at det er en sammenheng, hva er egentlig oddsen for at den første slike skyteepisoden (så vidt jeg vet) og bombeaksjonen (i fredstid) i Norge skal finne sted på samme dag, i løpet av et par timer?
Vis hele sitatet...
selvfølgelig er det en sammenheng.
Det beste vi kan gjøre er å leve videre vanlig og ikke la oss kue av sånne angrep. Men ikke glemme det, selvsagt! Lurer veldig på hvem som står bak og hva motivet er, det finner vi nok ut i morra eller ila natten.
Norskehesten
Alden's Avatar
Er dette ett anngrep på Norge eller Arbeiderpartiet? im confused.
DB og NRK sier en mann er blitt arrestert på utøya, men skyting pågår fremdeles.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Foreløpig er det ingen som vet noe om hvem som står bak terrorangrepet, men på Al-Qaidas forum Al-Shmukh, skriver brukeren Amir Gharozny følgende:

- Dette er en advarsel til den norske statsministeren. Dere har kun kort tid på dere til å forlate Afghanistan, en grav for deres soldater. Ellers vil blodet renne i deres gater, skriver han.
Vis hele sitatet...
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10080586
Sitat av olaPola Vis innlegg
DB og NRK sier en mann er blitt arrestert på utøya, men skyting pågår fremdeles.
Vis hele sitatet...
Ja det var jo logisk.
Sitat av Tomacco Vis innlegg
Jeg kommenterte bare på at pedagogen var så nesevis om at siden det var en mann med nordisk utseende kunne det ikke være muslimer. Jeg kom ikke med meninger om hva slags etnisitet jeg tror gjerningsmennene har, så ikke flame meg.
idiot
Vis hele sitatet...
Nesevis ja men at mannen har et nordisk utseende minsker hvertfall oddsen for at det er en muslim. Enig? Det at du fortsatt skal ha det til at han er muslim er ganske teit. Enig?
Sitat av Tomacco Vis innlegg
Jeg kommenterte bare på at pedagogen var så nesevis om at siden det var en mann med nordisk utseende kunne det ikke være muslimer. Jeg kom ikke med meninger om hva slags etnisitet jeg tror gjerningsmennene har, så ikke flame meg.
idiot
Vis hele sitatet...
Jeg bare påpekte at ditt perspektiv på mannen med nordisk utseende, og muligheten for at han er muslim, aldri ville blitt brukt på samme måte i favør for utenlandske. Enig?
Det trenger ikke å være noe et angrep på verken norge eller AP. Det kan være helt tilfeldig.. Sure, det er mest sannsynlig en grunn, men det trenger ikke å være det.
To så alvorlige hendelser på så kort tid vitner nok om at dette ikke var tilfeldig.
Skudd avfyrt mellom asker og bærum.

Kilde: Facebook
Sitat av dimitrimishkin Vis innlegg
Skjedde det noe mer her?
Vis hele sitatet...

kunne ikke se noe, hørte heller ikke noe mer. Har vinduet åpent i tilfelle jeg hører sirener eller noe
En fransk mann som skyter, en polsk trusselvideo. Noen som ser at noe skurrer her?
Sitat av aleksstaner Vis innlegg
la oss se det på en annen måte, du har fått en kreftsvulst, ut i fra din tankegang er det bedre å kvitte seg med hele kroppen enn kun å ta svulsten?
Vis hele sitatet...
Forkjellen her er at dem veit hva dem skal fjerne.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Forkjellen her er at dem veit hva dem skal fjerne.
Vis hele sitatet...
men de har gjort undersøkelser for å finne ut hvor, det kan man også gjøre med innvandrere..
Sitat av Alden Vis innlegg
Er dette ett anngrep på Norge eller Arbeiderpartiet? im confused.
Vis hele sitatet...
Hva er forskjellen? Et angrep på en norsk borger, et norsk hus, et norsk parti eller Norge som nasjon er akkurat det samme.
Sitat av aleksstaner Vis innlegg
la oss se det på en annen måte, du har fått en kreftsvulst, ut i fra din tankegang er det bedre å kvitte seg med hele kroppen enn kun å ta svulsten?
Vis hele sitatet...
Ikke helt det samme. La oss heller si at du har et virus i armen, du aner ikke hvor den er. Like så greit å ta hele armen før det sprer seg til resten av kroppen?
Sitat av ballestank Vis innlegg
Skudd avfyrt mellom asker og bærum.

Kilde: Facebook
Vis hele sitatet...
bor rett ved grensen mellom asker og bærum, hvem hørte du det av?
Sitat av Katalysator Vis innlegg
En fransk mann som skyter, en polsk trusselvideo. Noen som ser at noe skurrer her?
Vis hele sitatet...
Fransk? Link
Longboarder
zitare's Avatar
Sitat av Katalysator Vis innlegg
En fransk mann som skyter, en polsk trusselvideo. Noen som ser at noe skurrer her?
Vis hele sitatet...
video er allerede erklært fake (http://my.opera.com/haavard/blog/2011/07/22/fake) or hvor fikk du fransk fra? Link?
Sitat av skeptfisk Vis innlegg
bor rett ved grensen mellom asker og bærum, hvem hørte du det av?
Vis hele sitatet...
Vil ikke si navn, desverre.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Ikke helt det samme. La oss heller si at du har et virus i armen, du aner ikke hvor den er. Like så greit å ta hele armen før det sprer seg til resten av kroppen?
Vis hele sitatet...
Så hva faen er det du prøver å si? At vi skal utrydde hele den muslimske befolkningen for å leve i fred?
Informasjon om denne tråden: Vi har valgt å kjøre en mer passiv modereringsstil når det gjelder denne hendelsen, men nå begynner ting å gå litt over styr. Vi varsler at denne tråden kommer til å bli stengt om en dag eller to ettersom den har syltet ned i "chatting" og et evig sammensurium av ulike emner. Dere som har emner dere fortsatt ønsker å diskutere som er relatert til dette kan lage dere en egen tråd som er litt mer avgrenset til ett emne.

"Internett-detektiver": Vær snill å tenk dere om et par ganger før dere legger ut informasjon om mennesker som dere "tror" kan ha noe med denne saken å gjøre. Tro kan dere gjøre i kirken, som de sier. Dere hadde ikke likt det hvis andre la ut deres navn og på syltynnt grunnlag insinuerte at dere hadde noe med denne saken å gjøre...
Tråden er nå stengt. Dette er på ingen måte for å stoppe diskusjon om emnet eller å bedrive sensur, men for å føre til en ryddigere og mer strukturert debatt. Dere som ønsker å diskutere videre kan lage nye tråder som er mer avgrenset til et konkret emne per tråd.